Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, søndag 11. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• g-maZta
    replied
    Originally posted by tordvif View Post

Det er skrevet i stjernen at det går i dass. Såpass har vi lært ved å følge VIF lenge nok.
    Det er det jeg tenker også. Hver gang håper jeg at "denna gangen er det annerledes, nå vinner vi". Og til slutt må man nesten få rett. Kanskje denna gangen?

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    Godset er i elendig form, sliter med å plukke poeng og alt er bare ræva. De MÅ ha 3 poeng nå.
    Vi har en mulighet til å blande oss inn i medaljestriden.
    Vi veit alle hvordan dette går. Rett i dass.
    Det er skrevet i stjernen at det går i dass. Såpass har vi lært ved å følge VIF lenge nok.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Godset holdt ca 35 min i første omgang med sitt press og ca 20 min i andre omgang før tempoet sank betraktelig. Men det skremmer meg litt med vår historikk mot lag som presser på denne måten. De har fått endel spillere med trykk. Det er lov å håpe at verken form eller samspill er helt på høyden så sånt sett er det gunstig å møte dem nå. Samtidig skal vi huske på at B/G spilte uten sine to faste stoppere (kun «reservestoppere») i denne kampen. Godset kom til endel sjanser men var ekstremt lite effektive og klarte altså ikke å score mer enn 1 mål mot reservestopperne.

Jeg er forsiktig optimist men frykter at vi kan bli kjempet i senk med høyt press. Det første målet i denne kampen blir svært avgjørende.
    Last edited by Pete; 07.08.2019, 10:40.

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Godset har tapt alt den siste tiden , vi vinner denne 3 -0
    2 ganger Finne og Aron

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Godset er i elendig form, sliter med å plukke poeng og alt er bare ræva. De MÅ ha 3 poeng nå.
    Regn med at Stengel putter. Gjerne Mos også.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Grim View Post
    Godset var imponerende aggressiv på midtbanen men kom ikke til så mange sjanser, samtidig som glimt var effektive så det lover jo ikke så bra for oss. Resultatet gjenspeilte ikke helt kampbildet så det er vel håpet vårt. Men vi må score minst to mål, for det er garantert at Stengel spiller sin livs match. Mos kan vel finne på å score og.
    Spørsmålet er vel kanskje hvor lenge Godset orker å være så aggressive i presset å løpe så mye. Han treneren kom nettopp og de har ikke trent en hel pre-season på å holde et sånt press akkurat. Blir sikkert slitne utover matchene.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Grim View Post
    Godset var imponerende aggressiv på midtbanen men kom ikke til så mange sjanser, samtidig som glimt var effektive så det lover jo ikke så bra for oss. Resultatet gjenspeilte ikke helt kampbildet så det er vel håpet vårt. Men vi må score minst to mål, for det er garantert at Stengel spiller sin livs match. Mos kan vel finne på å score og.
    Litt sånn typisk for et lag i motgang at Godset var best, men ikke klarte å sette sjansene sine. Samtidig blir man straffet når man står så høyt mot Glimt som er gode til å kontre. Håper Godset stiller med samme keeper, han Sætra var helt elendig.

Leave a comment:

• Grim
    replied

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Det pleier ikke å gå bra når vi møter lag som MÅ ha poeng dessverre. Håper spillerene er 110% påskrudd fra dommeren blåser i fløyta. Spiller vi på vårt beste så tar vi dem. Problemet et at vi varierer fra et av ligaens beste lag på vårt beste, til et bunnlag i OBOS på det dårligste. Det har vist seg at Deila også takler det å møte gamleklubben dårlig, han finner ofte på mye surr med laget og det har blitt noen stygge tap.

Nå ønsker han nye treneren deres å presse høyt, det kan bli interessant siden vi ofte ønsker det samme. Vi har kontret flere lag i senk på hjemmebane i år, men vet ikke hvordan det er uten Ejuke. Jeg håper han nye spissen vår starter!

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Godset MÅ ha poeng, og kommer til å ha skuldrene oppunder ørene. Det bør vi kunne straffe med full innsats og presisjon.

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Det er vel så enkelt som at Borchgrevink er bedre enn Amin, og det ikke er noe poeng i å ha 2 høyrebacker på benken.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied

Virker som nff holder stengt i helga. Det var iaf papirmølla som gjorde at george ikke var med sånn jeg forstod det. Vet dog ikke om det samme gjelder nouri. Vet forsåvidt ikke om det er vif eller nff som bruker tid heller, så jeg velger å skylde på sistnevnte. I god tradisjon.
    Rart om det er sånn at slikt ikke går i ekspressfart når vinduet åpner og det er kamphelg.
    godset hadde en haug nye klare, men de spilte på mandag, så da var vel nff åpent igjen.
    Nije debuterte jo for Odd på lørdag, så NFF klarte i alle fall å få gjennom andre overganger før helgens runde. Tror at det er vår egen feil hvis det var formelle grunner til at Amin ikke spilte.

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Denne kampen kan fort definere hvordan sesongen blir i år.
    Husk på at Godset hadde kniven på strupen i tilsvarende kamp i fjor, da spilte vi årsverste og ble kriget i senk.
    Forventer at vi går ut i krigen som mannfolk, så får spillet komme etterhvert.

Leave a comment:

• Disig
    replied
    Originally posted by Pete View Post
    Etter å ha sett Godset i dag tror jeg vi trenger hurtighet og mer trøkk fremover. Mulig også med Matti i 10ern og Shala på kant men ville foretrekke laget over. Lekven er ikke god nok med det presset vi kan forvente fra Godset.
    Etter å ha sett Godset i går tror jeg vi rett og slett blir løpt over og knust til pinneved i helgen. Tipper vi taper 3-0 dersom vi ikke tar store steg fra KBK kampen. Gruer meg noe helt jævlig...

Leave a comment:

Working...
X