Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga, søn 30. juni kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by andgus View Post

Mener det var Svein Erik Edvardsen som viste ut Bojan for albuebruk mens han satt og blødde fra hodet etter duellen. Den slår vel det meste?
    Edvartsen innrømma at han dreit seg ut etter kampen og Bojan slapp karantene. Ingen av dommerne i årets ES har vært i nærheten av å innrømme feil selv om tv-bildene er ganske klare...

Nok om det.

Juarez var heldig ja. Bra benken er våkne og får bytta han ut.

Så er det riktig at FKH er svake idag men vi trengte denne selvtillits-boosten!

Comment

• Klaesson er nok litt feilplassert på baklengsen, men det er fordi han er aggressiv i spillestilen, han vil være der, for å kunne gå ut å bokse når ballen kommer, men havner litt på mellomdistanse, men uansett en ganske god heading som hadde gått inn på de fleste keepere. Jeg liker debuten til Klaesson, og jeg liker at vi er effektive idag, det gjør det så innmari mye lettere å vinne fotballkamper

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post

Utdyp gjerne hvordan du får det til å bli keepertabbe på baklengsmålet. For øvrig et imponerende surmaga fokus når vi leder 4-1 på bortebane

Han kunne tatt to steg bakover og plukket ned ballen, istedenfor og slengt seg med en gang headingen går.

men jeg er kjempe fornøyd hvordan gutta spiller og setter sjanser. Så er absolutt ikke misfornøyd, bare prøvde å analysere kampen og samtidig hylle vår unge keeper!

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Det vil også jeg gjerne vite. Her vinner vi 1-4 borte og så klager folk på at vi er dårlige på defensiv dødball!

Jeg er selfølgelig kjempe fornøyd med kampen, men må innrømme det er surt å slippe inn mål Hvis vi skal utvikle oss, å bli et enda bedre lag, må vi alltid ha noe å jobbe etter. Er vi førnøyd med alt vi gjør, kommer vi igjen vei. Men jævelig deilig å slå tilbake

Comment

• En utrolig deilig opptur. Vi er fortsatt med!

Comment

• Sitter og ser høydepunktene nå.
              Sludder at Klaesson kan lastes for baklengsen.
              det er en nydelig heading, som kun reddes om man står under krysset. Den der går inn 99 av 100 ganger.

Comment

• Topp at vi har en keeper som kan ta over etter Kwarasey om noen år.

Så skal jeg ikke være negativ at ikke alle vet hvor gammel Klaesson er.

Comment

• Må si det altså, at hvis VIF spiller bra så er Finne bra som måljeger og spiss. Han har et potensial til å bøtte inn der.

Men VIF må greie å skape spill og trykk i de aller fleste kamper ikke bare noen få

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                    En utrolig deilig opptur. Vi er fortsatt med!
                    Jadda, om med seier mot B/G, så er vi veeldig med. De skal vel være enkle å banke...

Comment

• Originally posted by bengt View Post
                      Topp at vi har en keeper som kan ta over etter Kwarasey om noen år.

Så skal jeg ikke være negativ at ikke alle vet hvor gammel Klaesson er.
                      Om noen år? Vi har 2 utrolig gode keepere i Klaesson og Haug. Begge er landslagskeepere og jeg håper det er de som deler på oppgaven i mål for Vålerenga fremover.

Comment

• Så ble fotball med Vålerenga gøy igjen.

Slo på tv ca, 55 min ut i kampen... Hadde frykta bortetap mot et hardtarbeidende og fysisk sterkt hjemmelag.
                        Å se sifrene '0-3', var et kick - og deretter det 4. målet ved Ejuke - JADDA.
                        Og god kontroll resten av kampen - tross en redusering.
                        TAKK ALLE GUTTA !!!

Vi KAN ta medalje i år !

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Om noen år? Vi har 2 utrolig gode keepere i Klaesson og Haug. Begge er landslagskeepere og jeg håper det er de som deler på oppgaven i mål for Vålerenga fremover.
                          Vi må gjerne håpe, men Larsen er kaptein og han er tilbake i buret så snart han er frisk dessverre. Sånn blir det så lenge Deila er hovedtrener. Hjelper ikke hvor mye vi håper da gitt.

Comment

• Originally posted by wanderer View Post

Svak dommer. Flaks for oss. Kan sammenlignes med da (husker ikke spiller) ble utvist for albue når det egentlig var hode mot hode.
                            Deilig å kose seg med Enga igjen.

Comment

• For øvrig er det feil uttak uansett, de gangene Bård ikke starter. Man setter ikke en målsnik som han på benken.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                                For øvrig er det feil uttak uansett, de gangene Bård ikke starter. Man setter ikke en målsnik som han på benken.
                                Han er den soleklart beste avslutteren på laget, så ja, han bør være utpå der hver gang.

Comment

Working...
                                X