Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, søndag 11. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post

Jeg skylder ikke på Felix, men jeg er lei av at Deila setter opp laget feil. Greit å bomme en gang, men ikke greit når man gjør samme feil gang på gang uten å lære. Bare surr.
    Enig med deg. Jeg har vært positiv til Deila helt til nå. Nå begynner jeg å tvile. Vanskelig å spille mot lag som kjemper mot nedrykk, men dem er MYE letter å slå en ALLE andre lag. Det beviser tabellen. Jeg synest også Felix var meget svak i dag. Man merker at han er temposvak. Mot lag, hvis eneste sterke side, er tempo, må man kanskje legge opp litt etter det. Men det blir vanskelig når vi har solgt den beste tempospilleren vi har. Enig med Flem at vi har nok desverre solgt oss ut av Europa. Hvor lenge skal et lag som ENGA sitte på gjerdet?
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Ja, er jo en ting. Ingen er vel så stabile som Vålerenga?

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
        Bare å forberede seg på 7. plassen igjen folkens. Det er GARANTERT! Men bedre enn å rykke ned slik som godset da.
        Dette kan selvsagt bli langt dårligere enn 7.plass. Men det er helt vanvittig hvor stor forskjell det er på dette laget på gode og dårlige dager!
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
          Bare å forberede seg på 7. plassen igjen folkens. Det er GARANTERT! Men bedre enn å rykke ned slik som godset da.
          Du kan ete gift på at godset klarer seg med akkurat de poengene Vålerenga så generøst forærte de i kveld!

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Dette kan selvsagt bli langt dårligere enn 7.plass. Men det er helt vanvittig hvor stor forskjell det er på dette laget på gode og dårlige dager!
            Tror nok mye av det bunner i at Deila IKKE har en klar filosofi. Spillerne offensivt skal improvisere og være kreative. Backene skal komme rundt og doble, men det er vel det eneste "taktiske".
            Da blir vi helt avhengige av individuelle ferdigheter som Ejuke hadde, og han bandt jo opp 1, 2 og 3 spillere hver gang han hadde ballen. Da blir det mer rom på de andre som gjør at vi ser fantastiske ut.
            Med Ejuke ute, ser vi nå at det ikke er noen plan over det vi driver med, og vi snakker 3'dje året uten framgang spillemessig.
            1 poeng har vi nå mot 2 motstandere vi burde slå for å være i toppen, og vi skal ikke se bort ifra at vi mister poeng mot de 2 neste også, og da blir jobben å overleve faktisk. Man snakker om den magiske 30-poengs grensa, og selvom det høres negativt ut, skal vi ikke se bort ifra at vi kommer til å slite i andre halvdel når det ikke finnes en annen gameplan enn å jobbe "steinhardt".
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• IGJEN skal Deila "snu trenden". Hvor mange ganger iløpet av en sesong skal vi "snu trenden"? Hvorfor klarer vi ikke å være stabile Deila? Nei mon tro, bruke feil spillere, feil posisjoner og feil taktikk. Vi bøyer oss i hatten ....
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Jeg sa nettopp opp mitt abonnement på eurosport player som er min eneste mulighet til å se kamper da jeg ikke bor i byen. Dette gidder jeg ikke.
                Noe må endres, vi er det eneste laget som snubler hver gang alt ligger til rette for oss.

Comment

• Når kapteinen er skadet og vi selger den beste spilleren og treneren er fornøyd med de som er igjen og setter en ung midtbanespiller, som ikke fungerte der sist heller, igjen på kant så må jeg virkelig begynne å lure. Da starter man med Vega og setter heller innpå en annen når han blir sliten. Og hvorfor klarer vi ikke å få spillere klare i løpet av 2 uker? Latterlig hele greia. Det koster penger å styrke stallen Deila. Da bruker vi ejuke penger til det i god tid når det er sommerpause. Men vif er vel fornøyd med 7 og 8 plasser da.

Comment

• Jeg stiller følgende spørsmål. Vi slår seriens beste lag hvis man regner ut fra poeng i snitt pr kamp med 6-0. Så taper vi mot seriens desidert dårligste lag med 3-2. Hvordan faen er det mulig?

