Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Sarpsborg, søndag 23. juni kl. 15:00

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post

Så spørs det hvor lenge Trøim gidder å være med på dette også. Han pumper jo penger inn i et svart hull. All ære til han for det, men tror han begynner å bli litt lei. Jeg vet ikke en gang om jeg synes det er bra at vi har en investor som har mye makt og holder klubben kunstig i livet. Vi klarer jo ikke å bruke de pengene til vår fordel eller til noe fornuftig uansett.

Er det ikke en plan for at Trøim skal gradvis bidra med mindre i klubben? mener jeg leste noe om det en gang.

Comment

• Originally posted by SideLinjeKjeksen View Post

Er det ikke en plan for at Trøim skal gradvis bidra med mindre i klubben? mener jeg leste noe om det en gang.
      Litt som med resten av laget.

Comment

• Originally posted by SideLinjeKjeksen View Post

Det er vel en plan/ønske om at vi skal kunne finansiere egen drift. Hvor nært det er i øyeblikket vet vi vel ikke. Men ja, man kan jo spørre seg om hvor gøy han synes det er i lengden å spytte inn penger i det her.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
          Hele fyren virker som en veik sippegutt. Hvis det i tillegg ikke stemmer, tar han virkelig kaka.
          Nå hørte jeg nettopp podcasten "spillerådet" der han pratet om det som skjedde.

Han la seg helt flat og angret på at han klandret Klanen for homohets. Åpenbart er det en eller to enkelpersoner som har ropt Jævla Homo. Og "rosa sko og langt hår" som mange sang, er jo langt innenfor.

Han nevnte også i podcasten at dette var langt fra det verste han har opplevd på norske tribuner. OG han legger til at Klanen er blant de beste om ikke de beste i landet på inkludering.
          Han reagerte vel egentlig mest på timingen, kan det virke som. At en eller to ropte Homo, under pride-uka. Merkelig at han i det hele tatt brydde seg, men han ønsket vel å starte en liten samfunnsdebatt da.

Comment

• Rart hvor ulikt man kan oppfatte ting. Jeg satt ikke igjen med inntrykk av at han la seg flat i det hele tatt. Han sto inne for alt han hadde sagt, og gjentok at flere ganger han var «100% sikker» på at dette var det han hadde hørt. For dette mottok han hyllest fra resten av studio for hvor utrolig tøff han var som sto frem og tok kampen.

At han på slutten av diskusjonen legger til en setning om at Vålerenga ellers gjør mye bra på inkluderingsfronten og at han angrer på at han gikk hardt ut mot hele Klanen endrer ingenting for min del. Etterlatt inntrykk rundt om i landet er at Vålerenga-supporterne sto for homohets på tribunen etter at dette var hovedoppslagene på nett hos TV2 og Eurosport, og etter at Eurosport snakket om det i studiosendingen etter runden. Det kommer ikke akkurat noen oppslag i media om at «Salvesen beklager til Klanen».

Comment

Working...
            X