Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Bodø/Glimt, Fre 5. juli kl. 19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Får dessverre ikke med meg kampen siden jeg er på Kiel ferga akkurat da, men håper gutta klarer å følge opp forrige kamp. Det må de nesten da vi møter et mye bedre lag nå.
    Klarer vi å stoppe de fleste kontringene bør vi klare oss. Klaesson må selvsagt starte!

Noen som vet om de pleier å vise kamper i puben på Kiel ferga forresten?

Comment

Originally posted by j_robber View Post

Noen som vet om de pleier å vise kamper i puben på Kiel ferga forresten?
      Fikk dem til å vise Ranheim - VIF i fjor, men det spørs vel både hvilke kanaler de har tilgjengelig og om det er noe annet som går samtidig som flere vil se. Verdt å spørre.

Comment

Adam og Tollås meldes ennå ute iflg Dagsavisen.

Comment

Frykter kjappe kontringer fra Glimt , men har allikevel trua hvis vi klarer å være kompakte og disiplinerte bakover. Lekven som kaptein, klaesson i mål !!

Comment

Originally posted by nico70 View Post
            Frykter kjappe kontringer fra Glimt , men har allikevel trua hvis vi klarer å være kompakte og disiplinerte bakover. Lekven som kaptein, klaesson i mål !!
            Det er litt vanskelig å være så kompakte når VIF på hjemmebane må høyere opp i banen.

Nå må det også sies at Glimt i år faktisk er gode både på kontringer og etablert spill. Mot etablert så har de Lode og Bjørkan som setter veldig fart bakfra og plutselig skaper overtall

Comment

Originally posted by zeta View Post

Det er litt vanskelig å være så kompakte når VIF på hjemmebane må høyere opp i banen.

Nå må det også sies at Glimt i år faktisk er gode både på kontringer og etablert spill. Mot etablert så har de Lode og Bjørkan som setter veldig fart bakfra og plutselig skaper overtall
              Vif må ikke høyt opp i banen. Vi gjorde jo ikke det sist mot S08, så fullt mulig at vi legger oss litt lavt og satser på kontringer for å ta ut Glimts største styrke.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Vif må ikke høyt opp i banen. Vi gjorde jo ikke det sist mot S08, så fullt mulig at vi legger oss litt lavt og satser på kontringer for å ta ut Glimts største styrke.
                Nei, det går selvsagt an å gå over til Drillo-fotball. Hvis det utføres godt kan det gi gode resultater på kort sikt.

Men Drillo-fotball er kjipt og ikke utviklende. Det er litt dumt å gå over til det bare fordi man blånekter å ha litt fart og kraft på midtbanen

Comment

Nei, det går selvsagt an å gå over til Drillo-fotball. Hvis det utføres godt kan det gi gode resultater på kort sikt.

Men Drillo-fotball er kjipt og ikke utviklende. Det er litt dumt å gå over til det bare fordi man blånekter å ha litt fart og kraft på midtbanen
                  Du må da være brukeren «Zetta» på Vg debatt? Han er ihvertfall like flink som deg til å finne negative vinklinger.

Comment

Enig i det, men resultater er kanskje viktigere nå etter vår kollaps.
                    Har ikke studert Glimt, men mange skryter av dem, så får se om de klarer å ta styringa på Intility.

Comment

Selv om vi ikke kjører kontringer med hele laget, behøver det ikke bli Drillofotball av det. Jeg synes lurt å variere spillet og ta hensyn til motstander selv om det er på hjemmebane. Seier er viktigst men dette blir kanskje en kamp hvor vi skal være fornøyde med ett poeng. Det vil vise seg.

Comment

Vi skal aldri være fornøyd med noe annet enn 3 poeng hjemme på Vålerenga Stadion, uansett motstander. Men ja, vi møter kanskje det beste laget i Norge for øyeblikket. Utrolig nok. De har gjort mye riktig, og respekt til dem for det.

Kjenner jeg er spent på laguttaket.

Kjør gutta!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Vi skal aldri være fornøyd med noe annet enn 3 poeng hjemme på Vålerenga Stadion, uansett motstander. Men ja, vi møter kanskje det beste laget i Norge for øyeblikket. Utrolig nok. De har gjort mye riktig, og respekt til dem for det.

Kjenner jeg er spent på laguttaket.

Kjør gutta!
                          Ja, jeg er enig. Vi skal alltid ha som mål å ta tre poeng hjemme. Sånn i utgangspunktet iaf.
                          Så er det andre faktorer som form, styrken på lagene og ikke minst kampforløpet!

I akkurat denne kampen er jeg egentlig såpass redd vi går på et tap, at jeg før match tenker uavgjort er greit.
                          Jeg håper naturligvis på seier, og vet vi KAN klare det, men glimt har vært såpass gode i år, og vi fryktelig ustabile, at jeg er innstilt på at vi kanskje blir skuffa.

Jeg mistenker Chiddi havner på kant for å hjelpe til bakover, selv om jeg syns han er bedre i 10'ern.
                          og jeg kjenner at jeg er glad for at Sam er tilbake og tilfører oss fart på venstrekanten.

Jeg håper Aron fortsetter på høyrekant. Syns han har fortjent en plass i startoppstillingen. Finne har vel også sagt klart i fra at han skal starte.

helt ærlig syns jeg vi skal starte med de samme som sist. Kan ikke se at noen av dem spilte seg ut.
                          nå vil sikkert trenerteamet ta taktiske hensyn, og treningsuka har også mye å si, men som man sier:
                          never change a winning team!

Comment

Sikkert ingen overraskelse, men Abu og Azemi starter på benken, mens Klaesson starter i mål.

Comment

Originally posted by hp29 View Post
                              Sikkert ingen overraskelse, men Abu og Azemi starter på benken, mens Klaesson starter i mål.
                              Larsen er jo ikke i Troppen, så da blir det Klaesson ja.
                              Lurer litt på hvordan du vet med sikkerhet at de to andre starter på benken. Men jeg håper du har rett

Comment

Originally posted by Loffen View Post

Lurer litt på hvordan du vet med sikkerhet at de to andre starter på benken. Men jeg håper du har rett
                                Har vel greie kilder da...
                                Laget blir likt som mot Haugesund.
                                Last edited by hp29; 05.07.2019, 15:37.

Comment

Working...
                                X