Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Ronny Deila forlate jobben i Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Janoski View Post

Hva defineres som suksess? Stabile topplasseringer?

Hva er det som gjør av vi egentlig kan stille slike krav? Klubbens popularitet (tilskuertall)? Histore? Økonomi? Spillerstall?
    Eller er det kun at vi er hovedstadsklubben?
    Hvis vi ikke kan stille slike krav kan vi like gjerne legge ned klubben. Vi må da ambisjoner som klubb.

Comment

• Mener Deila bør fortsette neste sesong som blir da hans 4 hele sesong. Han brukte 5-6 sesonger på å løfte godset til seriegull. Husker jeg riktig tror jeg t.o.m de holdt på å rykke ned de to første sesongene. Jeg mener at Deila har hevet lagets toppnivå men ikke fått hevet bunnivået. Nå har det i tillegg blitt uheldig med mye skader, tollås, shala, Adam ( klaesson har vært bra) , og da salg av ejuke og det er klart at alle disse faktorene spiller inn. Nye har kommet inn og relasjoner må bygges på nytt, men vi har fått inn to spennende spillere i George og camara og blir de med neste sesong, godly Michael er også da tilbake , så ser jeg lyst på ting. ...men alt det som skjer nå er IKKE bare deila sin feil og en ny trener nå er ikke veien tror jeg. Da blir det ant ny formasjon, og alt må bygges på nytt igjen og for alle utålmodige så må man mest sannsynlig vente enda noen sesonger på å bli topp 3 . Så Deila videre

Comment

• Originally posted by Keyser View Post

Mener du virkelig at vi skal ha ett 10 års perspektiv på prosjekt Deila?
        Det har nå gått 3 år uten at vi kan se antydninger til progresjon og resultater.
        Prosjekt Deila disponerer ett av de største budsjettene i eliteserien, noe som burde tydeliggjøre seg på det sportslige. Det hentes inn spillere som skal forsterke troppen og de som kommer er enten totalt ute av form eller skadet og sjeldent er bedre en de som sitter allerede på benken.
        En enkel spillerstil filosofi uten alternativer og dermed en fantasiløs fotball. Noe som publikum allerede og sikkert snart sponsorer responderer på.

Jeg er stygt redd for om dette prosjektet forsetter, vil VIF fotball elite være virkelig ute å kjøre.
        Enig mye av dette. Det er jo bare å bare å ta en titt bort på benken. Hvem skal komme inn å vippe kamper? Vi har solgt vår beste spiller, og fått inn.... ja, vet ikke hva jeg skal si. For første gang, på lang lang tid, var det hakke lettere å ta medalje. Det beviste div. prestasjoner 1 halvdel av sesongen. I stedet for å gå "all inn" nå, feiga dem ut. Det er nok, i min mening, til å hive alle 3.
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
          Mener Deila bør fortsette neste sesong som blir da hans 4 hele sesong. Han brukte 5-6 sesonger på å løfte godset til seriegull. Husker jeg riktig tror jeg t.o.m de holdt på å rykke ned de to første sesongene. Jeg mener at Deila har hevet lagets toppnivå men ikke fått hevet bunnivået. Nå har det i tillegg blitt uheldig med mye skader, tollås, shala, Adam ( klaesson har vært bra) , og da salg av ejuke og det er klart at alle disse faktorene spiller inn. Nye har kommet inn og relasjoner må bygges på nytt, men vi har fått inn to spennende spillere i George og camara og blir de med neste sesong, godly Michael er også da tilbake , så ser jeg lyst på ting. ...men alt det som skjer nå er IKKE bare deila sin feil og en ny trener nå er ikke veien tror jeg. Da blir det ant ny formasjon, og alt må bygges på nytt igjen og for alle utålmodige så må man mest sannsynlig vente enda noen sesonger på å bli topp 3 . Så Deila videre
          Da er det for sent dessverre. Til deg og dere andre som på død og live ønsker å beholde Deila og ha et mer langsiktig perspektiv, se rundt dere!
          Ja vi har feilet på trenersiden flere ganger, og vi kommer til å gjøre det igjen. Men publikum er i ferd med å bli "helt borte" og media er ikke spesielt interessert i Vålenga Fotball mer. Når klubben da i tillegg er ganske så inneslutta, er hele prosjektet blitt ala Titanic. Vi er på vei ut på dypt vann, nå gjelder det å få stoppet skipet før det når isfjellet.
          Tidligere har media vært rundt Vålenga uansett sportslig prestasjon, og publikum har vært med (jeg snakker ikke om pølsepapirtiden og Bislet Stadion).
          Noe må gjøres, og det før det er for sent.

Jo lenger ned i søla, desto vanskeligere å snu.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Jeg er egentlig overrassket over hvor lite pressedekning deila generer.
            Én slengbemerkning fra reka og internett tar fyr.
            Deila er usynlig til sammenligning. Han virker ikke engang engasjert. Jeg trodde vi fikk en som var litt pønsj, men han er jo helt borte.

Comment

• Vi er blitt til ingenting under deila, fargeløse, kjedelige, spillere uten engasjement,trener uten engasjement, ingen bryr seg, dette kan godt ende med en Lyn hvis ikke noe blir gjort, asap

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
                Vi er blitt til ingenting under deila, fargeløse, kjedelige, spillere uten engasjement,trener uten engasjement, ingen bryr seg, dette kan godt ende med en Lyn hvis ikke noe blir gjort, asap
                Men i helvete så fatalistisk.

Om vi stikker fingeren i det vonde hullet var vi jo ikke særlig mye mer fargerike under forrige regime heller. Jeg kan huske folk sa ingen brydde seg om Vålerenga da også.

