Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Bodø/Glimt, Fre 5. juli kl. 19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Drit i å hakke på zeta da. Vi vinner 6-0! Fokuser på det.
    Han mente én ting. Tok SKAMMELIG feil, og er sikkert mann nok til å innrømme det. Ihvertfall for seg selv. Om ikke vi fortsetter å hakke på ham for det.

SÅ! Til kampen i dag...
    FYTTI FAEN SÅ MORRO!!!
    I dag er det nesten en komplett forestilling. ALT går vår vei! Og det beste er at mye er pga steinhard jobbing!
    Drita deilig å se laget spille sånn.

fra å bli gangbanga i rasshølet av en flokk bøfler til å plutselig være 6p bak serieleder med én kamp til gode...
    Jeg har nevnt det før, men tillater meg å si det igjen. Det snur fort i fotball.
    Last edited by g-maZta; 05.07.2019, 20:39.

Comment

Gøy på kamp!!.

Så utrolig moro det var i dag på stadion.

Et par tanker jeg gjorde meg underveis:

Kristoffer Klaesson: Klassekeeper. Sjef i feltet, flotte utspark, og allerede bedre enn Adam på så og si alt!. Hadde en klasseredning med beina også.

Lekven: En spiller som får for mye tyn. Jeg har gitt han mye tyn selv, men i dag er han sjef på midtbanen. Går i dueller, takler, og vinner igjen ballen. Kaptein med stor K!.

Juarez og Vilhjalmsson mangler en god del på tempo, men de tar det igjen en god del på rutine. Juarez blir ikke mye til trussel fremover når han mangler fart. Vilhjalmsson er stor og sterk, han er også grei med ballen. Juarez gjør en helt ok kamp.

Ejuke: Tar av meg hatten!. For en spiller. Driver lekestue der ute, slår tuneller, herlig driv med ballen.

Shala: Utrolig viktig for midtbanen vår. God på å hente ball i tillegg til å vinne den tilbake, og ellers en ganske komplett spiller. Blir dyttet opp i 10èrn når Abu kommer inn, og da scorer han like greit også. Shala er bra med ballen i beina.

Abu så forøvrig ut til å være litt tilbake til nivået på fjoråret.

Bjørdal og Nåsberg: Solide begge to. Bjørdal finner på en del rart i ny og ne. Ivan har virkelig tatt steg, ja han gjør ting enkelt, men han har fått en enorm fysikk og er påskrudd og konsentrert hele kampen. Jeg ber ikke om noe mer.

Adekugbe: Viktig at han er tilbake. Et par av målene skaper han alene ved at han stormer oppover kanten for så å legge inn. Et eksempel på det er det første målet til Dønnum.

Dønnum: Tar av meg hatten!. For en spiller han har blitt. Utrolig gøy å se på rett og slett.

Bård Finne: Som med Adekugbe er det veldig viktig at han er tilbake. Han tilfører oss noe råskap ved avslutningene sine som vi har manglet. Har også gode kombinasjoner med de der oppe.

Felix og Azemi har helt brukbare innhopp. Azemi trengte nok å få den assisten for selvtilliten sin skyld.

Comment

Drit i analysen. Dette var GØY!
        Nordlendingene lengta hjem til den forbanna midnattssola før det var gått 20 min..
        Gratulerer til alle! Sees i august.

Comment

VG-live og ferie istedenfor Vålerenga Stadion. For en nedtur. Jeg ville være der. For en slakt! Setter pris på alle inntrykk og analyser. Herre.

Comment

Veldig stolt idag altså. Føler vi lider når det er skader på nøkkelspillere som shala og adekugbe osv.. Det sier litt om hvor viktig det er med en bred tropp med kvaliteter på benken. La oss håpe på en sinnsyk høstsesong nå
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
              Drit i å hakke på zeta da. Vi vinner 6-0! Fokuser på det.
              Han mente én ting. Tok SKAMMELIG feil, og er sikkert mann nok til å innrømme det. Ihvertfall for seg selv. Om ikke vi fortsetter å hakke på ham for det.
              Helt uenig med deg her. Fyren har 32 innlegg her på forumet og alle er kritikk av Deila og Lekven og det laget vi stiller i de 2 siste kampene. Hvis du mener han ikke fortjener tyn, så deg om det....

Comment

Sykt hvor fort det snur i fotball da gitt. I det ene øyeblikket har vi sluppet inn 10 mål og gått på 3 stygge tap, og i det andre øyeblikket har vi scoret 10 mål og vunnet 2 kamper på rad. Jeg håper for guds skyld vi klarer å holde det gående utover høsten og lander på en medalje, selv om vi ikke har for vane å være stabile.

To ønsker Deila:
                -Ikke begynn å tulle eller eksperimentere med lagoppstillingen.
                - Klaesson i mål!

Comment

Herregud og deilig det her var, og godt å høre at Deila får hyllest under kampen . Klaesson fast heretter, Lekven heeeelt sjef som kaptein utpå banen og resten av gjengen viste hva de kan. Dette er toppnivået i deila-prosjektet og det nivået er høyere enn hva dem tidligere har hatt. Få løfta bunnivået til neste sesong og vi er topp 3..... faen at det er ferie nå, typisk, men skål !!!! Ære være ❤️

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Mareritt å følge kamper på VG-live.
                    Stemmer for kronerulling at du holder deg nede i Italia resten av sesongen. Det slår aldri feil..

Comment

Jeg tar gjerne mere ferie, men akkurat i dag ville jeg være på Stadion.

Comment

Hva var det egt han Zeta sa?

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
                          Hva var det egt han Zeta sa?
                          Blant annet dette:
                          "Glimt har rett og slett fått frem en rekke gode spillere. Se spesielt opp for denne gjengen:

Lode og Bjørkan setter veldig fart helt nede fra forsvaret og skaper masse krøll. Evjen og Layoni stormer nedover venstresiden og sentralt. Det er lett å bli fraløpt av dem! Saltnes er en duellsterk midtbane med gode pasninger. Zink er besluttsom og målfarlig

Om VIF slår disse får jeg litt hakeslepp, da forstår jeg fint lite. Jeg forutsetter da at Deila stiller med samme mannskap som sist. VIF må oppover banen på hjemmebane og siden midtbanen mangler løpskraft og forsvaret mangler fart så kan de ikke håndtere hurtigheten til Glimt"

Comment

Analysene til Zeta blir for enkle rett og slett, med fokus på de samme to tingene hver gang. Løpskraft og fysikk. Han gnåler om det samme på VG debatt også hvor han skriver det samme om og om igjen. Lekven mangler tempo og er skyld i alt når VIF taper, samme med Bård Finne. Det er bare å ignorere.

Comment

Deilig å føle seg skikkelig stolt i kveld. Vi moser rett og slett formlaget i ES. 6-0? Herregud

Nå sett målene. Vi er ustoppelige når vi er på.

Comment

Kokosliga! Og så jævlig deilig at Enga feia Glimt av banen!

Lekestue på stadion i dag og de drøyt 8000 som var inne, bidro til festen. Håpa på en jevn kamp og i beste fall uavgjort, men så deilig å ta feil!

Ikke særlig mer å si, men Dønnum var stor i dag - den eneste som fortsatt har litt av det bohemske i seg!

Strålende inngang til sommerpausa rett og slett!
                                \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Working...
                                X