Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Ronny Deila forlate jobben i Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by _Christian_ View Post
    Evalueringen er klar. Som forventet, egentlig. Ikke fornøyd, prøve hardere neste sesong. Medlemsmøte i januar.
    Tja, det står vel at de er midt i en evaluering. Det som blir tatt på kammerset blir jo ikke delt i artikkelen heller, men muligens noe av det kommer frem på medlemsmøte. Jeg har ikke store forventninger, men håper jo det smeller litt i gangene der nå.

Comment

• Da er vel den ballen lagt død for ei stund. Fint de tar et lønnskutt på toppen, men er jo lett å si når man ikke er villig/interessert til å konkretisere hvor mye det består i.
      Ronny Deila er Vålerenga-trener i tre år til. Ronny er garantisten for at Vålerenga de neste årene er et angripende, ungt Oslo-lag i utfordrerposisjon.

Comment

• Originally posted by arnfinnstorsveen View Post
        Da er vel den ballen lagt død for ei stund. Fint de tar et lønnskutt på toppen, men er jo lett å si når man ikke er villig/interessert til å konkretisere hvor mye det består i.
        Egentlig litt sjokkert. Skulle tro han måtte bevise noe før kontrakten ble forlenget. Hittil har pila pekt feil vei.
        Jeg støtter opp om laget samma faen, men jeg har liten tro på dette nå.

Comment

• 3 nye år.. hva faen.. da blir det jo enda dyrere å sparke han til sommeren ..

var det forresten ikke en her inne som hints om en pressekonferanse.? Var det dette du mente?

Comment

• Flott. Tre nye år med schteinhard jobbing.

Comment

• Er egentlig greit fornøyd med en forlengelse av kontrakten til Deila. Er vel blant de som ikke har mistet trua på at han kan få det til her. Har sett alt for mange trenere komme og gå i denne klubben. Blir ingen kontinuitet. Med Deila på plass så får vi i hvert fall ro rundt trenerspørsmålet en stund, samt likte det jeg leste i artikkelen om at det skulle satses ungt og lokalt.
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                Deila på plass så får vi i hvert fall ro rundt trenerspørsmålet en stund, samt likte det jeg leste i artikkelen om at det skulle satses ungt og lokalt.
                Hadde jeg bare ikke følt at jeg har hørt det samme før - og er det inntrykket vi satt med da vi så troppen og laget til den (for oss) meningsløse kampen mot Mjøndalen? Eller tidligere i høst for den saks skyld?
                Klart, et åpent sinn skal jeg ha, men jeg håper da virkelig at det kommer en ryddejobb og vi sender en del daukjøtt på dør uten at vi henter inn plenty av benkevarmere fra "Europa og omegn".

Comment

• Hva faen er dette for noe?
                  Hva slags resultat har han klart å mønstre opp med?
                  Dette er en skandale!

Forlenging av kontrakt til en mann som har hatt elendige resultater. Sjokkert!

Comment

• "Vi skal være et Oslo-lag. Vi skal utvikle spillere sjøl, og vi skal satse på de unge kreftene vi har. Kontinuitet er et nøkkelord, og jeg er garantist for at vi ikke skal fravike dette de neste åra."

Synes jeg har hørt at vi skal satse ungt før. Tror ikke den "garantien" betyr så mye. Vi har sett hvordan det har gått.
                    Synes det er merkelig å forlenge når pila peker nedover, men målet er kanskje at vi igjen skal spille derby igjen mot Bøfla i OBOS?

Comment

• Valget er tatt. Klubben har staket ut en klar kurs. Selvfølgelig blir det også å hente noen utenfra. Håper en stopper, midtbane og spiss. 3 spillere samt flere fra egen avdeling og ut med de som ikke bidrar..Tar vi medalje neste år? Nei det gjør vi nok ikke. Men håper på ett stort steg i riktig retning. Sesongkort blir det på meg. Velger å være positiv.

Og en ting til.

lsk rykket ned

Comment

• Blanda følelser.
                        - Forutsetningen er at Ronny er motivert. Virker slik. Har mistenkt at det ikke alltid har vært slik i høst. Uten at jeg veit no om det seff.

- Jeg har tro på kontinuitet. Hvor mange sesonger fikk sir Alex i United, før de vant FA-cupen i 90? 4? Samtidig fikk Eggen gull på første forsøk i 88...

- Ronny har vist at han er god. Gullet i Drammen viser det. Gull i Celtic hadde jeg også klart. I hvert fall nesten... Så hvor god er han egentlig?

- Liker ungt og lokalt. Men det krever tålmodighet. Veit ikke om klubben har det.

Jeg kommer til å støtte klubben. Alltid. Men det som tærer på er likegyldigheten min. Valgte bort Enga for Premier League i siste runde. Det har ikke skjedd siden det året vi spilte mot Surnadal. Håper på bedre tider.

PS. Jeg har venner fra nabobygda til Surnadal. Det snakkes fremdeles om besøket vårt der oppe. "Hvor var du du da Vålerenga kom på besøk?"
                        Last edited by Ottestad; 12.12.2019, 20:10.

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post
                          "Vi skal være et Oslo-lag. Vi skal utvikle spillere sjøl, og vi skal satse på de unge kreftene vi har. Kontinuitet er et nøkkelord, og jeg er garantist for at vi ikke skal fravike dette de neste åra."

Flotte ord som vanlig, men nå vil jeg se det i praksis.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Flotte ord som vanlig, men nå vil jeg se det i praksis.
                            Dette har vi hørt før,å snart begynner vi å låne ut og leie middelmådigheter igjen..............huff.

Comment

• Tragisk når ambisjonene til klubben ikke er større en at de greier å forlenge kontrakten med Deila.
                              Topp 4 målet i 2019, ingen kommentarer eller reaksjoner i fra Valle at vi havner på en 10 plass i evalueringen.
                              Vi har mistet så mye under Deila at vi skal slite med og få igjen omdømme og entusiasmen.
                              Folk kan få mene hva de vill om kontinuitet og Deilas kvaliteter, men når pila bare viser nedover , bør det ringe noen bjeller.

Comment

• Originally posted by Keyser View Post
                                Vi har mistet så mye under Deila at vi skal slite med og få igjen omdømme og entusiasmen.
                                Folk kan få mene hva de vill om kontinuitet og Deilas kvaliteter, men når pila bare viser nedover , bør det ringe noen bjeller.
                                Hvilket omdømme? Hadde vi bra omdømme før? :-D
                                Entusiasmen kommer med resultatene, så det spiller ingen rolle hvem som er trener.

Comment

Working...
                                X