Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Ronny Deila forlate jobben i Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En seier på 16 kamper er det vel nå. God tur hjem til Drammen.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      En seier på 16 kamper er det vel nå. God tur hjem til Drammen.
      Er vel bare å slippe av hele team Drammen på vei hjem. Evt bare dra fra dem så kan dem bruke kvelden på å gå selv. Takk for ingenting. 1 seier på 16 oppgjør og tomme tribuner sier sitt.

Comment

• Verste er at man sitter med en følelse av at ingenting kommer til å skje på trenerfronten til neste sesong.

Comment

• Taper borte mot Mjøndalen med leiesoldater på banen i stedet for våre lovende. Krise!
          Prosjekt Deila er dødt, nå er det nok. Få inn litt engasjement, sjel, visjon og håp, dette er bare trist.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
            Verste er at man sitter med en følelse av at ingenting kommer til å skje på trenerfronten til neste sesong.
            FK Handlingslammet.

Kan ikke sitte med lua i hånda til langt uti romjula. Avklaring om fremtiden bør skje straks, helst i morgen

Comment

• Ikke veit jeg om Deila har 'mista garderoben'.
              Men han har virkelig mista tribunene.

Egentlig syns jeg det bor mye bra i laget - dvs. spillerne på laget.
              Godt mulig at det er mye bra i resten av trenerteamet og.

Ok - i mine øyne - av styret å la Deila fullføre sesongen.
              Men det er en grov tjenesteforsømmelse fra styret om de ikke sparker Deila nå.
              Egentlig kan han gjerne trekke seg sjøl. Litt mere ære i det.

Comment

• Deila virker å ha mista garderoben eller så får han hvertfall ikke ut det som er høyeste nivå til noen. At siste kamp som er ubetydelig for oss spilles med leiesoldatene er grusomt å se. Burde være unggutta fra VIF 2 i troppen så de får kjenne på nivået også.

Comment

Verste er at man sitter med en følelse av at ingenting kommer til å skje på trenerfronten til neste sesong.

Enten dette som Tordvif skriver. Eller at vi lar det gå til Februar før vi lar han gå, så har vi ingen kjente på markedet igjen som vi kan hente.

Comment

• Problemet er at det er samme gjeng som skal gjøre evalueringen i år også. Da er vi like langt...

Comment

Det er vel ikke usannsynlig. Og kanskje, når alt kommer til alt, helt greit.

Vi hadde muligheten til å gjøre noe med dette i sesongen, som kunne skapt en ny giv. Når vi ikke gjør det så tror jeg ikke at et trenerskifte nå hjelper så mye.

Først må vi sparke Deila, så må vi finne en ny trener som så skal bygge et helt nytt lag i løpet av vinteren. Deila kommer så klart til å slite med troverdigheten når han skal presentere at vi skal sloss om medaljer i 2020 også. Men hvilken trener kan, realistisk, snu hele klubben på hodet i løpet av vinteren og snu negativitet til optimisme? Jeg tror ikke noen kan det blant de trenerne vi realistisk kan forvente å få inn. Og da er det kanskje like greit å bare fullføre 2020 med Deila og se hva som skjer. Kan jo hende han faktisk overrasker positivt.

Har mer sansen nå for å gradvis fase ut Team Drammen. Få ut Espeseth og sett inn en ny mann der. Gjerne en som ikke bare dukker opp en gang i året. Og få inn en sportslig leder som er leder og sjefen til Deila. Så får Deila 2020 på seg. Det kan i alle fall gi litt kontinuitet.

