Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Sarpsborg, søndag 23. juni kl. 15:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Sarpsborg, søndag 23. juni kl. 15:00

Orker ikke tenke mer på cupkampen.
    Hverdagen smeller igjen på søndag
    Det mest familievennlige tidspunktet hele sesongen og DNB har visstnok dratt fram noen billige billetter til fotballspillende unger.

Men etter det vi har prestert i det siste kommer neppe flere enn den faste menigheten.
    Motstanderen sliter de også. Dette lukter klassisk første målet vinner.
    Vi har aldri slått Sarpsborg på vår nye hjemmebane. På det 4. forsøket kan vi jo håpe på at det går veien.

Når det gjelder laget så har Bjørdal karantene, så vi får virkelig håpe at Nation blir spilleklar
    Nervene mine vil ikke tåle midtforsvaret Nakkim og Näsberg.
    Shala er også veldig viktig for oss. Håper han er tilbake

Så håper jeg Abu blir satt på benken, evt tribunen. Azemi kan også få starte på benken.
    Ser gjerne Adam ute på benken også, men mannen er jo kaptein så det er urealistisk

Da tror og håper jeg på følgende lag:
    Adam
    Juarez-Nation-Näsberg-Sam
    Lekven-Shala
    Dønnum-Ejuke-Finne
    Matti

Spill juniorlag resten av sesongen for min del, eller velg et lag med folk som er villig til å stille opp og vinne.
    Har 0 tro på godt resultat i denne matchen, og kjenner at all glede og optimisme er forsvunnet.

Men jeg tar med sesongkortet mitt og kommer jeg.

Comment

Det negative er åpenbart.
      Av positive ting:

Shala tilbake (?) er akkurat den typen spiller og innstilling vi trenger nå.
      Sam gjør at vi truer begge kantene (selv om Ivan er god defensivt).
      Jevnt over gode på hjemmebane.
      Selv om Klanen blir tynnere gir de alt uansett - i alle fall mer enn de spillerne som kritiseres.

Sarpsborg er i enda dårligere form. Tapte mot Tromsdalen som har 2 poeng på 11 kamper i OBOS. Og Tromsdalen fikk en spiller utvist i 1. omgang.

Comment

Her er vi nødt til å slå tilbake. Så enkelt.

Comment

Yeeah right

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
            Yeeah right
            Kan selvsagt fort skje, selv om ikke du skjønner at ting ofte snur fort i fotball.

Comment

Adam MÅ benkes. Jeg driter i om vi må stille med vaskekjerringa i mål. Man får ikke spille neste kamp etter den forestillingen han leverte i dag. Ikke faen. Benken! Han har hatt noen få gode kamper, langt flere dårlige og flest middelmådige.
              Han redder sjelden poeng for oss. Han har kosta oss flere kamper enn han har redda oss.

Ronny Deila... Jeg har ikke trua på ham lenger. Jeg har prøvd å tenke positivt, men dette er tragisk.
              Vi bør begynne å lete etter erstattere, slik at vi har kandidater klare dersom laget ikke leverer i tida som kommer.

Flaut å være enga om dagen. 3 ydmykelser på rappen. Fy faen.

Comment

Håper på følgende lag:
                Klaesson
                Juarez Tollås Näsberg (C) Adekugbe
                Abu Shala
                Ejuke
                Dønnum Finne
                Matti

Comment

Vil ha følgende;

Klaesson

Juarez-Nation-Bjørdal-Adekugbe

Horn Myhre-Shala

Ejuke

Dønnum-Finne

Matti

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                    Vil ha følgende;

Klaesson

Juarez-Nation-Bjørdal-Adekugbe

Horn Myhre-Shala

Ejuke

Dønnum-Finne

Matti
                    Bjørdal har karantene...

Comment

Originally posted by Loffen View Post

Bjørdal har karantene...
                      Spille med 3 bak da....kan ikke bli verre enn nå

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                        Orker ikke tenke mer på cupkampen.
                        Hverdagen smeller igjen på søndag
                        Det mest familievennlige tidspunktet hele sesongen og DNB har visstnok dratt fram noen billige billetter til fotballspillende unger.

Men etter det vi har prestert i det siste kommer neppe flere enn den faste menigheten.
                        Motstanderen sliter de også. Dette lukter klassisk første målet vinner.
                        Vi har aldri slått Sarpsborg på vår nye hjemmebane. På det 4. forsøket kan vi jo håpe på at det går veien.

Når det gjelder laget så har Bjørdal karantene, så vi får virkelig håpe at Nation blir spilleklar
                        Nervene mine vil ikke tåle midtforsvaret Nakkim og Näsberg.
                        Shala er også veldig viktig for oss. Håper han er tilbake

Så håper jeg Abu blir satt på benken, evt tribunen. Azemi kan også få starte på benken.
                        Ser gjerne Adam ute på benken også, men mannen er jo kaptein så det er urealistisk

Da tror og håper jeg på følgende lag:
                        Adam
                        Juarez-Nation-Näsberg-Sam
                        Lekven-Shala
                        Dønnum-Ejuke-Finne
                        Matti

Det er slik man ønsker at laget skal se ut, men Deila finner på så mye rart med lagoppstillingen at man ender opp med en vond klump i magen før hver gang man skal sjekke laget. Jeg er enig i laget du setter opp, bortsett fra at jeg vil ha Abu inn i stedet for Lekven.

Comment

Abu foran Lekven skjønner jeg ikke. Abu har så mye stygge balltap som ender i kontring mot. Lekven gjør grovarbeidet, selv om det ikke alltid utpeker seg så veldig. Spill med 3 på midten, så er vi iallfall bedre defensivt stilt.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                            Flaut å være enga om dagen. 3 ydmykelser på rappen. Fy faen.
                            Og så skal vi spille mot et Sarpsborg som vi ikke har slått på et par år og som i år ligger under midtstreken på tabellen og venter på en håndsrekning? BOHICA.
                            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Vi vet jo hvordan det kommer til å gå...

Comment

Working...
                              X