Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga, søn 30. juni kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Finne er ofte ikke så god med oppbyggende spill, men han er jævla god til å finne rom i boks og sette sjanser. Spørsmålet er vel om han gjør seg best som kant eller spiss

Comment

Originally posted by zeta View Post
      FKH er et fysisk og hardtkjempende lag. Her er det en ting som gjelder, nemlig rett startoppstilling! Abu må inn for å få opp tempoet på midten. Israelsson må inn for å få opp duellkraften og også styrken i boksene. Ejuke eller Shala tar tieren, Dønnum høyrekant og Matti spiss. Dette laget kan og bør slå Haugesund.

Blir lagoppstillingen en annen så vil nok VIF bli kjempet og kriget i senk her også
      Nå spiller verken Abu eller Israelsson og kan ikke se at VIF er blitt kriget i senk.

Comment

Takk for varm velkomst

Det er mulig jeg overdriver litt, men det er ikke bare det at jeg ikke liker Lekvens bidrag, men at jeg mener at han ødelegger laget og sesongen. Det vil si, det er jo Deila sin skyld.

herlig av Finne og Dønnum!
        Er dessverre ikke enig ang Lekven . Han gjør mye «usynlig» grovarbeidet og rydder opp og gjør veldig mye bra sammen med shala. Han har virkelig tatt opp hansken siden forrige sesong. ....men 0-3 !!! Helt ntdelig

Comment

Originally posted by Robban65 View Post
          Man kan jo lure på hvorfor Finne ikke starter alle kamper!
          Jeg digger finne, men han har ikke vært så rå i starten sv denne sesongen....PS! Han startet bl.a mot Bærum og vi vet hvordan det gikk ...... men nå er han påskrudd igjen

Comment

Takk for varm velkomst

Det er mulig jeg overdriver litt, men det er ikke bare det at jeg ikke liker Lekvens bidrag, men at jeg mener at han ødelegger laget og sesongen. Det vil si, det er jo Deila sin skyld.

herlig av Finne og Dønnum!
            Må være tungt for deg dette når du ville ha Finne og Lekven ut av laget.
            Finne med 2 mål og Lekven som styrer midten fint OG vinner dueller.
            Kan vel trygt si du tok feil i forkant av denne kampen, og selvom jeg misliker Deila sitt opplegg, er jeg sjeleglad for at han tenkte annerledes enn deg.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by nico70 View Post

Er dessverre ikke enig ang Lekven . Han gjør mye «usynlig» grovarbeidet og rydder opp og gjør veldig mye bra sammen med shala. Han har virkelig tatt opp hansken siden forrige sesong. ....men 0-3 !!! Helt ntdelig
              Enig, han står ofte så riktig at han stopper flere oppspillspunkter for FKH. Og som du sier, gjør veldig mye av det usynlige på midtbanen.

Comment

Når jeg så lagoppstillingen ble jeg veldig optimistisk. Men drømte ikke at det skulle gå så bra. Sikker at Deila får oss ned på jorda igjen neste kamp.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                  Mange av oss har mast om nettopp den angrepsrekka vi stiller med i dag. Ronny har ofte valgt annerledes.
                  I dag ser han kanskje hvorfor vi har skreket etter dette.
                  Er mange som har klagd på deila for at han bruker matti i 10’r rollen og ejuke på kant og, som startoppstillingen var i dag. Alltid noen som klager når det går dårlig , men jeg liker mest at shala og Lekven er def. midt . Nå må vi fortsette å tørre å spille ball, og ikke ri på ledelsen

Comment

Originally posted by hp29 View Post
                    Mange her inne som får ett av sine ønsker oppfylt i dag.
                    En kamp uten Azemi, Abu og Larsen? Check.
                    En borteseier? Check.
                    Se en Zeta på forumet som ikke har filla peiling? Check.
                    ​Et bra ligg ikveld? Usikkert!

For de som kan styre sitt eget lag:
                    vif.managerleague.com

Comment

Enig. Han har vært mye bedre i år. I fjor var det en del opp og ned, men jeg har aldri vært enig i at han er så dårlig som noen har hevdet.
                      I dag har han slått bort én ball tror jeg. Det var et dårlig innlegg som førte til brudd. Men han har avskjært flere pasninger og spilt fremoverrettet.

Juarez må av, tror jeg. Han spiller såpass på grensa, at han fort drar på seg et gult til.
                      Klaesson har klart seg fint.

Men de fire foran er moro å se på i dag. Særlig Dønnum. Gøy med spillere som liker å underholde!
                      Og Finne da dere! Digg å ha ham tilbake i laget. 3 mål på 2 kamper. Skjønner ikke hvorfor han var ute.

Comment

Kom igjen folkens. Det er ingen grunn til å kappe hue av en medsupporter fordi han mener ting dere er uenige i. Jeg synes for eksempel mange her er latterlig kritiske og usakelige til Adam Larsen, men jeg respekterer meningene deres. Så får jeg heller argumentere i mot. Slutt å drit ut meddebattanter. Da blir det en lite konstruktiv debatt..
                        Ikke gjør som Lillestrøm - ta ballen og ikke mannen..

Og forresten en herlig omgang av Enga!

Comment

Originally posted by bengt View Post
                          Når jeg så lagoppstillingen ble jeg veldig optimistisk. Men drømte ikke at det skulle gå så bra. Sikker at Deila får oss ned på jorda igjen neste kamp.
                          Og der kom kritikken og negativiteten til deila allerede .... istedenfor å rose både deila og gutta.

Comment

Tre bytter! Slik som de ramler og har det vondt er dette et sjansespill.

Comment

Leder vi greit og 15 min igjen, håper jeg azemi får sjansen. Stor mulighet for å få gitt gutten et mål og selvtillit. Det trengs

Comment

Og der kom kritikken og negativiteten til deila allerede .... istedenfor å rose både deila og gutta.
                                Javel. Og hvorfor vil du rose Deila siden du vil diskutere det? Hvis Deila bruker dette laget et par-tre ganger kan jeg begynne å rose ham.

Comment

Working...
                                X