Comment

Har mer sansen nå for å gradvis fase ut Team Drammen. Få ut Espeseth og sett inn en ny mann der. Gjerne en som ikke bare dukker opp en gang i året. Og få inn en sportslig leder som er leder og sjefen til Deila. Så får Deila 2020 på seg. Det kan i alle fall gi litt kontinuitet.
                        Ønsker meg Jan-Erik Aalbu tilbake. Han er perfekt for media, og en utrolig likandes fyr. En av de største utfordringene til neste sessong er å få tilbake engasjementet, og det er han perfekt til. Det må nok jobbes knallhardt (Hei Ronny) på å ikke miste mange sponsorer, og der er Jan-Erik også perfekt. Dette er det han driver med nå (meg bekjennt)

https://www.aftenposten.no/sport/i/3...ligere-tv-topp
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Ønsker meg Jan-Erik Aalbu tilbake. Han er perfekt for media, og en utrolig likandes fyr. En av de største utfordringene til neste sessong er å få tilbake engasjementet, og det er han perfekt til. Det må nok jobbes knallhardt (Hei Ronny) på å ikke miste mange sponsorer, og der er Jan-Erik også perfekt. Dette er det han driver med nå (meg bekjennt)

https://www.aftenposten.no/sport/i/3...ligere-tv-topp
                          Dette er også hva jeg ser på som den største utfordringen nå, engasjementet. Deila vil aldri klare å få folk tilbake, han har sendt dem på dør over 3 sesonger.
                          Vi er i underholdningsbransjen, og det ser det ikke ut til at Vålenga pr idag skjønner.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Dette er også hva jeg ser på som den største utfordringen nå, engasjementet. Deila vil aldri klare å få folk tilbake, han har sendt dem på dør over 3 sesonger.
                            Vi er i underholdningsbransjen, og det ser det ikke ut til at Vålenga pr idag skjønner.
                            Vet ikke om jeg er 100% enig i at det er kun Deila som har sendt dem på dør. For meg handler det like mye om at ledelsen i klubben virker helt apatisk. Det er greit å mislykkes, men da må de i alle fall gi et inntrykk av at de prøver. De må rett og slett kommunisere med «kundene» sine og det gjør de ikke.

Espeseth fremstår som en helt virkelighetsfjern person når han sammenlikner årets prestasjoner med et valgfritt år hvor det gikk enda dårligere.

Jeg har i alle fall mye mindre problem med Ronny Deila uten resten av team Drammen rundt seg. Og mener det er viktigere at Vålerenga blir Vålerenga igjen enn hvem som er trener. Så få ut kompisene til Deila og se om han klarer å få noe ut av laget med en sportslig leder han rapporterer til og en ledelse som er mer Vålerenga enn dagens.

Comment

Vet ikke om jeg er 100% enig i at det er kun Deila som har sendt dem på dør. For meg handler det like mye om at ledelsen i klubben virker helt apatisk. Det er greit å mislykkes, men da må de i alle fall gi et inntrykk av at de prøver. De må rett og slett kommunisere med «kundene» sine og det gjør de ikke.

Espeseth fremstår som en helt virkelighetsfjern person når han sammenlikner årets prestasjoner med et valgfritt år hvor det gikk enda dårligere.

Jeg har i alle fall mye mindre problem med Ronny Deila uten resten av team Drammen rundt seg. Og mener det er viktigere at Vålerenga blir Vålerenga igjen enn hvem som er trener. Så få ut kompisene til Deila og se om han klarer å få noe ut av laget med en sportslig leder han rapporterer til og en ledelse som er mer Vålerenga enn dagens.
                              Vi har vært middelmådige i snart 10 sesonger på rad. Klart det ikke bare er Deila som har sendt supporterne på dør. Denne likegyldigheten har bygget seg sakte men sikkert opp over lang tid. Det forsvant nok mange under 2.perioden til Rekdal også hvor alt vi gjorde var å kutte kostnader.

Så skal det sies at det har vært skikkelig tomme tribuner nå i høst. Vet ikke om det har vært så ille før.

Comment

• Evalueringen er klar. Som forventet, egentlig. Ikke fornøyd, prøve hardere neste sesong. Medlemsmøte i januar.

Comment

Working...
                                X