Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Ronny Deila forlate jobben i Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deila ut, Bohinen inn.
    Håper det skjer i løp av året.

Deila kan ta med seg meksikaneren.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Mest av alt så tenker jeg at svaret på spørsmålet i tittelen er "JA". Det er lov å være uenig i det og jeg tror helt sikkert at Deila klarer å vinne nok kamper ut sesongen til at vi sikrer plassen med god margin.
      Akkurat det er jeg jaggu ikke så sikker på. Ingenting tyder på at vi er i stand til det akkurat nå selv om det skal godt gjøres å ikke ta de nødvendige poengene som trengs.

Men denne tråden må vel snart stenges uansett. Vi er vel snart nede på promillenivå nå med de som mener Deila bør bli og da er det snart ikke mer å diskutere.

Comment

• Synes heller denne tråden burde ha navnet «bør styret gå»... Grunnen til det er at det ikke er første gang en trener «ikke får det til» i Enga. Er vel mer regelen enn unntaket at en trener tar oss til medalje. Synes det er noe som virker veldig råttent i klubben, og at det stikker dypt
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Deila; you are the weakest link. GOODBYE!

Comment

• Er deila fansen forsvunnet helt eller

Comment

• 0-4 mot et b-preget Viking. Hadde dette prosjektet vært en hund hadde den blitt avlivet for lengst.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                0-4 mot et b-preget Viking. Hadde dette prosjektet vært en hund hadde den blitt avlivet for lengst.
                Satt å tenkte på det samme. De sparer vel 4-5 spillere, som ellers hadde starta. Nå er "rock bottom" nådd.
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Puh, slapp av folkens. De skal visst snu alle steiner og jobbe knallhardt inn mot neste søndag. Var nervøs der et øyeblikk, men etter de nye ordene fra Deila er det bare å glede seg til neste helg, nå starter kjøret
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Utrolig hvor lite selvinnsikt det går an å ha, hadde han gått selv så hadde han kanskje fått litt respekt, men nei da.

Comment

• Om jeg ikke våkner med nyheten om at deila er ferdig i morgen så blir det ikke mer initilty på meg i år.

Comment

• men stoler vi på at styret skal ansette en riktig erstatter?

Nei, her må det ansettes både sportsdirektør og en taktisk plan før vi i det hele tatt begynner å lete etter hovedtrener.

Comment

• Originally posted by _Christian_ View Post
                          men stoler vi på at styret skal ansette en riktig erstatter?

Nei, her må det ansettes både sportsdirektør og en taktisk plan før vi i det hele tatt begynner å lete etter hovedtrener.
                          Helt enig MEN vi må ha inn en ny en som kan lede laget ut sesongen. Nevnte Nordlie her for cirka en mnd siden og står på det eller en hvem som helst annen som kan få utløst ny giv til laget så begynner man alt nå med å legge kabalen for 2020. Man venter ikke med dette til sesongen er ferdig.

Men når det begynner å komme odds på ny trener for 2020 så er ikke det tilfeldig. Det er noe som skjer bak i kulissene nå vil jeg tro.

Comment

• Originally posted by _Christian_ View Post
                            men stoler vi på at styret skal ansette en riktig erstatter?

Jeg tenker at nå handler det om å berge plassen. Fortsetter Deila ut 2019 så er jeg ikke så sikker på at vi holder oss over kvalikplass.

Det er ikke nødvendigvis slik at neste treneransettelse må være resultatet av en strategisk plan for klubben. Neste trener bør være en vi vet at klarer å snu en prestasjonsgruppe raskt (gitt at Deila får fyken før neste match).
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

• Er ikke noe annet enn å si at nå kan Deila pelle seg til helvete ut av Oslo og hjem til Drammen. Slutt. Pakk. Kom deg vekk!

Comment

• Tror vi må leve med Deila til han selv sier stopp og har en ny jobb å gå til. Klubben har neppe råd til å sparke han - selv om det kommer til å koste oss mer om han får fortsette om vi rykker ned/nesten rykker ned og mister 5000 + per kamp på Intility. Så det er neppe realistisk å forvente noen endring med det første. Det er bare sånn at noen ganger håper man at man tar feil...

Comment

Working...
                                X