Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga, søn 30. juni kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pete View Post
    Ble ekstra omganger i Haugesund. Cupen i år har gitt noen merkelige resultater. J.... synd vi røyk ut. Dette er er året vi kunne gjort det stort. Typisk at RBK skal få alt servert - om de ikke ryker for Ålesund senere i dag.
    Det gjorde de.
    men ja, helvetes synd vi røyk ut. Lettere vei til finalen blir det aldri.

Comment

Blir det et par spennende «nye» på laget mot Haugesund. Ryktes at Adam er lettere skadet og at vi får er ny i mål? Blir jo normalt overrasket over 11ern uansett men akkurat dette kunne være blant de mer positive overraskelsene. Og så spørs om nivået er inne. Det vet vi vel egentlig ikke.

Comment

Vet ikke hva som feiler Adam,men det kan være en annen variant av øresus,nemlig nett-sus.

Comment

Det må nok være nettsus ja, lol, må liksom ærklære seg syk når man har blitt utsatt av førsteelveren, da er det på tide å legge hanskene på hylla

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
            Det må nok være nettsus ja, lol, må liksom ærklære seg syk når man har blitt utsatt av førsteelveren, da er det på tide å legge hanskene på hylla
            Tåpelig å spekulerer i sånt. Hva vet du om han er syk eller ikke?

Comment

FKH er et fysisk og hardtkjempende lag. Her er det en ting som gjelder, nemlig rett startoppstilling! Abu må inn for å få opp tempoet på midten. Israelsson må inn for å få opp duellkraften og også styrken i boksene. Ejuke eller Shala tar tieren, Dønnum høyrekant og Matti spiss. Dette laget kan og bør slå Haugesund.

Blir lagoppstillingen en annen så vil nok VIF bli kjempet og kriget i senk her også

Comment

Originally posted by zeta View Post
                FKH er et fysisk og hardtkjempende lag. Her er det en ting som gjelder, nemlig rett startoppstilling! Abu må inn for å få opp tempoet på midten. Israelsson må inn for å få opp duellkraften og også styrken i boksene. Ejuke eller Shala tar tieren, Dønnum høyrekant og Matti spiss. Dette laget kan og bør slå Haugesund.

Blir lagoppstillingen en annen så vil nok VIF bli kjempet og kriget i senk her også
                Vil heller se følgende lag fra start
                Klaesson
                Juarez, Bjørdal, Ivan, Sam
                Abu og Myhre
                Dønnum, Shala og Ejuke
                Matti

Vi trenger både Ejuke og Shala i offensive roller for å skape noe. Shala i 10ern må være perfekt. Kan overlappe litt med Ejuke på kant og rullere de 3 på midt. Får en mye større fleksibilitet inn i laget. Israelsson blir for enkel i mine øyne. Men ellers enig at Lekven også kunne startet en kamp på benken.

Comment

Laget til Pete er også ok

Jeg må understreke at det er helt essensielt at Lekven går ut. Han er livsfarlig for VIF. Svak på fart, svak på dueller, middels teknikk og pasninger. Det er drømmemotstander det, skaper ingenting fremover, blir parkert bakover. Dette er ingenting personlig, men Lekven er sportslig krise for VIF.

Også Finne på kant er meget problematisk. Finne bør benkes inntil VIF får kontroll på duellspillet. Da kan han prøves igjen som måljeger

Nå er det krise for Deila. Med vanlig lagoppstilling blir det veldig fort to strake tap nå. Deila MÅ lytte til noen andre nå og gjøre grep

Det er masse potensial i laget. Men det er så små marginer i toppen at alle posisjoner på banen må fungere bortimot 100%

Comment

Originally posted by zeta View Post
                    Laget til Pete er også ok

Jeg må understreke at det er helt essensielt at Lekven går ut. Han er livsfarlig for VIF. Svak på fart, svak på dueller, middels teknikk og pasninger. Det er drømmemotstander det, skaper ingenting fremover, blir parkert bakover. Dette er ingenting personlig, men Lekven er sportslig krise for VIF.

