Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Sarpsborg, søndag 23. juni kl. 15:00

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ser folk på twitter som sto rett ved siden av personen som ropte bekrefter at ordet "homo" aldri ble brukt. Det som skal ha blitt ropt var: "Langt hår og rosa sko-Faen!"

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
      Ekstremt dårlig framover i dag, vi skaper ikke en dritt. Husker én sjanse fra andreomgang, og den skapte Sam helt selv fra backplass. Synes ikke vi var noe bedre enn mot Rosenborg og Lillestrøm, men vi møtte et dårligere/mindre tent lag i dag. Vi må ikke glemme hvor rævva S08 er om dagen, de ligger per nå to poeng foran sisteplassen i Eliteserien. Sånn sett rart at det ikke snudde mot oss.

Ellers vil jeg gjerne trekke tilbake skryten jeg ga til Deila for laguttaket før kampen. Positivt at han benka Abu, men fortsatt velger han å spille med tre av fire offensive spillere ute av posisjon. Når skal han skjønne at Matti ikke skal ligge i 10ern og at Chiddy ikke skal være på kant? Er for meg ubegripelig at han fortsetter med dette pisset runde etter runde.
      Er litt sånn enig og uenig, for når ejuke spilte på venstre sida så hadde han og Sam bra samarbeid . Når finne endte som venstre kant skjedde det nærmest ingen ting på den sida, unntatt den ene sjansen til Sam, men det hadde ikke noe med finne å gjøre. Synes ejuke fikk til mer fra venstre kant når han kunne dra seg innover

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
        Denne kampen gjenspeilet hele perioden til Deila. Flatt batteri over hele linja. Lite folk på kamp og skuffende resultat.
        Pisspreik...de 6 kampene på rad uten tap, før lsk kampen var det ikke mye flatt batteri

Comment

Nå er det såpass mange som sto rundt som sier de aldri hørte ordet "homo". Dette må være løgn, og utrolig pinlig av Salvesen.

Comment

Ja ja drit i Salvesen . Sutra hele kampen....men vi ligger på 5 plass med kun uavgjort i kveld. Fortsatt god heng på 4 plass og ikke uoverkommelige kamper framover. Ja, spillet var det så som så med men nå plukka vi poeng!! Et steg i riktig retning. Er så jævlig mye negativ fokus , også ligger vi pr nå bedre an, bedre plassert enn hvor vi endte i fjor. Jeg ser ihvertfall oppover på tabellen, ingen grunn til å se nedover hvor fugla og co ligger. Ære være

Comment

Originally posted by nico70 View Post

Pisspreik...de 6 kampene på rad uten tap, før lsk kampen var det ikke mye flatt batteri
              Sett over ett så gjør den det. Ikke periodevis nei. Men faktumet er at vi ikke har kommet stort lenger enn der vi var når han tok over. 6 kamper på rad eller ikke.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post

Sett over ett så gjør den det. Ikke periodevis nei. Men faktumet er at vi ikke har kommet stort lenger enn der vi var når han tok over. 6 kamper på rad eller ikke.
                Vi ligger 1p bak skjemaet i forhold til forrige sesong, så det blir feil å snakke om fremgang ja.

Comment

Originally posted by nico70 View Post

Du må vel skjønne at han mener totalen her? Vi er ikke et hakk bedre nå enn da Deila kom.
                  At du er fornøyd med et poeng registrerer jeg, mot et av tippeligaens dårligste lag - på hjemmebane.
                  Det er så lite samhandling, og så laber innsats - og dette er Deila sitt ansvar.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                    Nå er det såpass mange som sto rundt som sier de aldri hørte ordet "homo". Dette må være løgn, og utrolig pinlig av Salvesen.
                    Først slaktet han Klanen for språkbruken mot han underveis i kampen.

Så har Salvesen i ettertid korrigert seg og sagt "jeg er usikker på om det var en eller to personer som sa det, det var vanskelig å høre i kampens hete".
                    En eller to personer!!!

Det er tydeligvis nok for Salvesen til å bli vippet av pinnen. Han er på en fotballstadion og En gjøk har kalt han homo.

Sitér meg på dette istedenfor, Salvesen;

Du griner gjennom hele kampen av dommeravgjørelser, og FORTSETTER å grine til media etter kampen. Din ynkelige lille drittunge. Hvis du er homo, så er du en skam for homomiljøet!
                    Så sensitiv du er, og med såpass tynn hud så kommer du aldri lenger i karrieren din, enn Sarp. Du kan dra tilbake til kristiansand,og dyreparken, der du hører hjemme i samme bur som Julius!

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post
                      Først slaktet han Klanen for språkbruken mot han underveis i kampen.

Så har Salvesen i ettertid korrigert seg og sagt "jeg er usikker på om det var en eller to personer som sa det, det var vanskelig å høre i kampens hete".
                      En eller to personer!!!

Det er tydeligvis nok for Salvesen til å bli vippet av pinnen. Han er på en fotballstadion og En gjøk har kalt han homo.

Sitér meg på dette istedenfor, Salvesen;

Du griner gjennom hele kampen av dommeravgjørelser, og FORTSETTER å grine til media etter kampen. Din ynkelige lille drittunge. Hvis du er homo, så er du en skam for homomiljøet!
                      Så sensitiv du er, og med såpass tynn hud så kommer du aldri lenger i karrieren din, enn Sarp. Du kan dra tilbake til kristiansand,og dyreparken, der du hører hjemme i samme bur som Julius!
                      Fy! Hva har Julius gjort mot deg?

