Orker ikke tenke mer på cupkampen.
Hverdagen smeller igjen på søndag
Det mest familievennlige tidspunktet hele sesongen og DNB har visstnok dratt fram noen billige billetter til fotballspillende unger.
Men etter det vi har prestert i det siste kommer neppe flere enn den faste menigheten.
Motstanderen sliter de også. Dette lukter klassisk første målet vinner.
Vi har aldri slått Sarpsborg på vår nye hjemmebane. På det 4. forsøket kan vi jo håpe på at det går veien.
Når det gjelder laget så har Bjørdal karantene, så vi får virkelig håpe at Nation blir spilleklar
Nervene mine vil ikke tåle midtforsvaret Nakkim og Näsberg.
Shala er også veldig viktig for oss. Håper han er tilbake
Så håper jeg Abu blir satt på benken, evt tribunen. Azemi kan også få starte på benken.
Ser gjerne Adam ute på benken også, men mannen er jo kaptein så det er urealistisk
Da tror og håper jeg på følgende lag:
Adam
Juarez-Nation-Näsberg-Sam
Lekven-Shala
Dønnum-Ejuke-Finne
Matti
Hverdagen smeller igjen på søndag
Det mest familievennlige tidspunktet hele sesongen og DNB har visstnok dratt fram noen billige billetter til fotballspillende unger.
Men etter det vi har prestert i det siste kommer neppe flere enn den faste menigheten.
Motstanderen sliter de også. Dette lukter klassisk første målet vinner.
Vi har aldri slått Sarpsborg på vår nye hjemmebane. På det 4. forsøket kan vi jo håpe på at det går veien.
Når det gjelder laget så har Bjørdal karantene, så vi får virkelig håpe at Nation blir spilleklar
Nervene mine vil ikke tåle midtforsvaret Nakkim og Näsberg.
Shala er også veldig viktig for oss. Håper han er tilbake
Så håper jeg Abu blir satt på benken, evt tribunen. Azemi kan også få starte på benken.
Ser gjerne Adam ute på benken også, men mannen er jo kaptein så det er urealistisk
Da tror og håper jeg på følgende lag:
Adam
Juarez-Nation-Näsberg-Sam
Lekven-Shala
Dønnum-Ejuke-Finne
Matti
Comment