Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Bodø/Glimt, Fre 5. juli kl. 19

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Bodø/Glimt, Fre 5. juli kl. 19

Hjemmekamp - om bare 5 dager. Mot årets positive overraskelse, Bodø/Glimt.
    De var det beste laget i pre-season med seier etter seier - De tapte kun EN treningskamp - Og det var mot VIF : 3-2
    ...

En bønn, et ønske til Deila :
    Start kampen med samme mannskap som starta mot Haugesund ( om ingen har fått karantener )
    Klaesson i mål og Lekven som kaptein

Gleder meg litt til denne nå siden vi fikk oss en seier i dag. Blir gøy å komme seg på stadion.. Er også enig med han over her om at jeg ønsker meg samme lag som i dag. Håper det stemmer at Bård har vært skadet og at det er grunnen til at han har vært ute, tror det hjelper mye at Adekugbe er tilbake også.

Comment

Venstresiden vår var jo ren dynamitt i går! Måten Adekugbe opptrer offensivt er jo helt rått! Hvis ikke han starter med samme laget, som høvlet over en, tradisjonelt sett, meget vrien bortemotstander, da skjønner jeg ingenting.

Håper folk finner veien tilbake til stadion til helga. Hadde ikke trodd før sesongen at vi skulle møte et topplag når glimt kommer på besøk! Men, spiller vi som i går, så vanker det 3 poeng! Og vi er med i europa inn i ferien!

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
        Venstresiden vår var jo ren dynamitt i går! Måten Adekugbe opptrer offensivt er jo helt rått! Hvis ikke han starter med samme laget, som høvlet over en, tradisjonelt sett, meget vrien bortemotstander, da skjønner jeg ingenting.

Håper folk finner veien tilbake til stadion til helga. Hadde ikke trodd før sesongen at vi skulle møte et topplag når glimt kommer på besøk! Men, spiller vi som i går, så vanker det 3 poeng! Og vi er med i europa inn i ferien!
        Adekugbe Har vært god lange han du måtte bare få det inn via TV skjermen, men det er greit.
        Morro med Klasson igår !!!

Comment

Ja, Sam har vært god lenge, men har manglet litt på innleggskvaliteten, men i går var det på plass også!

Comment

Jeg klarer ikke å forholde med til at Bodø/Glimt ligger på 2.plass. Det er noe naturstridig over det...
            Dog beviser det hvor viktig det er med en god start og å komme inn i flyt.
            Men det er absolutt best hjemme; der har de slått både RBK, Molde og senest ODD i går.
            Borte har de 3-1-1 p.t. med seier mot Mjøndalen, Viking og Tromsø. Samtidig spilte de uavgjort mot Haugesund og presterte å tape på Nadderud.
            Både Mjøndalen og Viking var målkalas av dimensjoner. Så altså; de er ustabile borte.

Ellers er de som alltid best på kontringer og har flaksa inn noen langskudd.
            Så her gjelder det å unngå unødvendige balltap på vei fremover og hindre skudd fra 17 m og utover.
            Og så er det selvsagt som alltid veldig viktig å ikke slippe inn først. Da blir det gul buss resten av kampen.
            Vi får bare dundre på og sørge for å score først. Da kan dette bli morro,

Kampstart klokka 7 på en fredag er ikke mye å rope hurra for, men det er bedre enn Ranheim-RBK som spiller på torsdag.

Comment

Originally posted by Gluecoma View Post
              Ja, Sam har vært god lenge, men har manglet litt på innleggskvaliteten, men i går var det på plass også!
              Sam var veldig god i vinter og i starten av sesongen før skaden, så er ikke akkurat overrasket..

Comment

Deila sier det blir vanskelig å sette Klaesson ut av laget, håper virkelig at han får sjansen over flere kamper:

https://video.eurosport.no/fotball/f...13/video.shtml

Comment

Oslo Taxi inviterer på kamp! Alle sesongkorthavere på Supportertribunen kan ta med seg en kompis på kampen helt gratis. Mer her.

Comment

Litt sesongdefinerende kamp på fredag. Vi møter et lag som har gjort det langt bedre enn noen forventet.
                    De er som alltid ekstremt farlige på kontringer, men som det ble poengtert i fotballsendinga i går, har de også flere strenger å spille på.
                    Vi er tradisjonelt svake mot nettopp kontringssterke lag. Defensive dødballer er også noe vi har vært for dårlige på en stund.
                    Vi er med der oppe igjen, og alle vet hvor godt vi takler det...

Allikevel er jeg optimist. Jeg tror vi kan ta denne, selv om jeg på ingen måte forventer at vi vinner.
                    Vidåpen kamp.
                    Vi har vært gode hjemme, glimt har vært ok borte.
                    De må nesten gå på en smell snart de også.

3-1 seier

Comment

Glimt har rett og slett fått frem en rekke gode spillere. Se spesielt opp for denne gjengen:

Lode og Bjørkan setter veldig fart helt nede fra forsvaret og skaper masse krøll. Evjen og Layoni stormer nedover venstresiden og sentralt. Det er lett å bli fraløpt av dem! Saltnes er en duellsterk midtbane med gode pasninger. Zink er besluttsom og målfarlig

Om VIF slår disse får jeg litt hakeslepp, da forstår jeg fint lite. Jeg forutsetter da at Deila stiller med samme mannskap som sist. VIF må oppover banen på hjemmebane og siden midtbanen mangler løpskraft og forsvaret mangler fart så kan de ikke håndtere hurtigheten til Glimt

Nå har VIF også noen som kan stelle i stand noe så forhåpentlig blir det spill begge veier. Finne må vise at han kan gålle mot sterk motstand. Glimt klare favoritter.

Comment

Vi får håpe du treffer like "bra" som mot Haugesund. Du kan være Engas lykkegutt du. Alt du tror, og det motsatte skjer

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Vi får håpe du treffer like "bra" som mot Haugesund. Du kan være Engas lykkegutt du. Alt du tror, og det motsatte skjer
                          Øh, fint å være til nytte, men på den måten da!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            OT: Ferien er i gang og du er fremme i Italia? I såfall kjører jeg en sterk H på denne kampen!

Comment

Originally posted by way_ View Post

OT: Ferien er i gang og du er fremme i Italia? I såfall kjører jeg en sterk H på denne kampen!
                              Vært i Italia. Ble mange nedturer der med Vg-live fra Engakamper, før det snudde mot Haugesund. Nå i Maribor Slovenia, men kjører over til Italia igjen før Fredag. Håper oppturen fortsetter da. Dette tar vi!

Comment

Working...
                              X