Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Kristiansund, søndag 4. august kl. 20:00

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Kristiansund, søndag 4. august kl. 20:00

Det er en snau måned igjen til match, noe som gir god tid til mobilisering og overtalelse av venner og bekjente. Her bør folk virkelig kjenne sin besøkelsestid. Vi ligger rett i hæla på gullkandidatene, og vi er for alvor med i medaljejakten.

Dette er en kamp som skal og bør vinnes om vi skal være med helt der oppe, samtidig må vi ikke glemme hva som skjedde borte mot KBK tidligere i år (2-0)..

Billetter til kampen får du ved å klikke her.
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Typisk snublekamp mot et lag som er gode på å drepe rytmen til motstanderne og som alltid møter godt forberedt.
    i motsetning til VIF så herjet de mot Lillestrøm.
    to nøkkelspillere på KBK har så langt jeg ser karantene i denne kampen. Coly og Diop. Da svekkes KBK selv om det er kollektivet som er styrken mer enn enkeltspillerne
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Dette kan jo bli en spennende kamp på mange måter. Vi har en tendens til å snuble litt etter pause og vi har et overgangsvindu som kommer. Så denne kampen kan fort bli «annerledes» enn vi hadde sett for oss i dag.

Comment

Pausa er ikke til vår fordel, tror jeg.
        Jeg innbiller meg at vi er et bedre lag enn kbk. Jeg tror også at forskjellen på lagene er større når begge er i matchform. Mindre kamptrening føler jeg visker ut litt av forskjellene mellom topp og bunn.

Allikevel har jeg tro på at vi vinner denne. Jeg tror vi kan ta med oss selvtilliten og spillegleden over ferien og inn i denne matchen. Det er riktignok lenge til, og vi kan risikere å miste en eller to viktige spillere i mellomtiden.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
          Allikevel har jeg tro på at vi vinner denne. Jeg tror vi kan ta med oss selvtilliten og spillegleden over ferien og inn i denne matchen. Det er riktignok lenge til, og vi kan risikere å miste en eller to viktige spillere i mellomtiden.
          Der forsvant Ejuke...

For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Arnehgr View Post
            Typisk snublekamp mot et lag som er gode på å drepe rytmen til motstanderne og som alltid møter godt forberedt.
            i motsetning til VIF så herjet de mot Lillestrøm.
            to nøkkelspillere på KBK har så langt jeg ser karantene i denne kampen. Coly og Diop. Da svekkes KBK selv om det er kollektivet som er styrken mer enn enkeltspillerne
            wow, da mangler de to av sine beste krigere. KBK er uansett et sliterlag. VIF pleier aldri å spille bra mot slike lag.

Jeg har så lyst til å slakte midtbanen vår litt, men det går liksom ikke nå etter 10-1. Men det tar vel ikke lang tid før en smell kjenner jeg VIF rett.

Miste Ejuke akkurat nå som det er spennende er leit. Han satte fart fremover og fikk laget i gang. Veldig farlig situasjon for laget nå.

Comment

Originally posted by zeta View Post

wow, da mangler de to av sine beste krigere. KBK er uansett et sliterlag. VIF pleier aldri å spille bra mot slike lag.

Jeg har så lyst til å slakte midtbanen vår litt, men det går liksom ikke nå etter 10-1. Men det tar vel ikke lang tid før en smell kjenner jeg VIF rett.

Miste Ejuke akkurat nå som det er spennende er leit. Han satte fart fremover og fikk laget i gang. Veldig farlig situasjon for laget nå.
              Herregud, jeg nekter å tro at vi støtter samme lag.

Comment

Jeg har god fotballhukommelse. Er det noe som gjentar seg så er det at VIF går på smeller og at det kommer et voldsomt mas om innsats og holdninger

Comment

Jeg har god fotballhukommelse. Er det noe som gjentar seg så er det at VIF går på smeller og at det kommer et voldsomt mas om innsats og holdninger
                  Uten sammenligning for øvrig, så går også City på smeller i blandt. Det kommer vi nok aldri til å få luket bort. Men vi kan forvente at de kommer sjeldnere etterhvert.

Skulle bare ønske vi kunne glede oss over at vi er gode, når vi er gode, i stede for å gjøre det vi kan for å dra det ned igjen i møkka! Virker som en del her på forumet vil at vi skal suge, så de kan få kaste eder og galle på alt og alle.

Comment

Det har ingenting med din «fotballhukommelse» å gjøre, det er bare sånn livet er.

Når det er sagt har jeg stor glede av å lese innleggene dine. I de siste har du vært konsekvent i å starte med halvhjertet selvrefleksjon, for deretter å komme tilbake til det samme budskapet du har terpet på endel uker. Jeg tolker deg som en person med sterke prinsipper og klar overbevisning

Comment

Helt klart at vi kommer til å gå på smeller på høsten også. Slik jeg ser er egentlig alle 4 tapene vi har i 2019 i serien i kategorien smeller.
                      Men kommer det ny smell i denne kampen blir jeg fryktelig skuffa. Bortekampen mot KBK var en skandale der gutta tilsynelatende ikke møtte opp til kamp. Vi tapte også hjemmekampen i fjor. 0-2 i 2 kamper på rad mot KBK er under pari.
                      Jeg vil ha revansj! Mest av alt vil jeg ha full innsats og at gutta er på jobb..

Comment

Jeg kan ikke fire på mine overbevisninger enda, selv om jeg fikk noe å tenke på. Lekven spiller plutselig sin første gode kamp for VIF..

Jeg vil heller ikke ødelegge for de som greier å mobilisere optimisme og entusiasme nå. Det er delvis grunn til optimisme nå.

Men det er også delvis grunn til skepsis. Det stinker litt tap her. Klubben er for høyt oppe, fotballpause, Ejuke solgt, ekkel motstander..

Comment

Jeg kan ikke fire på mine overbevisninger enda, selv om jeg fikk noe å tenke på. Lekven spiller plutselig sin første gode kamp for VIF..

Jeg vil heller ikke ødelegge for de som greier å mobilisere optimisme og entusiasme nå. Det er delvis grunn til optimisme nå.

Men det er også delvis grunn til skepsis. Det stinker litt tap her. Klubben er for høyt oppe, fotballpause, Ejuke solgt, ekkel motstander..
                          Ja, dette blir nok et stygt tap, vi har vært sugne hjemme. Vi trenger mer pessimisme, tror det er akkurat det klubben trenger nå!
                          Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Jeg blir grinete jeg også når det går dårlig. Vålerenga påvirker humøret mitt, kanskje litt for mye også. Men faen heller, etter de to siste kampene må det gå an å være litt positiv å se litt optimistisk på ting. Det må være fokuset i de periodene det går bra, hvis ikke blir det helsvart.. Jeg gleder meg til match nå etter den B/G kampen.

Comment

Jeg har god forumhukommelse. Er det noe som gjentar seg så er det at du pisser i brønnen og bidrar med et voldsomt mas om innsats og holdninger...

Comment

Working...
                              X