Comment

• Originally posted by Vader View Post
                      Jeg stiller følgende spørsmål. Vi slår seriens beste lag hvis man regner ut fra poeng i snitt pr kamp med 6-0. Så taper vi mot seriens desidert dårligste lag med 3-2. Hvordan faen er det mulig?
                      Ja, det der er helt utrolig. SIF har ikke vunnet en kamp siden 19. mai og det er selvfølgelig vi som snur trenden!

Comment

• Fordi bunnivået vårt er elendig. I en serie som eliteserien vil de fleste lag med ren innsats sanke nok poeng til å klare en 4-5 plass uten særlig mye bedre lag enn de andre. Vi har ikke spillere som gidder å møte opp på jobb hele uka.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Ja, det der er helt utrolig. SIF har ikke vunnet en kamp siden 19. mai og det er selvfølgelig vi som snur trenden!
                          Nå skal jeg ikke unskylde tape idag. Med Godset er mye bedre nå enn det dem var for 3 kamper siden. Dem har hentet inn en god del nye spillere, og jeg tror dem kommer til å ta en god del poeng resten av sesongen.

Comment

• Prestasjon kan øves på, men innsats må komme fra hjertet. Jeg er enig laget er feil, men å ikke gi seg, er er minimum. Kanskje vi burde ha signert fler, så de som har spilt alle kampene kan hvile litt. Gutta virker slitne og ustrukturerte.
                            Men annen ting er duellspill og samspill, men vi trenger en leder tilbake på banen. Jeg tviler på at Lekven har den samme stemmen i garderoben som Tollås eller Adam. Jeg håper begge kommer tilbake snart. Forsvaret var feige og Claeesson har vært god, men i dag var han feilplassert på alle målene. Og de to siste målet var et godt eksempel på hvor dårlig kommunikasjon og guts vi har i forsvaret. Vi må tilbake til basic. Stabæk er en lignende lag som godset, så vi må passe oss.

Comment

• Klart godset er forsterket, og må spille med hjertet utenpå drakta for å overleve, så å rent se på dette som tap mot det desidert dårligste laget i eliteserien blir litt feil. Allikevel, så er det måten vi taper dette på som ikke er greit, det står bittert tap på sida til vålenga, men det her er ikke noe bittert tap, det er et stk meget sminket rævkjøring, der vi har en keeper på det andre laget som gir oss ett hederlig resultat. Jada, vi er neste sikret mot nedrykk, og det er ingen grunn til at vi skal hevde oss i toppen mot lag som B/G, RBK, Molde, Odd, Brann og Kristiansund, men for faen a, det er èn jævla kveld i uka man får lov å spille fotball foran klanen, med en god lønn for det i tillegg, kan man ikke da ihvertfall prøve? Bruk de 90 minuttene på å ihverfall forsvare at man får spille fotball som jobb, og for en gjeng som klubben er jævlig viktig for. Virker ikke som det er noen filosofi, noen utpreget måte å spille på, eller noen faste holdepunkter på hva vålerenga skal være, så da blir det osm dette, det blir dørgende kjedelig.

Comment

• Originally posted by Gluecoma View Post
                                Klart godset er forsterket, og må spille med hjertet utenpå drakta for å overleve, så å rent se på dette som tap mot det desidert dårligste laget i eliteserien blir litt feil. Allikevel, så er det måten vi taper dette på som ikke er greit, det står bittert tap på sida til vålenga, men det her er ikke noe bittert tap, det er et stk meget sminket rævkjøring, der vi har en keeper på det andre laget som gir oss ett hederlig resultat. Jada, vi er neste sikret mot nedrykk, og det er ingen grunn til at vi skal hevde oss i toppen mot lag som B/G, RBK, Molde, Odd, Brann og Kristiansund, men for faen a, det er èn jævla kveld i uka man får lov å spille fotball foran klanen, med en god lønn for det i tillegg, kan man ikke da ihvertfall prøve? Bruk de 90 minuttene på å ihverfall forsvare at man får spille fotball som jobb, og for en gjeng som klubben er jævlig viktig for. Virker ikke som det er noen filosofi, noen utpreget måte å spille på, eller noen faste holdepunkter på hva vålerenga skal være, så da blir det osm dette, det blir dørgende kjedelig.
                                Og hvor plasserer du Godset da hvis de ikke er desidert dårligst? Sarpsborg har henta inn flere nye. Stabæk også. De andre har jeg ikke full oversikt over men uansett dårligst eller ei. Godset skal vi slå. Ferdig snakka.

Comment

Working...
                                X