Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, søndag 11. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pete View Post

Det var ikke Felix på kant som gjorde at alle sov... Blir for enkelt å skylde på han. Laget fungerte ikke mer enn ca 15 min på starten i hver omgang. Alle virker tunge. Men heldigvis er Godset ennå mer slitne Får håpe på et siste mål.
    Jeg skylder ikke på Felix, men jeg er lei av at Deila setter opp laget feil. Greit å bomme en gang, men ikke greit når man gjør samme feil gang på gang uten å lære. Bare surr.

Comment

• Blir vel et «hederlig» tap... .F heller. Vi må satse på George på onsdag, Dette laget her scorer ikke nok mål.

Comment

• Nydelig innlegg når det haster av borgevinken. DEN hadde alle på forumet gjennomført bedre. Nitrist
        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Skuffende,men ikke uventet!

Comment

• Så vi taper mot bunnlaget i serien. Dette er bare pinlig.

Comment

• Vi får satse på at Vålenga selger Dønnum også, så blir det kanskje 20mill til.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Det er bare å gratulere Deila og laget. Igjen så hadde vi alle tiders mulighet til å spille oss inn i medaljekampen men kuker det til med 1-1 mot KBK og tap mot tabelljumbo Godset. Gratulerer. Gleder meg til fortsettelsen mot nok ett bånnlag på onsdag på Nadderud. FY FAEN. Og kom faen ikke å skyld på ferien. Den er lik for alle lag.

Comment

• Nydelig forsøk igjen av borgevinken, denne gangen nesten over 1. forsvarer, men i riktig retning. Denne gutten knøyt skoa riktig. Latterlig av Deila å sende han utpå for den ræva opplevelsen. Alt er bare ræva og ustabilt som vanlig.

Comment

• Det er så jævla natta. Takk skal du faen meg ha Deila, totalt ubrukelig.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                      Vi får satse på at Vålenga selger Dønnum også, så blir det kanskje 20mill til.
                      Hvorfor ikke bare låne han bort.....

Comment

• Møkkakamp. Vi blir tatt på vilje. Akkurat som ifjor.
                        Nå har vi Stabæk borte og Haugesund hjemme på 1 uke. Begge må vinnes for å henge med i topp 5.

Kampen ellers er det bare å glemme. Et nytt bunnpunkt av Enga. Uten en gavmild keeper hadde vi tapt 3-0 mot bunnlaget. RÆVVA!

Comment

• Originally posted by Ingar View Post

Hvorfor ikke bare låne han bort.....
                          Nei det tenkte jeg ikke på. Ringer Deila med en gang!
                          Tror det finnes en skada ving i dansk 2.div vi kan låne.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Så jævlig idiotisk å selge vår beste spiller uten å erstatte han.

Comment

• Bare å forberede seg på 7. plassen igjen folkens. Det er GARANTERT! Men bedre enn å rykke ned slik som godset da.

Comment

• Hyggelig at vi lagde ferdig asfaltert motorvei for keita gjennom forsvaret. klasse stoppere. Kanskje han stopper av seg selv hvis vi rygger helt inn i målet og ingen tar en avgjørelse på å takle.

Comment

Working...
                                X