Også Finne på kant er meget problematisk. Finne bør benkes inntil VIF får kontroll på duellspillet. Da kan han prøves igjen som måljeger

Nå er det krise for Deila. Med vanlig lagoppstilling blir det veldig fort to strake tap nå. Deila MÅ lytte til noen andre nå og gjøre grep

Det er masse potensial i laget. Men det er så små marginer i toppen at alle posisjoner på banen må fungere bortimot 100%
                    Jeg skjønner ikke helt "greia" di.
                    Du snakker hele tiden om duellkraft, og mener Finne ikke bør spille da han ikke har duellkraft (!?) Altså, duellkraft skal man ha på midten, ikke på vingen. Der er det fart og teknikk som gjelder, ikke en panserfigur.
                    Israellson er den tregeste spilleren vi noensinne har hatt, og han har vel ikke ordnet et målpoeng for oss enda, og han spilte mange kamper i 10'ern forrige sesong, helt ubrukelig.
                    Når du mener Lekven er treg, og vil bytte med vår kjære svenske, skjønner jeg ingenting. Ja Lekven er ikke rask, men har spilt langt bedre enn Abu denne sesongen, og er flere nivå over Israelsson i alt.
                    Ja Deila bør lytte til andre, men jeg håper virkelig ikke han lytter til det du skriver, da er sesongen fort i fare for nedrykk.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Du snakker hele tiden om duellkraft, og mener Finne ikke bør spille da han ikke har duellkraft (!?) Altså, duellkraft skal man ha på midten, ikke på vingen. Der er det fart og teknikk som gjelder, ikke en panserfigur.
                      Israellson er den tregeste spilleren vi noensinne har hatt, og han har vel ikke ordnet et målpoeng for oss enda, og han spilte mange kamper i 10'ern forrige sesong, helt ubrukelig.
                      Når du mener Lekven er treg, og vil bytte med vår kjære svenske, skjønner jeg ingenting. Ja Lekven er ikke rask, men har spilt langt bedre enn Abu denne sesongen, og er flere nivå over Israelsson i alt.
                      Ja Deila bør lytte til andre, men jeg håper virkelig ikke han lytter til det du skriver, da er sesongen fort i fare for nedrykk.
                      Jeg snakker om duellkraft i vid forstand, altså om det å vinne ballen i forskjellige situasjoner. Da handler det om forskjellige ting som fart, styrke smidighet, teknikk. det er ikke en klar fasit her. Men poenget er at spillerne må vinne situasjonene. De blå spillerne er altfor ofte nestførst på ballen. De kommer ikke fort nok opp i motstander, og gjør de det taper de situasjonen for ofte. Lekven og Finne er de svakeste her, de blir enkelt skubbet unna og fraløpt.

Israelsson er noe svak på fart, men likevel mener jeg han har mer tempo og intensitet i spillet enn Lekven. Da han fikk spille med Abu og DFH i høst var han bra. Forleden spilte han i stedet for Lekven mot de finske mestrene. VIF vant 4-1. HJK forberedte seg på E-cup og tok kampen på fullt alvor. Jeg tror VIF var meget bra i den kampen. Jeg skjønner ikke hva Lekven er bedre på. Erik er smart, jobber steinhardt, går knallhardt inn i duellene. Han må få en sjanse, med Abu. Men tar han ikke den må Shala ta plassen

Hvis Lekven går ut og VIF ikke får et tydelig løft må jeg alvorlig revurdere mitt syn på fotball

Comment

Originally posted by Flem View Post

Helt enig med deg. Lekven er kanskje ikke kjapp, men har spilt stabilt bra hele sesongen.

Comment

De gidder ikke lage mye pr for kampen. Troppen mangler ennå offisielt enda de har reist avgårde. Det er rett og slett alt for litt info og intern media (om ikke annet) rundt våre kamper. Folk vil vite tropp og 11er så kjapt som mulig. De vil ha info om ståa og hva som er tenkt. Nå er det stille som graven til kampen starter og så lurer man på hvorfor interessen er laber? Det er såvidt det er liv her inne.

Sjekk forskjellen fra ett par år tilbake. Noe har skjedd og på dette området kan vi ikke skyte spillerne.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                            De gidder ikke lage mye pr for kampen. Troppen mangler ennå offisielt enda de har reist avgårde. Det er rett og slett alt for litt info og intern media (om ikke annet) rundt våre kamper. Folk vil vite tropp og 11er så kjapt som mulig. De vil ha info om ståa og hva som er tenkt. Nå er det stille som graven til kampen starter og så lurer man på hvorfor interessen er laber? Det er såvidt det er liv her inne.

Sjekk forskjellen fra ett par år tilbake. Noe har skjedd og på dette området kan vi ikke skyte spillerne.
                            Lurer på om det var forrige kamp hvor 11èrn aldri kom på hjemmesiden en gang.. Hva skjer?

Comment

Blir vel sånn når vi låner ut medieansvarlig til jenteVM. Alt for dårlig.

Comment

Mange her inne som får ett av sine ønsker oppfylt i dag.

Comment

Working...
                                X