Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Sarpsborg, søndag 23. juni kl. 15:00

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er helt stille fra klubben. Ikke et eneste intervju med Ronny, Jørgen, Moesgaard eller Lunov. Dette er utrolig dårlig. Første hjemmekamp på 5 sesonger jeg velger å se kampen hjemme foran TVen. Regner med nok et skuffende resultat.

Comment

Hva skal de si? At de har kjeftet på spillerne, så nå bør det være greit igjen?

Orker ikke noen prøve å forklare det som har skjedd uansett, så like greit de holder kjeft og forbereder seg til neste kamp.

Tror det er bedre om de bare holder kjeft og feier Sarpsborg av banen.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Hva skal de si? At de har kjeftet på spillerne, så nå bør det være greit igjen?

Tror det er bedre om de bare holder kjeft og feier Sarpsborg av banen.
        Tenk hvis det var det som blir gjort. Deila kjefter opp spillerne - som feier sarp av banen...

Comment

De som forventer store endringer i tropp eller 11er tror jeg blir veldig skuffet. Her skal noen klippekort-spillere gis alle sjanser. De må være ekstremt demotiverende for de som ellers er i troppen. Kanskje det kan være noe av forklaringen på dårlige prestasjoner? Noen føler seg trygge og gir ikke 100% og de andre vet at uansett hva de gjør så får de ikke spille? Da forsvinner motivasjon fort...

https://www.eurosport.no/fotball/eli...75/story.shtml

Comment

Originally posted by Pete View Post
            De som forventer store endringer i tropp eller 11er tror jeg blir veldig skuffet. Her skal noen klippekort-spillere gis alle sjanser. De må være ekstremt demotiverende for de som ellers er i troppen. Kanskje det kan være noe av forklaringen på dårlige prestasjoner? Noen føler seg trygge og gir ikke 100% og de andre vet at uansett hva de gjør så får de ikke spille? Da forsvinner motivasjon fort...

https://www.eurosport.no/fotball/eli...75/story.shtml
            Ingenting blir bedre av å høre på rådene fra JJ

Comment

Det er mulig Deila skjønner at det ikke er noen vits å forklare nærmere, han vet vel at vi ikke går på «jobbe steinhardt» lengre, så eneste måten å gjøre opp for seg er vel å feie særp av banen ja, men jeg ser ikke helt hvordan det skal foregå .

Comment

Fotball er ferskvare, så søndagen er et perfekt tidspunkt for spillere, ledere og supportere til å sette strek og å se fremover.
                De kampene er historie, og vi har mye å revansjere.
                Sarpsborg 08 vant guttas åpningskamp på vår nye lekegrind, den regningen har forfalt.
                Spillerne kan ikke ha unngått å ha fått med seg murringa. Når de skal snu skuta skal de ha full backing.
                Sosiale medier har kokt den siste uka - hva er bedre terapi enn å synge seg hes for Vålenga? Og feire seieren med en iskald på Øst etterpå?
                Dette er vendepunktet. I år så tar vi alt

Comment

Originally posted by anderan View Post

Ingenting blir bedre av å høre på rådene fra JJ
                  Enig i at han er en fjott, men det er på tide at media kommenterer det vi supportere ser.
                  Virker som om Ronny ser noe helt annet enn oss, og da driter jeg i hva som skjer på trening så lenge Abu og Larsen ikke fungerer i kamp, og Ejuke spiller feil.
                  Hva kan det være Ronny ser som "alle" andre ikke forstår? Eller har han en egen agenda?
                  Uansett, håper flere medianisser tar opp Larsen sitt spill og Ejuke sin posisjon på banen.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Vi er pressa, S08 har godt tak på oss og slo Odd i forrige serierunde (har riktignok tapt mot Tromsdalen i cupen siden det). Må sannsynligvis klare oss uten både Nation og Bjørdal, noe som i mine øyne er bortimot total krise. Vet noen her inne ikke er fornøyd med noen av dem, men jeg synes begge er jevnt over solide og fremstår som viktige ledere i laget. Bjørdal har også et deilig tenningsnivå som jeg savner hos de fleste andre. Spent på hvordan Ronny løser det. Kan jo tenkes at Abu brukes i midtforsvaret, men jeg har mer tro på at vi får se Nakkim og Näsberg.

