Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Vålenga nå gi Ronny Deila livstids kontrakt?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Mayor View Post
    Zeta, som andre har skrevet her inne, så er det fint at du har din mening, og du skal ha respekt for det. Når du velger å gjenta dine meninger i det uendelige, selv når ingen argumenterer i mot, blir jeg, personlig, veldig lei. Da er det lett å fyre av en bredside og latterliggjøre meningene dine. Akkurat nå holder jeg meg i skinnet men neste gang er det ikke mere skinn å holde i. Alle har forlengst forstått poenget ditt. Det holder nå.
    Har ingen tro på at det tar slutt selv om du sier i fra. Zeta har en bruker på VGD hvor han skriver akkurat det samme om og om igjen. Folk har prøvd å si ifra der også..

Comment

Originally posted by Onkel skrue View Post
      Bør Vålenga nå gi Ronny Deila livstids kontrakt?

Hehe klarte ikke dy meg.

Positivitet er greia.

Opp med hue og støtt Vif.
      Deilig med seier igjen.Nå er vi på gang!

Dette må bli bra.

Nå tar vi Bodø !!
      Jeg forlanger Ronny Deila på livstid nå!!!

Comment

Originally posted by Onkel skrue View Post

Jeg forlanger Ronny Deila på livstid nå!!!
        Ikke f....

Vi er ikke friskmeldt tross 2 (!) seiere. Litt is i magen selv om dette var årets morsomste og kanskje beste kamp. Vi kan hvis vi vil.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Ikke f....

Vi er ikke friskmeldt tross 2 (!) seiere. Litt is i magen selv om dette var årets morsomste og kanskje beste kamp. Vi kan hvis vi vil.
          Friskmeldt eller ikke. Har vært så jævlig sykemeldt da? Jeg mener, hvis lsk og rbk kun var deila sin feil, og mannen burde nærmest tatt sitt eget liv, så må vel disse to siste kun være hans fortjeneste?
          Jeg mener vi, som supportere, må slutte å halshugge hele klubben etter to (tre med køpp) elendige kamper. Vi må ha is i magen! Og nå er vi helt der oppe å nikker!

Comment

Originally posted by Pete View Post

Ikke f....

Serr! Vi har 10-1 i målforskjell på de to siste kampene!!!

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post

Friskmeldt eller ikke. Har vært så jævlig sykemeldt da? Jeg mener, hvis lsk og rbk kun var deila sin feil, og mannen burde nærmest tatt sitt eget liv, så må vel disse to siste kun være hans fortjeneste?
              Jeg mener vi, som supportere, må slutte å halshugge hele klubben etter to (tre med køpp) elendige kamper. Vi må ha is i magen! Og nå er vi helt der oppe å nikker!
              This! So much this!
              Helt fair å kritisere når ting går galt men da må man ha innsikt nok til å gi kudos når det går bra.

Comment

"Sykmeldingen" handler vel i første rekke om at vi har spilt for mange kjedelige kamper og samtidig har gptt på flere stygge tap enn vi er vant med.

I dag derimot bør den statuen noen nevnte tidligere dobles fra 5 til 10 meter

Comment

Working...
                X