Comment

• Hele fyren virker som en veik sippegutt. Hvis det i tillegg ikke stemmer, tar han virkelig kaka.
                        Ett lag i Oslo.

Comment

• Egentlig bare å starte kronerulling så vi får kjøpt han et lommetørkle....

Comment

• Originally posted by nico70 View Post

Motstander har jo litt å si det også da. Vi har slått en del av de lagene vi skal og bør slå på hjemmebane. Borte har det kun blitt en seier.

Det var heller ikke 6 kamper på rad, kun 5. Hvis ikke du teller med cup'en da, men da er det 7 kamper på rad uten tap.

Seier mot Odd var bra, uavgjort i Bergen sannsynligvis også bra. Resten er vel ikke mer enn man kan forvente og kreve.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Du må vel skjønne at han mener totalen her? Vi er ikke et hakk bedre nå enn da Deila kom.
                              At du er fornøyd med et poeng registrerer jeg, mot et av tippeligaens dårligste lag - på hjemmebane.
                              Det er så lite samhandling, og så laber innsats - og dette er Deila sitt ansvar.
                              Ja for Guds skyld, spillerne kan jo ikke stå noe til ansvar utpå der. Nå fikk mange den lagoppstillingen dem ønsket og har kritisert deila for at han ikke har brukt, med Lekven og shala sammen, og finne på banen , men så er det klaging på klaging fordi det er laber innsats, og det ansvaret legger jeg på spillerne ! Er de som er utpå der og skal blø for drakta. Er så lettvint å skylde på trener . Tror man skal telle opp til slutt og konkludere med ting da. Vi supportere har også et ansvar å møte opp å støtte gutta, gi de ekstra energi, men når man så kortsida nå sist som var over halvert av fremmøtte, så sier det sitt . Kan like gjerne si noe så dumt som at hadde folka møtt opp så hadde det gitt gutta seier , for da hadde energien blitt mer krigersk i boksen . Vi ligger på 5 plass og har heng oppover mot 4 plass. Ikke er vi halvveis i serien enda , så ser ikke så mørkt på ting. Toppnivået gutta har vist er høyere nå enn tidligere, så gjelder det å heve bunnivået mer. Positivitet er veldig enkelt

Comment

• Originally posted by nico70 View Post

Ja for Guds skyld, spillerne kan jo ikke stå noe til ansvar utpå der. Nå fikk mange den lagoppstillingen dem ønsket og har kritisert deila for at han ikke har brukt, med Lekven og shala sammen, og finne på banen , men så er det klaging på klaging fordi det er laber innsats, og det ansvaret legger jeg på spillerne ! Er de som er utpå der og skal blø for drakta. Er så lettvint å skylde på trener . Tror man skal telle opp til slutt og konkludere med ting da. Vi supportere har også et ansvar å møte opp å støtte gutta, gi de ekstra energi, men når man så kortsida nå sist som var over halvert av fremmøtte, så sier det sitt . Kan like gjerne si noe så dumt som at hadde folka møtt opp så hadde det gitt gutta seier , for da hadde energien blitt mer krigersk i boksen . Vi ligger på 5 plass og har heng oppover mot 4 plass. Ikke er vi halvveis i serien enda , så ser ikke så mørkt på ting. Toppnivået gutta har vist er høyere nå enn tidligere, så gjelder det å heve bunnivået mer. Positivitet er veldig enkelt
                                Ejuke spilte på kanten og Matti var i 10èrn så å si at folk fikk den lagoppstillingen dem ville er vel litt å ta i. Du sier at man skal telle opp til slutt og konkludere med ting da. Vel, nå teller vi opp etter 3 år, og sannheten er at vi står på stedet hvil. Det har ikke blitt noe bedre. Det har vært spillere ut og inn, stort støtteapparat med forskjellige folk osv, men det har likevel ikke fungert. Hvem skal få skylden for dette?. Deila har hatt all makt. Vår daglig leder er bestekompisen og hadde ikke vært i klubben hvis det ikke var for Deila. Sportsdirektøren er tidligere kjenning og rapporterer til Deila, ikke omvendt. Han har fått styre skuta selv, og han har hatt midler til å gjøre omtrent som han vil. Hvis vi da tillegg legger til den saftige lønnen hans må det være lov å kreve litt mer enn det vi har fått servert hittill. Jeg beundrer dere som har fortsatt har troen på dette prosjektet, men hos meg har luften gått fullstendig ut av ballongen. Jeg har ingen tro at på dette prosjektet blir en suksess lenger dessverre, og det er synd. Jeg hadde virkelig troa og var optimistisk når han kom.

Jeg er konsekvent uenig i det laget Deila setter opp runde for runde og fatter ikke at det går an å surre så utrolig mye. Ejuke skal spille i 10èrn, Shala bør spille sentralt på midtbanen sammen med Lekven, og Vilhjalmsson bør spille på topp. Det er ganske enkelt, men likevel får vi se så mange rare varianter at jeg har en klump i magen hver gang jeg skal inn å sjekke lagoppstillingen.

Vi får håpe det blir bedre med en ny trener, men det er jo faen meg samme regla med denne klubben hvert eneste år.

Så spørs det hvor lenge Trøim gidder å være med på dette også. Han pumper jo penger inn i et svart hull. All ære til han for det, men tror han begynner å bli litt lei. Jeg vet ikke en gang om jeg synes det er bra at vi har en investor som har mye makt og holder klubben kunstig i livet. Vi klarer jo ikke å bruke de pengene til vår fordel eller til noe fornuftig uansett.

Comment

Working...
                                X