Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, søndag 11. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vet det er nytt bortefelt på stadion i morra, men vet noen om det er tak over ståplassene?

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
      Vet det er nytt bortefelt på stadion i morra, men vet noen om det er tak over ståplassene?
      Såvidt jeg har skjønt står vi på det gamle GU-feltet og der var det i hvert fall tak mener jeg.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Forskjellig praksis avhenger av «hvor du bor» og behandlingstid hos lokal myndighet. Absolutt lengst tid i Oslo
        Så han kunne vært spilleklar om de hadde satt seg i bilen og kjørt til Sarpsborg eller Drammen og levert papira der isteden?
        Uansett, ganske kjipt om vi må vente mange kamper på å få bruke en spiller som er henta inn for kun for å bidra denne høsten.

Håper forøvrig at Vega er klar til å starte, sånn at vi slipper å bruke folk ute av posisjon.

Comment

Og jeg håper på at Shala IKKE settes opp i banen, han er motoren i 6 rollen.

Comment

Kikker man på tabellen er det ganske åpenbart at vi er nødt for å ha 3 poeng i dag for å henge med. Vi har noen kamper til gode, men det hjelper lite om ikke vi vinner dem.
            Godset er desidert sist i ligaen, og om ikke vi klarer å slå sånne lag, kan vi bare glemme alt som heter medaljekamp eller europacup.

Comment

Vi har en fantastisk mulighet i dag. Sende oss selv inn i medaljekampen, samtidig som vi sender Godset og Stengel til helvete! I tillegg har vi Kristiansund - Odds, der jeg tror hjemmelaget vil skape problemer.

Kom igjen Enga!!!!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Vi har en fantastisk mulighet i dag. Sende oss selv inn i medaljekampen, samtidig som vi sender Godset og Stengel til helvete! I tillegg har vi Kristiansund - Odds, der jeg tror hjemmelaget vil skape problemer.

Kom igjen Enga!!!!
                Og det er nettopp i slike scenarioer vi pleier å svikte. Har sett det så mange ganger at jeg nesten ikke våger å håpe på seier i dag.
                Skal vi ta neste steget så er vi pent nødt å levere når presset er på.

Så kom igjen gutta! Vis at vi kan!

Comment

Og hva er «galt» eller hvem er skadet siden troppen fremdeles ikke er ute?

Comment

Har troppen kommet ut?
                    finner ikke den på hjemmesiden.

Comment

Spørsmålet er jo hva som skjer med hjemmesiden? Etter mitt syn, lite.

Comment

Kommunikasjonssjef Tina Wulf virker ikke å ha vært på jobb siden før hun dro til VM. Det var FrankO som var til stede i går på trening. Virker som det skjer svært lite på hjemmesiden til vår. Hun lovte jo neste episode av podcasten skulle komme før Kristiansund kampen.

Comment

Som en ambisiøs(?) klubb, er jo ikke dette verdig. Hadde man bare vært litt åpne. Prestere nå, på alle plan.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                            Og hva er «galt» eller hvem er skadet siden troppen fremdeles ikke er ute?
                            Kanskje det avventes å melde noe fordi man har et håp om arbeidstillatelse for George? Litt merkelig hvis det skjer på en søndag, men hva vet vel jeg..
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Og det er nettopp i slike scenarioer vi pleier å svikte. Har sett det så mange ganger at jeg nesten ikke våger å håpe på seier i dag.
                              Skal vi ta neste steget så er vi pent nødt å levere når presset er på.

Så kom igjen gutta! Vis at vi kan!
                              Amen. Vi skal hente 6 poeng de neste 4 dagene, og stå med 31 poeng etter 17 spilte kamper.
                              På papiret skal det være lett match, men som du sier: typisk situasjon der VIF snubler.
                              Disse to kampene, mot Strømsgodset og Stabæk, vil vise om vi har noe i toppen å gjøre. Klarer gutta å holde fokuset og hente hjem alle poenga er jeg overbevist om at høsten blir super-fun, og ender med medalje. Choker vi i dag eller på onsdag blir det veldig vanskelig.
                              Vi kan ikke gjøre noe med lagene rundt oss, men med max flaks (vi vinner våre to, Kristiansund slår både B/G og Odd hjemme og Viking tar B/G i Bodø), så ligger vi på 4. plass - ett lite poeng bak B/G på 2. og Odd på 3. plass, med bedre målforskjell enn begge.
                              På den annen side er det fullt mulig å tape en eller begge kampene, bli passert av Kristiansund og ende onsdagen på vår vante 7. plass...

Comment

Denne tar vi lett!
                                Elsker Bergen By

Comment

Working...
                                X