Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga, søn 30. juni kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bengt View Post
    Når jeg så lagoppstillingen ble jeg veldig optimistisk. Men drømte ikke at det skulle gå så bra. Sikker at Deila får oss ned på jorda igjen neste kamp.
    Spillerne mener du vel?

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Vi må gjerne håpe, men Larsen er kaptein og han er tilbake i buret så snart han er frisk dessverre. Sånn blir det så lenge Deila er hovedtrener. Hjelper ikke hvor mye vi håper da gitt.
      Spørsmålet er heller om han virkelig var skadet i dag?
      Adam er kaptein og det er lett å la han benkes en kamp under påskudd at han sliter med ryggen.

Comment

• Endelig en opptur. Der ser man hva en spiller som scorer mål gjør for laget vs en spiller som ikke scorer.

Comment

• En ting jeg ikke skjønner. Her vinner vi 1-4 borte mot Haugesund, likevel velger noen å klage.
          Last edited by Robban65; 30.06.2019, 20:10.

Comment

• Herlig seier. Denne får vi bare nyte nå i kveld og så er det for fullt tilbake på jobb i morgen for gutta.
            Tror ikke vi akkurat skal friskmelde laget, men dette var 3 poeng mer enn jeg ventet før kampen så tommel opp. Før de 3 siste kampene før ferien trodde jeg på 1-2 poeng, men hadde ett lite håp på 6-7 poeng. Får vi minst ett poeng mot B/G og vi da lander på 5 poeng så skal jeg være brukbart fornøyd, og da skal jeg frede Deila noen kamper til, selv også med tap hvis innsatsen er på topp og det blir ett stang ut tap mot B/G, men vi krysser fingrene nå for at vi får første seieren mot disse fiskebønda siden 2014.

Takk til alle på og rundt laget for en fin kamp. Kvelden ble mye bedre enn frykta Og la gjerne Klaesson få sjansen i neste kamp også.

Jeg har bare ett ønske som er av liten betydning i kveld men likeså. La for guds skyld dette være siste sesongen vi spiller i Vipers Kristiansand drakter på bortebane. Ser helt jævli ut.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Spillerne mener du vel?
              Nei, du tok ikke poenget.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
                En ting jeg ikke skjønner. Her vinner vi 1-4 borte mot Haugesund, allikevel velger noen å klage.
                En fyr har fokuset på Juarez, istedenfor glede. Dalahuet er ikke å se. Man må/bør egentlig gi faen, å overse sånne.

Sett målene nå. Virkelig offensiv kvalitet på alle 4.

Dette var godt for kropp og sjel.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post

En fyr har fokuset på Juarez, istedenfor glede. Dalahuet er ikke å se. Man må/bør egentlig gi faen, å overse sånne.

Sett målene nå. Virkelig offensiv kvalitet på alle 4.

Dette var godt for kropp og sjel.

Jepp, og en har fokus på Lekven (som jeg fulgte nøye i kveld og som spilte bunnsolid) Samme fyr mente vi kom til å bli kriget i senk uten Abu og Israelsson.

Comment

• Ja, ubetydelig i dag, men de rosa draktene kan de parkere en gang for alle nå.

Comment

• Det Juarez gjorde var sleipt og usportslig, men det redda ham fra et rødt kort, og det er nettopp slik kynisk innstillimg vi må ha når vi leder kamper.
                      det er ikke pent, man blir ikke stolt, men det blir fort glemt når poenga er på konto.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                        Det Juarez gjorde var sleipt og usportslig, men det redda ham fra et rødt kort, og det er nettopp slik kynisk innstillimg vi må ha når vi leder kamper.
                        det er ikke pent, man blir ikke stolt, men det blir fort glemt når poenga er på konto.
                        Det han gjorde, er vel det man ser på europeisk toppnivå hele tiden.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Det han gjorde, er vel det man ser på europeisk toppnivå hele tiden.
                          Nettopp. Det var poenget mitt. Vi må være mer kyniske. Vinne kampen, koste hva det koste vil.

Comment

• Originally posted by zeta View Post
                            Takk for varm velkomst

Det er mulig jeg overdriver litt, men det er ikke bare det at jeg ikke liker Lekvens bidrag, men at jeg mener at han ødelegger laget og sesongen. Det vil si, det er jo Deila sin skyld.

herlig av Finne og Dønnum!
                            Værsågod. Skulle bare mangle.
                            Det er takhøyde her inne, så vi tåler forskjellige meninger.
                            Du skal ha for at du ikke gir deg, det er lov å være uenige.
                            Men, et poeng blir ikke bedre av å gjenta det. Derfor skal jeg ikke gjenta andres forsvar av Lekven, men rette oppmerksomheten mot noe jeg ikke har sett tatt opp i denne tråden.

Jeg registrerte i dag at Lekven snakker mye med medspillerne sine. Han løper mye og jobber «steinhardt». Han går foran som en kapteinstype.
                            Jeg synes også vi ser et svært disiplinert og tålmodig Vålerenga i dag. Haugesund har mest ball, men vi vinner solid. Joda, effektive foran mål i dag - blir neppe slik hver kamp - men folk virker fokusert på oppgavene sine og løser de lojalt. Hvor mye av dette vi skal legge på dagens kaptein vet jeg ikke, men konseptet med å ha en kaptein som er mye overalt og forholdsvis enkelt kan snakke til alle tiltaler meg. Jeg har aldri forstått verdien av en keeper som kaptein.

Mulig bevisstheten på dette farget neste observasjon, men jeg observerte også at Klaesson hylte og skreik og både instruerte og fyra opp forsvaret ved flere anledninger. Kan ikke si jeg ser dette like tydelig fra Adam....

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Værsågod. Skulle bare mangle.
                              Det er takhøyde her inne, så vi tåler forskjellige meninger.
                              Du skal ha for at du ikke gir deg, det er lov å være uenige.
                              Men, et poeng blir ikke bedre av å gjenta det. Derfor skal jeg ikke gjenta andres forsvar av Lekven, men rette oppmerksomheten mot noe jeg ikke har sett tatt opp i denne tråden.

Jeg registrerte i dag at Lekven snakker mye med medspillerne sine. Han løper mye og jobber «steinhardt». Han går foran som en kapteinstype.
                              Jeg synes også vi ser et svært disiplinert og tålmodig Vålerenga i dag. Haugesund har mest ball, men vi vinner solid. Joda, effektive foran mål i dag - blir neppe slik hver kamp - men folk virker fokusert på oppgavene sine og løser de lojalt. Hvor mye av dette vi skal legge på dagens kaptein vet jeg ikke, men konseptet med å ha en kaptein som er mye overalt og forholdsvis enkelt kan snakke til alle tiltaler meg. Jeg har aldri forstått verdien av en keeper som kaptein.

Mulig bevisstheten på dette farget neste observasjon, men jeg observerte også at Klaesson hylte og skreik og både instruerte og fyra opp forsvaret ved flere anledninger. Kan ikke si jeg ser dette like tydelig fra Adam....
                              Du har sett det samme som meg! Enten må vi få hvite stokker, eller så er det sånn vi vil se VIF!! :-)

Comment

• Ahhh det er så deilig, knekt rygg og tøff bortekamp - VI ER ENGA. Skål fra syden

Comment

Working...
                                X