Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Bodø/Glimt, Fre 5. juli kl. 19

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

For en kamp gutta leverte igår. Var ganske usikker før kampen igår, men en maktdemonstrasjon er det jeg fikk se igår.
    Zeta, fortsett med analysene dine, for dette kan se ut til å gi en effekt på gutta. :-D
    Lekven var f eks stor igår!

Comment

Dette var flotte greier. Hadde tatt med meg noen på kamp i tillegg. Håper dette ga mersmak.

Angrepsrekka vår kan man si mye positivt om, jeg velger heller å rette det positive til Ivan. En av oss. En bauta. Og bør og skal ikke bli ofra når Nation er tilbake!
      Han bør heller ikke bli flytta ut på backen, slik at en Adekugbe i form blir utelatt. Vi har det faktisk bedre med Nation ute, eller rettere sagt.. vi har det bedre med Ivan i midtforsvaret!

At Klaesson igjen får en bra kamp er selvsagt dyktighet blandet med litt flaks. Er ennå uferdig, men er absolutt en fremtidsmann. Å ha to unge keepere i troppen er både skummelt og gledelig. Klaesson gjør enkle valg og det er selvsagt positivt, ken skulle helst sett at et par boksinger blir erstattet med å hold ballen fremover. Men det kommer seg!

Jeg har vært skeptisk til Finne på topp, men har funka bra siste to kampene. Håper det fortsetter sånn!

Og så må jeg bare få skryte av silkepasningen til Abu mot Myhre. Lekkert!

4 uker pause er noe forbanna dritt!
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Må skryte av meget gode innhopp også av azemi, abu og Felix . Utrolig viktig å ha sånne innbyttere. Abu så litt tryggere ut selv om jeg fortsatt blir litt nervøs av hvor lenge han holder på ballen, Felix på kant skjønner jeg fortsatt ikke men han løste det bra og topp løp og hælspark og azemi, gjør alt riktig av bevegelser bare synd han ikke fikk bakromspasningene han prøvde å vise han ville ha. Fri vei flere ganger, men han viste blikket sitt og serverte shala . Synd med pause nå men herregud og deilig det er å lese tabellen.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Vi får håpe du treffer like "bra" som mot Haugesund. Du kan være Engas lykkegutt du. Alt du tror, og det motsatte skjer
          Bare hyggelig. Men akkurat nå føler jeg mest for å holde kjeft en stund

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Vif må ikke høyt opp i banen. Vi gjorde jo ikke det sist mot S08, så fullt mulig at vi legger oss litt lavt og satser på kontringer for å ta ut Glimts største styrke.
            Dette mestret jo VIF godt. Neste steg blir å ta lag som legger seg lavt og satser på raske kontringer

Comment

Originally posted by Robban65 View Post

Venter spent på et gjennomanalysert svar fra Zeta nå....
              Eh, jeg fortjener litt tyn nå. Men det er jo digg å se at Ejuke, Dønnum, Finne og Shala bøtter inn mål. Jeg tror laget har godt av to gode kanter

Men at VIF leverer den klart beste fotballen på ni år, og Lekven sin beste kamp i VIF kom litt.. uventet

Comment

Originally posted by zeta View Post

Dette mestret jo VIF godt. Neste steg blir å ta lag som legger seg lavt og satser på raske kontringer
                Ja, det går an å spille på samme måte tilbake mot lag som alltid spiller sånn også, men det blir jo døden å se på, hvis ingen vil ta litt risiko. :-D
                Tving dem fremover, ihvertfall når vi spiller borte.

Comment

Originally posted by Robban65 View Post

Blant annet dette:
                  "Glimt har rett og slett fått frem en rekke gode spillere. Se spesielt opp for denne gjengen:

Lode og Bjørkan setter veldig fart helt nede fra forsvaret og skaper masse krøll. Evjen og Layoni stormer nedover venstresiden og sentralt. Det er lett å bli fraløpt av dem! Saltnes er en duellsterk midtbane med gode pasninger. Zink er besluttsom og målfarlig

Om VIF slår disse får jeg litt hakeslepp, da forstår jeg fint lite. Jeg forutsetter da at Deila stiller med samme mannskap som sist. VIF må oppover banen på hjemmebane og siden midtbanen mangler løpskraft og forsvaret mangler fart så kan de ikke håndtere hurtigheten til Glimt"
                  Det er i sånne øyeblikk jeg begynner å lure på om jeg bare roter og tuller

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Ja, det går an å spille på samme måte tilbake mot lag som alltid spiller sånn også, men det blir jo døden å se på, hvis ingen vil ta litt risiko. :-D
                    Tving dem fremover, ihvertfall når vi spiller borte.
                    Nettopp! Derfor må et topplag mestre begge deler, både å ligge litt bakpå, men også å ha ballen, styre spillet og ligge høyt i banen.

Vi får se, utfordringen for VIF nå er stabiliteten og det å styre spillet mot hurtige motstandere. Det er litt overraskende at Glimt hadde ballen mye mer enn Enga, kanskje naivt spill av dem. Motstanderne blir fort mye mer forsiktige nå

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Nettopp! Derfor må et topplag mestre begge deler, både å ligge litt bakpå, men også å ha ballen, styre spillet og ligge høyt i banen.

Vi får se, utfordringen for VIF nå er stabiliteten og det å styre spillet mot hurtige motstandere. Det er litt overraskende at Glimt hadde ballen mye mer enn Enga, kanskje naivt spill av dem. Motstanderne blir fort mye mer forsiktige nå
                      De hadde ballen mye, fordi de fikk lov å ha ballen mye antar jeg. Sikkert strategien til Deila det..
                      Ellers helt enig med deg. Alle gode lag behersker både grunnspill og kontringer, ellers blir det veldig forutsigbart.
                      Mest irriterende er alle bruddene vi får imot oss, da vi styrer kampene og ligger høyt. Skulle likt å se hvor mange av målene vi får imot oss, kommer etter brudd pga høyt press.

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Det er i sånne øyeblikk jeg begynner å lure på om jeg bare roter og tuller
                        Det skal du ha, Zeta. Du har ihvertfall selvinnsikt!

Comment

• Etter en bedre middag, Amarone og grappa, er det svært vanskelig og ikke se denne om og om og om og om igjen.

Herregud.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/je...-for-valerenga

Comment

• For en kveld. Soleklar årsbeste opplevelse på Intility og drømmer om noe som overgår det i høst. Vi kan leve lenge på dette takket være nissene på Ullevaal som klarer å gi oss enda en sommerferie så vi kan drive med snøballkrig. Se på fotball bare i Vålerenga t-skjorte, nei fysj, slik kan vi ikke ha det i Norge.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                              Må skryte av meget gode innhopp også av azemi, abu og Felix . Utrolig viktig å ha sånne innbyttere. Abu så litt tryggere ut selv om jeg fortsatt blir litt nervøs av hvor lenge han holder på ballen, Felix på kant skjønner jeg fortsatt ikke men han løste det bra og topp løp og hælspark og azemi, gjør alt riktig av bevegelser bare synd han ikke fikk bakromspasningene han prøvde å vise han ville ha. Fri vei flere ganger, men han viste blikket sitt og serverte shala .
                              Ja, og innbytterne var meget delaktige i to mål. Veldig fint at laget fortsetter å produsere etter å lede 4-0

Comment

Working...
                              X