Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, søndag 11. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Vader View Post

Og hvor plasserer du Godset da hvis de ikke er desidert dårligst? Sarpsborg har henta inn flere nye. Stabæk også. De andre har jeg ikke full oversikt over men uansett dårligst eller ei. Godset skal vi slå. Ferdig snakka.
    Kanskje det er nettopp den holdninga gutta hadde, dissa ligger sist, vi slår de uansett

Comment

• Originally posted by enga View Post

Nå skal jeg ikke unskylde tape idag. Med Godset er mye bedre nå enn det dem var for 3 kamper siden. Dem har hentet inn en god del nye spillere, og jeg tror dem kommer til å ta en god del poeng resten av sesongen.
      Men Glimt slo Godset i siste serierunde og vi slo det samme Glimt 6-0. Det handler om "å være på" når man er på jobb. Så enkelt er det.

Comment

• Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
        og Claeesson har vært god, men i dag var han feilplassert på alle målene.
        Dette er jeg uenig i. Plasseringen hans på målene er da helt ok, og synes ikke han kan lastes for noen av de. Mener Klaesson generelt posisjonerer seg mye bedre enn Adam, så håper han fortsetter i buret.

Comment

• Originally posted by Knuts View Post

Dette er jeg uenig i. Plasseringen hans på målene er da helt ok, og synes ikke han kan lastes for noen av de. Mener Klaesson generelt posisjonerer seg mye bedre enn Adam, så håper han fortsetter i buret.
          Der er jeg helt enig med deg. Det å skylde på Klaesson i dag er jo totalt skivebom. Da har man ikke sett kampen, eller at man er veldig fanboy av Kwarasey.

Comment

• Originally posted by Gluecoma View Post

Kanskje det er nettopp den holdninga gutta hadde, dissa ligger sist, vi slår de uansett
            Etter å ha tapt 0-3 hjemme mot Lillestrøm, 3-5 mot Bærum og 0-2 borte mot KBK så er det etter mitt syn på hue og ræva ut av klubben hvis det er holdningen hos spillerne. At vi som supportere har en forventning, kall det gjerne krav, at laget vårt skal slå tabelljumboen er noe jeg forbeholder meg retten til å ha. Det er ikke vår jobb å prestere utpå banen og hvis spillerne ikke takler at det stilles krav så finn dere noe annet å gjøre.
            Last edited by Vader; 11.08.2019, 22:35.

Comment

• Originally posted by Vader View Post

Etter å ha tapt 0-3 hjemme mot Lillestrøm, 3-5 mot Bærum og 0-2 borte mot KBK så er det etter mitt syn på hue og ræva ut av klubben hvis det er holdningen hos spillerne. At vi som supportere har en forventning, kall det gjerne krav, at laget vårt skal slå tabelljumboen er noe jeg forbeholder meg retten til å ha. Det er ikke vår jobb å prestere utpå banen og hvis spillerne ikke takler at det stilles krav så finn dere noe annet å gjøre.
              Den retten skal du få ha, jeg er enig med deg, vi bør slå tabelljumboen.jeg påpeker også at det er enten noe feil med holdningene, eller så er det noe feil med at vi ikke har noen klar spillestil eller filosofi, kanskje det er en kombinasjon. Men godset er ikke et så dårlig lag som tabellsituasjonen tilsier, er flere som kommer til å slite mot de på bortebane utover sesongen. At vi da velger å spille den samme trauste fotballen som vi gjør i brorparten av kampene våre er trist, men ikke overraskende. Vi er en middelhavsfarer som av og til glimter til med godt spill.

Comment

• Har sluttet å forvente noe. Da blir man ikke skuffet.

Men nå er det vel nesten bare en teoretisk mulighet å klare målet for sesongen. Slår vi Stabæk så må vi bare ta igjen 5 poeng på Odd og holde RBK og Brann bak oss. Kanskje ikke helt umulig, men jeg har null tro på at det laget vi ser nå skal klare det.

Stø kurs mot midten av tabellen og sesongen over i midten av august. Ingen ting å bygge videre på heller. Det er for det meste eldre spillere på laget.

Snart på tide å avblåse dette prosjektet til Deila tror jeg. Tre år på stedet hvil og det er ikke så mange igjen som har noe særlig tro på det.

