Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Kristiansund, søndag 4. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sikkert bare noen luringer som har hatt med seg skiftenøkkel. Er ikke rakketforskning å løse ut setene dersom man ønsker det.

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
      Sikkert bare noen luringer som har hatt med seg skiftenøkkel. Er ikke rakketforskning å løse ut setene dersom man ønsker det.
      Funket å åpne de med husnøkkel på lerkendal

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
        En helt annen ting: det så ut som at flere på bortetribunen satt. Har vi virkelig brukt tid på å løse ut flere rader på en orntlig bortetribune? Det er helt vilt..
        Det håper jeg klubben fakturer for, i så fall.
        Eller så jeg feil?
        Bortesupportere har krav på å få en gitt andel sitteplasser dersom de ønsker det.

Comment

• Originally posted by Plaum View Post

Bortesupportere har krav på å få en gitt andel sitteplasser dersom de ønsker det.
          De plassene er ytterst på langsida, tror Loffen mener folk som satt på ståtribunen.

Comment

• Må bare takke alle som orka å synge Istanbul i 15 minutter på slutten der på tribunen. Helt tydelig at spillerne ble inspirert, og vi var vel nære å ta alle poengene på slutten der, selv om KBK var nære de og.

Comment

• Tidligere hadde Enga glatt tapt denne, så det virker faktisk som om laget har blitt bedre til å kjempe og krige. Likevel vant KBK 9 av 10 dueller inne i feltet så VIF har litt for mange lette spillere. Det blir ikke riktig nok gjennombruddskraft. Men den nye spissen sammen med Matti kan bli spennende. Da kan det bli betydelig mer trøkk i feltet.

Felix var positiv når han ble flyttet inn sentralt. Jeg liker mye av det han driver med. Jeg synes Deila kan rullere litt på midtbanen. Det er mange interessante kombinasjoner

Dønnum er tøff i spillet og det var et problem at han ble byttet ut, laget mistet mye rytme.

Vega er ikke helt i toppform, men for en ro og teknikk! Dette kan bli spennende.

To poeng ble tapt, men det er ikke nattsvart som det pleide å bli før. Vi får se.

Comment

• Takk, deilig å se noe proffere enn det klubben legger ut!

Comment

• fine bilder Matthias nå som bakgrunn

Comment

Working...
                  X