Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Ronny Deila forlate jobben i Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Når det gjelder Abu så får han altfor mye kritikk. Han er Lekven med høyere tempo. Abu gjør heller ikke målpoeng og er avhengig av at andre står for gjennombruddskraften. Jeg er sikker på at vi får se en mye bedre Abu hvis han får mer passende medspillere.

Ikke legg så stor vekt på enkelte feil og balltap! Det er mye viktigere å se på hva spillerne vil, hvilket potensial de har. VIF må gå for spillere med potensial, som har tempo og fart i kroppen, er distinkte og tøffe i spillet. Det nytter ikke med spillere med tak som de i Hobsyssel. Tenk om VIF skulle klare å nå Europa. Når laget sliter med farta og duellspillet i es, tenk hvor fælt det blir der ute!

Comment

Zeta, etter å ha lest det du skriver, så er det opplagt at du ønsker en duellsterk, taklingssterk, rask og en som går foran i krigen. I tillegg må han bidra med målpoeng, eller være skapende ihvertfall.
      DET vil jeg også, men tror ikke vi har råd til han, og mest sannsynlig blir han solgt fort videre. Denne typen spillere vokser ikke på trær.

Comment

Hører vel uansett hjemme i en annen tråd. Så får vi se om denne blir mer aktuell etter kampen.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Zeta, etter å ha lest det du skriver, så er det opplagt at du ønsker en duellsterk, taklingssterk, rask og en som går foran i krigen. I tillegg må han bidra med målpoeng, eller være skapende ihvertfall.
          DET vil jeg også, men tror ikke vi har råd til han, og mest sannsynlig blir han solgt fort videre. Denne typen spillere vokser ikke på trær.
          Jeg skjønner det. Fotball er kunsten å kompromisse. Men jeg tror klubben vekter feil. Den legger ikke tilstrekkelig vekt på duell og krigeregenskapene til spillerne. Og klubben legger for stor vekt på smarthet. Da får man en sentral spiller som Lekven, som er smart, men etter min mening altfor langsom og duellsvak

Det er spillere i stallen til å sette opp et bra lag. De mangler fart for Europa, men skulle gjøre bra i es.

Comment

Nå er det i skrivende stund 10 minutter igjen av Vålerenga-Haugesund og vi ligger under med 1-2. Dette kan snu, større undere har skjedd før men uansett. Nå har laget underprestert i kamp etter kamp etter ferien og nå er det bare den harde kjerne igjen av oss. De vil resignere en etter en hvis dette nå ikke tar slutt. Vær så snill Deila og forlat jobben nå. Du gjorde ett ærlig forsøk men nå er begeret mitt fullt. Dette gikk bare ikke og forsøkene er nå brukt opp.

Comment

På tide å vekke denne til live igjen.
              Jeg har ihvertfall ikke tro på dette ptosjektet lenger.
              Samtidig ser jeg ikke hvem som skal inn å gjøre det så mye bedre.
              Vi suger ræv og kommer til å fortsette å suge ræv.

Comment

Jeg skriver under på hva som helst for at den mannen går. Er det noen som er på trening jevnlig og kan fortelle hva de driver med der? Er jo merkelig at vi skal bli så dårlig av å selge 1 spiller. Det tyder på at det ikke har vært noe system i det hele tatt siden alt rakner. Da kommer spørsmålet igjen, hva er det vi driver med på trening? Hva er planen til Deila?
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Tror generelt det lureste når man holder med VIF er og ikke ha noen forventninger eller forhåpninger i det hele tatt. Helst bør man frykte det verste hver kamp og heller bli positivt overrasket.

Comment

Ja jeg syns han burde gå.. Nå blir det enda en sesong midt på tabellen og det tror jeg faktisk hvilken som helst trener skulle klart med stallen vår.

Comment

Det er vel ikke tvil lenger, er det vel?
                      Ronny og gjengen hans, er ikke rette mannskap for å lose denne skuta til Europa.
                      Gi deg før det blir for pinlig.
                      Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                      -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Nå holder det.
                        Ut med Deila og hele det sportslige apparatet.
                        Ut med all udugelighet, ut med Espeseth.

Nå må klubben sette premissene, ikke en tilfeldig trener med stormannsgalskap og med personlige problemer.

Nok er nok. Vi er lei.
                        Gimme hope johanna

Comment

Jeg er ihvertfall ute til deila har dratt, vi får bare håpe vi klarer å karre til oss 33 poeng i løpet av høsten.

Comment

Det hjelper ikke å skifte trener. Vi trenger en massiv satsning på alle fronter. Tror noen her at Eggen var et geni?? Han kom på rett tidspunkt pengemessig og kjøpte opp all motstand her hjemme.
                            Deila er mer enn god nok, det er for dårlige spillere og ferdig med det. Stallen tilsvarer en 6-7 plass og så enkelt er det.
                            Høye forventninger= superskuffa med de spillerne vi har. Slutt å forvent så innmari mye.
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                              Det hjelper ikke å skifte trener. Vi trenger en massiv satsning på alle fronter. Tror noen her at Eggen var et geni?? Han kom på rett tidspunkt pengemessig og kjøpte opp all motstand her hjemme.
                              Deila er mer enn god nok, det er for dårlige spillere og ferdig med det. Stallen tilsvarer en 6-7 plass og så enkelt er det.
                              Høye forventninger= superskuffa med de spillerne vi har. Slutt å forvent så innmari mye.
                              Er frista til å slenge en del dritt nå, men skal være for god til det.
                              Men hvilken planet lever du på? Deila har holdt på i 3 år, hvor mange år skal en mann få? Hvor mange år har andre trenere før de får satt et grunnspill tror du?
                              Ser du ikke det samme som halvparten av våre tribuneslitere ser? De har forlatt stadion, men du står vel igjen som den siste og applauderer?
                              ALT er galt i Vålenga fotball nå, og Deila med sportslig ledelse må VEKK! Få inn kvalifiserte folk i styret som kan ansette en trener med en klar filosofi, og få med et sportslig apparat som vet hva dette handler om.
                              At du ikke ser alt det gale som skjer nå, er ganske utrolig.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                                Og hvem er det som har ansvaret for at vi sliter med denne stallen ?

Comment

Working...
                                X