Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga, søn 30. juni kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pete View Post
    Start 11er ute

Klaesson
    Juarez, Bjørdal, Ivan og Sam
    Shala og Lekven
    Dønnum, Matti og Ejuke
    Finne

Adam ikke med i troppen. Haug er reservekeeper.
    AAArrrrrggghhhh! feil lag!

VIF kan ikke bli et topplag med en spillertype som Lekven sentralt på banen. Sideveis spiller som taper alle dueller. Null fremdrift. Det er verste måten å spille fotball

Deila ødelegger hver eneste sesong med å bruke Lekven! VIF kunne lett vært mye bedre. Deila har vel planer om å ødelegge fem sesonger, tenk på det, fem år rett i vasken!

Det gikk tregt forrige kamp og det vil gå tregt i dag

Comment

Originally posted by Pete View Post
      Start 11er ute

Klaesson
      Juarez, Bjørdal, Ivan og Sam
      Shala og Lekven
      Dønnum, Matti og Ejuke
      Finne

Adam ikke med i troppen. Haug er reservekeeper.
      Det er dystert dette. Jeg ser liksom frem til at VIF skal gjøre en sterk kamp. Jeg ønsker at ungene rundt i byen skal få høre at VIF er gode slik at de begynner å holde med dem. På den måten kan VIF bli et lokomotiv i norsk fotball. Men når de ikke kan ta hurtighet og duellspill på alvor så forblir VIF og norsk fotball i bakleksa

Det er snakk om mange år dette! nesten ti år siden medalje og det er ikke antydning til at de forstår hva problemet er

Comment

Er positiv, for en gangs skyld. Lekven og Shala har vist tidligere i år at det er en god kombo. Skulle gjerne hatt Ejuke i midten foran og Finne på kant med Matti på topp. Men dette kan bli bra likevel. Kanskje byttes det litt i posisjonene underveis?

Resultatet er alltid viktig. Men idag tenker jeg prestasjon er (nesten) like viktig. Vil se gutta løpe som de aldri har gjort før, med lave skuldre og smil om munnen.

Tipper forøvrig Aron putter i dag.

Comment

her er Dagbladets vurdering:
          Vålerenga er inne i en så svak periode at det snart må stilles spørsmålstegn til om Ronny Deila er rett mann for dette prosjektet. Alle har unnskyldt han og Enga med at de trenger tid, men hvor mye tid er det mulig å gi han? Jeg vet ikke. Fire strake uten seier for Vålerenga, og noen av kampene har vært virkelig stygge. 0-3 for rivalene fra Lillestrøm, 0-3 på Lerkendal mot Rosenborg som knapt ser ut som et fotballag, 3-5 tap mot Bærum fra nivå tre i cupen og sist klarte de bare et poeng mot Sarpsborg som har sin verste åpning på mange år. Enga var også fryktelig svake i den kampen. Skapte knapt nok noe offensivt. Det går rett og slett for sent med dette laget. Ganske mye penger investert i laget, og snart må det faktisk snu om Deila skal beholde jobben.

To lag med klare svakheter akkurat nå som møtes. Haugesund med sine to beste ute, Enga i skrekkelig form. Begge lag er nok relativt fornøyde med uavgjort her tror jeg, men jeg tror Haugesund vinner denne fordi Enga ser så svake ut. TH

Comment

Er normalt tilhenger av å ta ballen og ikke mannen, men gjør et lite unntak for å ønske Zeta velkommen til forumet:

Med dine 18 innlegg har du vært rask til å snappe opp den generelle brønnpissende tonen som råder på forumet i motgang. Kjapt levert.
            Når Lekven nevnes med negativ omtale i mer enn halvparten av innleggene dine, så må jeg nesten få spørre om han har gjort deg noe? Knulla kona di? Mora di?
            Eller er det så enkelt som at du tror dine meddebattanter har litt tungt for det? Det kan sikkert stemme for enkelte, men de fleste har nok fått med seg at du ikke liker Lekvens bidrag på laget. Du må gjerne fortsette å gjenta det (er forsåvidt grei forståelse av hva som er normalt på forumet det også), men jeg har i alle fall fått det med meg.

God kamp!
            Måtte Lekven levere en storkamp (når han først er på banen, mener jeg).

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
              Er normalt tilhenger av å ta ballen og ikke mannen, men gjør et lite unntak for å ønske Zeta velkommen til forumet:

Med dine 18 innlegg har du vært rask til å snappe opp den generelle brønnpissende tonen som råder på forumet i motgang. Kjapt levert.
              Når Lekven nevnes med negativ omtale i mer enn halvparten av innleggene dine, så må jeg nesten få spørre om han har gjort deg noe? Knulla kona di? Mora di?
              Eller er det så enkelt som at du tror dine meddebattanter har litt tungt for det? Det kan sikkert stemme for enkelte, men de fleste har nok fått med seg at du ikke liker Lekvens bidrag på laget. Du må gjerne fortsette å gjenta det (er forsåvidt grei forståelse av hva som er normalt på forumet det også), men jeg har i alle fall fått det med meg.

God kamp!
              Måtte Lekven levere en storkamp (når han først er på banen, mener jeg).
              Jævlig bra skrevet! Tenkte omtrent det samme!

Comment

Bra start 11’r, men litt nervøs med klaesson og nerver. Vi har ihvertfall startet best og får vi det første målet så tar vi hjem dette

Comment

Men klarer ikke vilhjalmsson å hoppe ? Har sans for han egentlig men virker ikke som han prøver å hoppe ......men FINNE !!!! Ja da !!!!

Comment

Bård Finne :-)... 1-0. Deilig

Comment

Herlig scoring og nydelig forarbeid!

Comment

Deilig Finne. Og deilig spil mellom Matti, Ejuke og så Bård..

Comment

Shala kan droppe Neymar-spillet sitt. Ruller litt for mye av bagateller....

Comment

Ja! For! Faen!

Comment

Nydelig scoring med nettopp de tre som i dag spiller i sine beste posisjoner. Chiddi, matti og bård. Jævlig bra!

Comment

Nå må vi ikke slippe oss så mye ned !!

Comment

Working...
                                X