Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Ronny Deila forlate jobben i Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mawa har 2 mål på 8 kamper.. selv om det virker som han jobber knallhardt er jo ikke målsnittet akkurat imponerende. Samtidig er det jo mye tilfeldigheter. Pellegrino imponerte vel aldri i Godset, nå har han 5 mål på 5 kamper for KBK.

George har 1 mål på 7 kamper. Putter han mot Odd har han samme stats som Moses.

Comment

• Originally posted by donny View Post
      Mawa har 2 mål på 8 kamper.. selv om det virker som han jobber knallhardt er jo ikke målsnittet akkurat imponerende. Samtidig er det jo mye tilfeldigheter. Pellegrino imponerte vel aldri i Godset, nå har han 5 mål på 5 kamper for KBK.

George har 1 mål på 7 kamper. Putter han mot Odd har han samme stats som Moses.
      Ja, jeg skal gi meg. Forskjellen er sikkert ikke allverden på de to. Godt mulig George har et mye høyere toppnivå også, men bare synd han forlater klubben når han trolig har kommet seg skikkelig i form.

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Ja, hvis ikke dette budskapet når frem til Deila så er det ingen vits i å kjempe denne kampen.

Laget hans kræsjer gang etter gang etter gang og Deila gjør ALT bortsett fra å endre på midtbanen. Samtidig er det så tydelig at denne lagdelen mangler fart og kraft. Det er ingen mening i dette, ingen rasjonalitet. Det er ingen andre forklaringer på at VIF er høstens dårligste lag. Ingen kommer med noen annen seriøs konkret forklaring.Jeg blir litt sprø av dette. Men hva er alternativet for meg? Slutte å følge Enga? Slutte å kommentere?
        Tror (og håper) ikke Deila sitter på forumet og leser for å finne ut hva han skal gjøre med laget, så det evige gnålet om en (riktignok) svak midtbane når ikke adressaten. Og til det siste spørsmålet: verdt et forsøk.
        Vi er Vål'enga!!

Comment

• Om deila skal få sitte ut kontraksperioden håper jeg virkelig at styret skal sette noen krav. Felix horn Myhre sammen med abu blandt annet. Tiago Holm og werni all få en kamp i det minste. På tide at deila faktisk gjør noe av det han kom for. Ikke bare hente spillere på siste verset fordi det fungerte med storflor.

hva tenker dere?

Comment

• Originally posted by Zach View Post
            Om deila skal få sitte ut kontraksperioden håper jeg virkelig at styret skal sette noen krav. Felix horn Myhre sammen med abu blandt annet. Tiago Holm og werni all få en kamp i det minste. På tide at deila faktisk gjør noe av det han kom for. Ikke bare hente spillere på siste verset fordi det fungerte med storflor.

hva tenker dere?
            Jeg tenker at det ville være helt rart om styret skulle stille krav til laguttaket. Hvorfor ikke like gjerne la dette forumet ta sånne beslutninger?

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Det lille jeg har sett av han i Kåffa, så er inntrykket mitt at han ihvertfall jobber hardt.
              Jaja. Men jobber han....schteinhardt?
              Holder ikke med hardt i denna klubben!

In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

• Kanskje feil tråd å diskutere det i, men jeg fatter ikke hvordan vi skal klare å slå ODD i den formen vi er i. Bare det og skulle ta poeng virker jo helt usannsynlig.

Comment

• Originally posted by Farmor View Post

Jeg tenker at det ville være helt rart om styret skulle stille krav til laguttaket. Hvorfor ikke like gjerne la dette forumet ta sånne beslutninger?
                  Skjønner hva du mener. Men gå litt i bort i fra at jeg nevnte eksempler på spillere. Men det er langt fra unormalt at en en trener får instrukser på hvordan laget skal fremstå. Denne sesongen her vi vel helst brukt spillere på 28+ om vi har hatt mulighet for det. Tror vi kunne ha kapret like mange poeng med en 11’er med 2-3 år yngre gjennomsnittsalder. Andresen lot mange juniorer spille i 2009. Han ga de muligheten. Sagt det før, sier det igjen. Si hva dere vil om Andresen, men han ga sjansen og løftet strandberg, fellah, singh, nielsen, nouri, Aaron samuel, zahid for å nevne noen. Næsberg fikk vel også debuten av han om jeg ikke husker feil. Uansett, mange av disse fikk spille i 2009 med varierte resultater. 2010 var vi ett topplag.
                  Last edited by Zach; 01.10.2019, 23:31.

