Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Ronny Deila forlate jobben i Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by _Christian_ View Post

Det finnes vel bildebevis.
    Ja, det finnes "fans" som snikfotograferer han når han tar seg en øl. Er det forbudt å ta seg en øl eller fem når man jobber for VIF?
    Har også sett videoklipp av "fans" som prøver å fyre han opp på byen. Er slikt greit?

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Ja, det finnes "fans" som snikfotograferer han når han tar seg en øl. Er det forbudt å ta seg en øl eller fem når man jobber for VIF?
      Har også sett videoklipp av "fans" som prøver å fyre han opp på byen. Er slikt greit?
      Det er vel ingen som har sagt at vi er en avholdsorganisasjon? Men som sagt.. helhetsintrykket. Man gjør sine tanker, og man tenker på resultatene.

Comment

• Originally posted by _Christian_ View Post

Det er vel ingen som har sagt at vi er en avholdsorganisasjon? Men som sagt.. helhetsintrykket. Man gjør sine tanker, og man tenker på resultatene.
        Høres jo ut som at vi har rast på tabellen fordi treneren har blitt sett på byen.

Comment

Høres jo ut som at vi har rast på tabellen fordi treneren har blitt sett på byen.
          Nå leser du/tolker det bare som du selv vil. Han sier det gjør noe med helhetsinntrykket at treneren til stadighet blir sett beruset på pub når resultatene i tillegg er ræva.

Ingen som sier at vi har rast på tabellene fordi treneren er glad i øl.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Ingen som sier at vi har rast på tabellene fordi treneren er glad i øl.
            Så bra, da er vi jo enige

Comment

Men har det null sammenheng?

jeg påstår egentlig ikke noe om Deilas pubbesøk. Hadde vi vært i gullkampen hadde det sikkert bare vært morro og sjarm. Om jeg hadde vært liverpool-supporter, så hadde jeg ikke brydd meg om Klopp var innom pubben hver dag. Men om resultatene hadde snudd...

Comment

• Hva treneren gjør på fritiden har vi strengt tatt ingenting med heller. For min del gjør det ingenting at treneren er utpå litt, er vel ikke han som skal spille på banen

Men må uansett innrømme at man gjør seg noen tanker når man ser og hører om hvor hyppig det er..

Comment

• Bare så det er sagt. Dette dro jeg inn som ett eksempel på ett av flere mulige problemer i klubben på lik linje med Espeseths oppførsel som også er noe som er postet på klanen.no. Jeg har ikke annet å forholde meg til enn det jeg leser men hvis Deilas pubrunder som det ryktes om stemmer og HVIS dette påvirker spillergruppa og prestasjonene så er det ikke bra. Personlig driter jeg i om han er glad i publivet men det er som andre sier at folk danner seg ett bilde av hva man ser/leser og det er ikke nødvendigvis bra. Dette hadde selvsagt vært helt tyst om hvis resultatene hadde vært med han, noe de ikke er, men om dette har direkte sammenheng med resultatene vet ikke jeg men sannheten er at spillergruppa har underprestert over lang tid nå og dette kan ikke fortsette.

Comment

• Originally posted by Farmor View Post
                    Uansett hvem eller når: Før vi får inn en ny trener trenger stillingsbeskrivelsen og arbeidskontrakten en overhaling.
                    Så absolutt riktig!
                    in Absinthia

Comment

• Ja, neste treneransettelse kan ikke være en hasteprosess. Vi må definere hva vi leter etter (spillestil, rekruttering, osv), Aller helst bør vi ansette en sportsdirektør i forveien.

Comment

• Tenker uansett det skal bli deilig den dagen dette prosjektet er over. Det har vært alt annet enn imponerende. Deila, Espeseth og Ingebrigsten. Glippen mot Lyn tidligere i uken, underskudd og dårlige resultater/på stedet hvil tabellmessig.

Kan godt hende det kan være lurt å skaffe en sportsdirektør først, men hvor enkelt er det, og i tillegg uten trener?. Deila prøvde seg vel på et par sportsdirektører før han omskolerte Ingebrigsten.

Lurer litt på hvem som vil ta over som trener også jeg, kanskje vi gjør lurt i å hente opp en egen trener som allerede er i klubben. Det er mulig Moesgaard kunne gjort en midlertidig jobb, med muligheter for å ta over permanent hvis det går bra, mens man leter etter riktig person..
                        Last edited by tordvif; 25.09.2019, 17:15.

Comment

• På den positive siden, skriver avisene endelig om oss igjen

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                            På den positive siden, skriver avisene endelig om oss igjen
                            Jepp, dagens i VG.

https://www.vg.no/i/0n0Olg

Comment

• Synes det generelt har vært mye VIF i media siste uken(e) i diverse aviser. Både i VG, Eurosport, Tv2 osv. Det er jo noe, men skulle gjerne sett at vi fikk oppmerksomhet fordi resultatene var gode da, men all pr er god pr?

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Jepp, dagens i VG.

https://www.vg.no/i/0n0Olg
                                Synes jo også Vidar Davidsen treffer 100% i den artikkelen. Veldig bra at flere fyrer opp under det rævva sportslige "prosjektet" Deila og hans folk har dratt oss ned i.
                                Blir det nok trykk nå, kan det hende han tar hatten sin og går, eller at ledelsen i klubben ser det "alle andre ser" og tar affære.
                                Skjer det ingenting nå, kan vi rykke ned, og ikke tro vi er for gode til det. Vi kommer ikke til å vinne en kamp til sånn det er nå.
                                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                                X