Og dette vaset med Lyn. Det er noe jeg vil ha meg frabedt. De gikk konk. Vi er ikke der ennå.

Jeez....
                Last edited by Muppetkokken; 30.08.2019, 11:09.

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post

Men i helvete så fatalistisk.

Om vi stikker fingeren i det vonde hullet var vi Ole særlig mye mer fargerike under forrige regime heller. Jeg kan huske folk sa ingen brydde seg om Vålerenga da også.

Og dette vaset med Lyn. Det er noe jeg vil ha meg frabedt. De gikk konk. Vi er ikke der ennå.

Jeez....
                  The sky is falling...

Comment

Vi er blitt til ingenting under deila, fargeløse, kjedelige, spillere uten engasjement,trener uten engasjement, ingen bryr seg, dette kan godt ende med en Lyn hvis ikke noe blir gjort, asap
                    Du skrev at du har sluttet å bry deg om dette laget. Da er det ekstremt raust av deg å henge rundt på forumet og dele dine tanker om Engas undergang, dag etter dag. Det er nok mange som ikke hadde giddet.

Comment

• Nå er vel ikke spørsmålet BØR men NÅR forlater Deila Vålerenga? Jeg finner ikke ett eneste argument for at han kan sitte lenger nå. La hvem som helst andre overta nå ut sesongen og begynn planleggingen mot 2020 NÅ, ikke i januar med å finne en ny. Og ta gjerne med resten av teamet og noen av spillerne også. Dette har ingen fremtid lenger og skal det være noe som helst engasjement å spore hos folk nå så trengs det en positiv opplevelse med nye koster for dette gikk rett i dass.

Comment

• Originally posted by Vader View Post
                        Nå er vel ikke spørsmålet BØR men NÅR forlater Deila Vålerenga? Jeg finner ikke ett eneste argument for at han kan sitte lenger nå. La hvem som helst andre overta nå ut sesongen og begynn planleggingen mot 2020 NÅ, ikke i januar med å finne en ny. Og ta gjerne med resten av teamet og noen av spillerne også. Dette har ingen fremtid lenger og skal det være noe som helst engasjement å spore hos folk nå så trengs det en positiv opplevelse med nye koster for dette gikk rett i dass.
                        Deila kan vel fremdeles gjøre en god jobb, men forutsetningen da er at han må innrømme at han har tatt feil på en del ting. En god selvransakelse og noen innrømmelser er det som skal til.

Jeg er forundret over staheten, dette med å kjøre samme oppstilling og samme opplegg gang på gang og så forvente at det plutselig skal bli helt annerledes.

Deila må bli flinkere til å se svakheter i laget, og her tror jeg ikke han får mye hjelp fra de nærmeste. Dette har han lagt opp til selv

Comment

• Originally posted by The Mayor View Post

Du skrev at du har sluttet å bry deg om dette laget. Da er det ekstremt raust av deg å henge rundt på forumet og dele dine tanker om Engas undergang, dag etter dag. Det er nok mange som ikke hadde giddet.
                          Haha, klokkerent!

Comment

• Regner med du sikter til meg, kommenterer på andre lag også jeg, uten at jeg bryr meg. Og med å bry meg så mener jeg, at jeg ikke lengre irriterer meg langt ut i neste uke ved et tap for dette laget lengre, det ødelegger ikke kvelden min en gang, tipper det er flere her inne som føler det samme og når det blir tilstrekkelig nok av oss så havner vel interessen for denne klubben på et lavnivå som en middels OBOS klubb, og det blir jo moro.

Comment

Regner med du sikter til meg, kommenterer på andre lag også jeg, uten at jeg bryr meg. Og med å bry meg så mener jeg, at jeg ikke lengre irriterer meg langt ut i neste uke ved et tap for dette laget lengre, det ødelegger ikke kvelden min en gang, tipper det er flere her inne som føler det samme og når det blir tilstrekkelig nok av oss så havner vel interessen for denne klubben på et lavnivå som en middels OBOS klubb, og det blir jo moro.
                              Akkurat der må jeg si meg enig. For min del har det også kommet til at et tap bare er et skuldertrekk, og "var som forventet det", også går vi videre. Jeg gidder ikke engang prøve å forsvare klubben på jobb, og jeg jobber i LSK-land (grøss!). Men vi er i ferd med å bli Sogndal liksom, hvor ingen andre en den absolutt hardeste kjerne bryr seg lengre.

Comment

• Det kan jo komme en ny formtopp og kamp om 5.pl. Da kan sesongen beskrives som framgang. Hvis man ønsker det.

Jeg kan ikke nok om det indre liv i Enga og det fotballfaglige, men jeg ser ingen klar styring og retning. To eks:

- Fra satsing på jr. til ca landets eldste lag. Siste fra jr.avd. er spillere som går direkte til utlandet uten å spille for a-laget. Og Enga uttaler seg strålende fornøyd. Er dette strategien? Rekruttavd for direktesalg ut, og et erfarent innkjøpt a-lag. Ref Juharez/Amin/Lærde/Kanstrup til forsvarsrekka i år. Snittalder 31 år. Er dette planen?
                                Sikkert mange måter å gjøre det (godt) på, men jeg ser ingen plan. Det er dyrt å være planløs.
                                - Da Tine Wulff forsvant til VM og så sykemld, falt nær hele klubbens kommunikasjon sammen. Det forteller meg om organisatorisk pølsepapir. Er vi så sårbare, eller dårlig ledet, eller skrantne økonomisk, at vi faller sammen om en brikke byttes ut?

​​​​​Kanskje har Enga en som er god til kommers, en god til fotball og en snill eier. Men ingen klar leder/ledelse.

Comment

Working...
                                X