Comment

• Originally posted by enga View Post

Nå skal jeg ikke unskylde tape idag. Med Godset er mye bedre nå enn det dem var for 3 kamper siden. Dem har hentet inn en god del nye spillere, og jeg tror dem kommer til å ta en god del poeng resten av sesongen.
                  Hvorfor henter ikke vi disse?
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Ta dere en bolle. Så forrige kamp ev Godset, og de hang i taua siste 15 i hver omgang. I dag sto de helt ut. De har trent hardt under dansken (FOR EN BAJAS) og forsterka med plenty. Vi har muligens også trent hardt i ferien og kanskje sluppet opp for lite? Vi virka tunge i beina sist og i dag. Jeg tror vi kommer sterkere tilbake og at Godset overlever som følge av dette.
                    Jeg tror Vega vil bli bedre med spilletid, Abu likeså, og vi har en ny og rask spiss/kant på vei inn.
                    Det var tydelig at spillerne ga alt de hadde men det var ikke nok denne gangen. Alt er ikke helsvart og vi tapte ikke for det dårligste laget i eliteserien. Godset spilte bedre enn Kristiansund og Glimt gjorde mot oss. Vi savner Ejuke nå men forhåpentligvis gjør vi det ikke om et par måneder.

Comment

• Hørte kun kampen på radio så ikke all verdens utgangspunkt for å vurdere, men ut fra kommentering hørtes resultat riktig ut (mulig det kun er en Drammenspatriot som kommenterer). Uansett, klassisk VIF å sørge for at ræva lag får en opptur når de møter oss.

Nok er nok. Nå må noen i klubbledelsen våkne og forstå at «prosjekt Deila» er over. Gi mannen et ordentlig tupp i ræva på veien ut med takk for ingenting annet enn store, tomme fraser og bortforklaringer. Ja, jeg forstår at vi uansett ikke får noen permanent erstatter inn før til vinteren, og at det kommer til å koste. Klubben må imidlertid også vurdere den negative signaleffekten det har å la en slik underyter fortsette i jobben uten noen synlige tegn på varig progresjon. Er det greit å la spillerne, sponsorene og supporterne tenke at nok en syvendeplass er ok? Finnes det ikke lenger prestasjonskrav i klubben?

Comment

• VG børsen.

Synes Näsberg ikke er 5 av 10. Nærmere 2-3 tenker jeg.

Lagoppstilling Formasjon 4-2-3-1
                        VGB

13 Kristoffer Klaesson 5
                        5 Efrain Juarez 85' 4
                        3 Johan Lædre Bjørdal 6
                        22 Ivan Näsberg 5
                        25 Sam Adekugbe 4
                        6 Herolind Shala 5
                        8 Magnus Lekven 4
                        26 Aron Dønnum 7
                        10 Matthias Vilhjalmsson 4
                        23 Felix Horn Myhre 52' 3
                        11 Bård Finne 70' 3
                        Innbyttere
                        14 Mohammed Abu 52' 4
                        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by The Mayor View Post
                          Ta dere en bolle. Så forrige kamp ev Godset, og de hang i taua siste 15 i hver omgang. I dag sto de helt ut. De har trent hardt under dansken (FOR EN BAJAS) og forsterka med plenty. Vi har muligens også trent hardt i ferien og kanskje sluppet opp for lite? Vi virka tunge i beina sist og i dag. Jeg tror vi kommer sterkere tilbake og at Godset overlever som følge av dette.
                          Jeg tror Vega vil bli bedre med spilletid, Abu likeså, og vi har en ny og rask spiss/kant på vei inn.
                          Det var tydelig at spillerne ga alt de hadde men det var ikke nok denne gangen. Alt er ikke helsvart og vi tapte ikke for det dårligste laget i eliteserien. Godset spilte bedre enn Kristiansund og Glimt gjorde mot oss. Vi savner Ejuke nå men forhåpentligvis gjør vi det ikke om et par måneder.
                          Hva mener du egentlig med at vi skal ta oss en bolle? Rimelig mange av oss har nå fått nok. Og for å minne deg på det. Vi kasta bort 3p hjemme mot Lillestrøm, 3p nå borte mot Godset, 2p hjemme mot S08 og mest sannsynlig kaster vi bort 2-3p på onsdag mot Stabæk også. I beste fall blir summen 8 bortkastede poeng hvis vi vinner på onsdag. I verste fall 10 eller 11 poeng noe jeg har mest tro på men kampen skal selvsagt spilles først. Hva er fellesnevneren for disse lagene vi har rota bort poeng mot? Jo de er bånnlag. Hjelper ikke å unnskylde med nye spillere og diverse annet til disse lagene. Hvis vi skal nå målsetningen om topp 4 så kan vi ikke rote bort så mange poeng mot nevnte lag. Det må da være rimelig opplagt så å be folk ta seg en bolle er skivebom spør du meg.

Comment

• Jeg er ferdig med Deila. Stikk.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Hvorfor henter ikke vi disse?
                              Tror du dette er kremspillere? Noen ganger får jeg lyst til å skyte meg sjæl på grunn av dumhet?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post

Tror du dette er kremspillere? Noen ganger får jeg lyst til å skyte meg sjæl på grunn av dumhet?
                                Gjør det! Disse spillerene valsa over oss.
                                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                                X