Comment

• Originally posted by Zach View Post

Skjønner hva du mener. Men gå litt i bort i fra at jeg nevnte eksempler på spillere. Men det er langt fra unormalt at en en trener får instrukser på hvordan laget skal fremstå. Denne sesongen her vi vel helst brukt spillere på 28+ om vi har hatt mulighet for det. Tror vi kunne ha kapret like mange poeng med en 11’er med 2-3 år yngre gjennomsnittsalder. Andresen lot mange juniorer spille i 2009. Han ga de muligheten. Sagt det før, sier det igjen. Si hva dere vil om Andresen, men han ga sjansen og løftet strandberg, fellah, singh, nielsen, nouri, Aaron samuel, zahid for å nevne noen. Næsberg fikk vel også debuten av han om jeg ikke husker feil. Uansett, mange av disse fikk spille i 2009 med varierte resultater. 2010 var vi ett topplag.
                    OK. Hvis du snakker om en overordnet strategi så står vi ikke så langt fra hverandre. Vil tro du finner mange innlegg, fra mange deltakere, tidligere i denne tråden som peker i den retningen.

Comment

• Originally posted by maestro View Post

Tror (og håper) ikke Deila sitter på forumet og leser for å finne ut hva han skal gjøre med laget, så det evige gnålet om en (riktignok) svak midtbane når ikke adressaten. Og til det siste spørsmålet: verdt et forsøk.
                      Det er ikke enkelt å sitte å se på at Deila mishandler laget uten å avreagere på en måte. Det hele er så forbasket unødvendig. Sportslig ledelse trekker jo klubben ned i gjørma

Det er helt absurd hvor ut duellspill er i norsk fotball. Ingen snakker om det, ikke ekspertene på TV, ikke Journalister, ikke trenerne, ikke fansen. Det er ingen som bryr seg om duellspill. Jo det er en, landslagssjefen. Men når han sier noe om det så går det inn gjennom mange ører og ut gjennom like mange.

Landslagssjefen sier det som det er, taper man duellene taper man kampen. Her i Norge er det jo bare flaks om en trener og et lag har gode duellspillere. Det er ikke rart de får ustabile resultater. VIF får bare svake siden de har en sånn trang til å bruke lette og småtrege spillere. Jeg har en mistanke om at KBK og FKH er bevisste på duellkraft, i så fall holder de det som en yrkeshemmelighet.

Det er jo ikke noe vits i å bytte trener. Det ser ut som om alle trenere i VIF får det for seg at det skal være mye veikt og treigt. Jeg vet ikke hvor innflytelsen kommer fra. Det må være noe med fotballkulturen

Eksperter sier på tv at de ikke skjønner hvorfor VIF sliter sånn. Men det er ikke mystisk, ikke noe hokus Pokus! Hvis en klubb har basics i orden så får den resultater som står i et rimelig forhold til satsning og budsjett. Basics er 1. En trener som er god på daglige treninger og rimelig på kampledelse. 2. En velkomponert stall med spillere som passer til rollene de har. 3. Tilstrekkelig med krigerevner i laget.

For tiden er VIF greie på 1; tvilsomme på 2; stryker på 3

Comment

• Det er blitt nevnt at enkelte (flertallet?) av spillerne kom tilbake etter ferie uten å ha trent særlig godt.

Er det hold i disse ryktene?

Og er det forventet at spillere på "ferie" følger et opplegg fra klubben innimellom paraplydrinkene?

PTDuck.
                        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                          Kanskje feil tråd å diskutere det i, men jeg fatter ikke hvordan vi skal klare å slå ODD i den formen vi er i. Bare det og skulle ta poeng virker jo helt usannsynlig.
                          Ofte slike kamper andre lag snur det.......når de møter oss.Håper vi kan spise litt av den kaka nå....

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
                            Det er blitt nevnt at enkelte (flertallet?) av spillerne kom tilbake etter ferie uten å ha trent særlig godt.

Er det hold i disse ryktene?

Og er det forventet at spillere på "ferie" følger et opplegg fra klubben innimellom paraplydrinkene?

PTDuck.
                            Deila sa vel i et intervju her forleden at spillerne trener selv når de har fridag.. Om det gjelder ferie over flere dager er vanskelig å si..
                            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by eiks View Post

Deila sa vel i et intervju her forleden at spillerne trener selv når de har fridag.. Om det gjelder ferie over flere dager er vanskelig å si..
                              Noe har skjedd når du går fra å rundspille laget som leder ligaen før sommeren, til å juble for at du fikk ett poeng mot en bydel i Trøndelag hjemme.

Dønnum ser 100 prosent ut, resten er mørketid i september.

LD.
                              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Synes ikke det har skjedd en voldsom forandring. Vi har vært svake i hele år, men hatt lovende enkeltkamper. Et par av de har vært veldig gode kamper, men jeg synes ikke det er imponerende i det hele tatt. Gode lag kjennetegnes ved stabilitet

Comment

Working...
                                X