Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga, søn 30. juni kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nico70 View Post

Jeg digger finne, men han har ikke vært så rå i starten sv denne sesongen....PS! Han startet bl.a mot Bærum og vi vet hvordan det gikk ...... men nå er han påskrudd igjen
    Finne har evner som måljeger. Det jeg er så svært i mot er Finne som kant, fordi det svekker laget defensivt

Comment

Originally posted by nico70 View Post

Er dessverre ikke enig ang Lekven . Han gjør mye «usynlig» grovarbeidet og rydder opp og gjør veldig mye bra sammen med shala. Han har virkelig tatt opp hansken siden forrige sesong. ....men 0-3 !!! Helt ntdelig
      Meget uenig om Lekven. Men det blir nok en stille uke fra meg nå.

Men neste kamp kommer den midtbanen til å bli testet på en helt annen måte!

Mye fint fra Dønnum, Ejuke, Finne og Shala. Den gjengen kan herje!

Comment

Snakker om lekestue.

Comment

Kan være delvis enig, Lekven gjør ingen stor kamp men blir heller ikke satt på noe prøve. Deilig av Ejuke :-).... 4-0.

Comment

Ååååå Chiddi,Chiddi!
            I dag er vi dødelig effektive!

Comment

Vg-live i Østerrike. Fy faen så deilig!!!!!!

Comment

Sjukt deilig med en sportslig opptur nå! Går mot en kruttsterk borteseier dette her...
                \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Klaesson gjør ihvertfall ikke bort seg.Uredd og god med beina! Liker det jeg ser fra han!

Comment

Klaesson er faan meg tøff! 18 år og spiller som om han er en veteran!

Comment

• Stor redning av Klaesson. Uredd!
                      og der er vi nærme 5. Men FKH-keepern får en redning. Matti... nesten...

Comment

• Juarez sniker seg unna rødt

Comment

• Må helle litt kaldt vann i blodet her, HGS må være det dårligste laget vi har møtt i år. Men deilig å se at vi er så effektive. Blir en fin trening på å score mål og vi trenger litt ekstra pluss på målforskjellen.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                            Juarez sniker seg unna rødt
                            haha, ja... det der er rutinert gjort altså, ekstremt urutinert å lage det frisparket dog, og noe som burde vært hans 2.gule

Comment

• Ligger Juarez seriøst nede og filmer der? Ser jo ikke ut som at han får noe trøkk heller.

Og tror at Deila bytter med en gang denne gangen siden vi ikke fikk byttet inn Nakkim med en gang i sted.
                              Fikk nesten en baklengs sist også,
                              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by bengt View Post

Javel. Og hvorfor vil du rose Deila siden du vil diskutere det? Hvis Deila bruker dette laget et par-tre ganger kan jeg begynne å rose ham.
                                Tror det laget her har vært brukt før og.... synes bare det er unødvendig å komme med sånt negativitet om deila når laget gjør det bra. Hvis det er sånn at all tap er deila sin feil, som det kan virke som mange ganger, så må det jo være deila sin fortjeneste når de vinner og... og når jeg ser på tabellen pr nå, så ser det greit ut foreløpig spør du meg.

Comment

Working...
                                X