Håper på:
                    Klaesson
                    Juarez - Nakkim - Näsberg - Sam
                    Shala - Lekven
                    Dønnum - Ejuke - Bård
                    Matti

Tror på:
                    Adam
                    Shala - Abu
                    Dønnum - Matti - Ejuke
                    Azemi

Comment

Quoter Eninem

You only get one shot, do not miss your chance to blow

Skuff meg nå Deila og Vålerenga, så går jeg i dvale..
                      Jeg orker bare ikke bli pissa på lenger.
                      Blir mer og mer lei for hver gang vi tryner og chocker.
                      - I år tar vi alt -

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
                        Vi er pressa, S08 har godt tak på oss og slo Odd i forrige serierunde (har riktignok tapt mot Tromsdalen i cupen siden det). Må sannsynligvis klare oss uten både Nation og Bjørdal, noe som i mine øyne er bortimot total krise. Vet noen her inne ikke er fornøyd med noen av dem, men jeg synes begge er jevnt over solide og fremstår som viktige ledere i laget. Bjørdal har også et deilig tenningsnivå som jeg savner hos de fleste andre. Spent på hvordan Ronny løser det. Kan jo tenkes at Abu brukes i midtforsvaret, men jeg har mer tro på at vi får se Nakkim og Näsberg.

Håper på:
                        Klaesson
                        Shala - Lekven
                        Dønnum - Ejuke - Bård
                        Matti

Tror på:
                        Adam
                        Shala - Abu
                        Dønnum - Matti - Ejuke
                        Azemi
                        Synes det laget du håper på er det beste vi kan stille, men desverre så tror jeg både Abu og Kwarasey beholder klippekortene.

Comment

Originally posted by Robban65 View Post

Synes det laget du håper på er det beste vi kan stille, men desverre så tror jeg både Abu og Kwarasey beholder klippekortene.
                          Abu hadde nok ikke spilt dersom Shala ikke hadde blitt skada. Abu ble jo benka etter at Shala tok den plassen. Nå har vi hatt litt flere skader, som har gjort at vi måtte rokkere litt,men med fullt lag så tror jeg Shala blir prioritert foran Abu.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
                            Kan jo tenkes at Abu brukes i midtforsvaret, men jeg har mer tro på at vi får se Nakkim og Näsberg.

Håper på:
                            Klaesson
                            Shala - Lekven
                            Dønnum - Ejuke - Bård
                            Matti

Tror på:
                            Adam
                            Shala - Abu
                            Dønnum - Matti - Ejuke
                            Azemi
                            Om det er én midtbanespiller som skal trekkes ned som stopper er det nok Lekven.

Når det gjelder keepersituasjonen skulle jeg gjerne sett Kjetil Haug mellom stengene. Er han tilbake i Sogndal? Klaesson er fortsatt litt bajas, og gjør store tabber i annenhver kamp.

Får vondt av Adam om dagen. Gi han et par kamper i 3.div og kanskje han bygger litt selvtillit.

Finne syns jeg har vært svak i en lang periode nå, men hjelper kanskje å få sjansen fra start. Er vel eneste fullgode alternativ til Chiddy som innoverkant på høyre. Kevin Ogudugu var veldig frisk for VIF2 sist. Hva med Grødem?

Ellers enig i elleveren din.

Comment

Tviler vel egentlig på at det skjer så mange endringer i start 11er. Men skulle gjerne sett følgende lag fra start:

Klaesson
                              Juarez - Nasberg - Nakkim - Sam
                              Shala - Horn Myhre
                              Finne - Ejuke - Dønnum
                              Matti

Men er vel tvilsomt om det skjer... Azemi kommer vel på topp og Matti i 10ern. Midtbanen er gitt med Abu og Lekven. Føler meg litt usikker på stopper konstellasjonen men det er vel ikke mange vi har som alternativ, eller kan feks Azemi brukes som stopper - eller Israelsson? Begge fighter godt og er gode på hodet. Og Adam i mål. Hva skal egentlig til for å rotere litt på laget?

Comment

Jeg ønsker meg hvertfall minst en av gutta med klipekort ut av laget, man kan ikke holde på å underprestere til de grader uten at det får noen konsekvenser.
                                Nation, Bjørdal, Abu, Lekven eller Juarez ut.

Comment

Working...
                                X