Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Bodø/Glimt, Fre 5. juli kl. 19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ingar View Post
    Klaesson imponerer veldig.Trygg og ikke minst skikkelig bestemt i feltet.God med beina og fine trygge avklaringer! 19-åring som speller med utrolig rutine! Imponerende!
    Veldig enig!

Comment

Vi er ubeseira med klaesson syns han er tøff, trygg og god med beina, og det siste frisparket der hadde sikkert gått inn på Larsen, ballen Flikka litt osv

Comment

Zeta, kommentarer til første omgang? Føler vi blir kontra i senk her. Og deila har bomma stygt med laguttaket, nok en gang......

Comment

Originally posted by trasskuken View Post
          zeta, kommentarer til første omgang? Føler vi blir kontra i senk her. Og deila har bomma stygt med laguttaket, nok en gang......
          Venter spent på et gjennomanalysert svar fra Zeta nå....

Comment

Sånn pisser Enga!! Skål mine venner

Comment

Skål medsupportere! Vi dro heller til Lindau ved Bodensjøen. Tyskland, Østerrike og Sveits bringer Lykke!

Comment

Herlig kamp :-), men Shala må slutte å leke Neymar. For mye skuespill i hver kamp.

Comment

Kom hjem seint fra jobb - og hadde bevisst latt være å oppdatere meg - og 4-0 - Og det etter 29 minutter....
                  Og Bodø/Glimt er faktisk et BRA lag.
                  Denne Fredagen glemmer jeg seint !

Og god kontroll bakover. Bare å beholde Klaesson i mål og Lekven som kæpt'n.

Favoritt-høydepunktet mitt : Hælsparket fra Horn Myhre til Chiddy før han setter inn 6-0. W O W !!!
                  ALLE GUTTA !!

Comment

For en sinnsykt bra gjennomført kamp, på alle fronter! Klanen, keeper, forsvaret, midtbanen, angrep og været. Vi er dønn solide idag, Bodø/glimt er et bra lag, de blir totalt avkledd. Vi slapper av i 2.omgang, men slipper alikevel ikke motstander til og skårer 2 mål i tillegg. Fra totalt nede i gjørma for litt sida, til 6 poeng fra 1.plass med en kamp mindre spilt, jeg gleder meg til høsten!

Lillestrøm fikk bank og godset da...

Herman 2020 åh åh åååh
                    Obos 2020 ha ha haaaha

Comment

https://www.vg.no/sport/fotball/i/Qo..._content=row-1
                      Noen har savnet VIF i media. Dette er toppstorien på VG.no!

Comment

Nydelig kamp. Hvorfor må den jævla pausa komme hver gang vi er i flyt....

Comment

Målløs, helt fantastisk. Der tror jeg Deila kjøpte seg 4 måneder med ubestridt tillit.

Så digg før sommeren med 10-1 i målforskjell på 2 kamper. Helt villt hlyt toppnivå.

Selv store Deila kritikere sliter nok nå med å finne gode argumenter til utbytting av trener
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
                            Nydelig kamp. Hvorfor må den jævla pausa komme hver gang vi er i flyt....
                            Tenkte det samma sjæl! Men når den en gang kommer uansett, så heller med to kruttsterke kamper inn i pausa! Og vi har et allright program i august ass!

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                              Målløs, helt fantastisk. Der tror jeg Deila kjøpte seg 4 måneder med ubestridt tillit.

Så digg før sommeren med 10-1 i målforskjell på 2 kamper. Helt villt hlyt toppnivå.

Selv store Deila kritikere sliter nok nå med å finne gode argumenter til utbytting av trener
                              Jeg venter spent på Zeta her jeg altså. Blir spennede å høre hvorfor Grødem og Abu absolutt burde startet i dag!

Comment

Dette må da lett være årsbeste? For en match! Var jo nærmest prikkfri! Og hælsparket til Felix!!

Jeg er den første til å innrømme at jeg ikke er fotballklok nok til å kunne hardnakket påstå at vi vant fordi vi var sykt gode i dag eller om vi vant fordi B/G var ræva dårlig, men seriøst: Vi var sykt gode i dag og derfor vant vi... det påstår jeg hardnakka ;-)

Comment

Working...
                                X