Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, søndag 11. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Waldemar View Post
    Denne tar vi lett!
    Nå fikk jeg sommerfugler i magen. Du vet de som kommer når du er forelska. Jeg kommer aldri til å miste den følelsen for Vålerenga. Har skjedd et par ganger med pene jenter, men ikke klubben min.

Comment

Der kom endelig troppen.

Når Vålerenga setter seg i bussen retning Drammen senere søndag er det uten Adam Larsen Kwarasey, Jonatan Tollås Nation og Peter Michael som alle er skadet.

Her er Vålerengas bruttotropp:

Kjetil Haug, Kristoffer Klaesson, Sam Adekugbe, Christian Dahle Borchgrevink, Efraín Juárez, Johan Lædre Bjørdal, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Mohammed Abu, Aron Dønnum, Bård Finne, Felix Horn Myhre, Erik Israelsson, Magnus Lekven, Mayron George, Magnus Retsius Grødem, Herolind Shala, Deyver Vega og Matthías Vilhjálmsson.
      http://www.vif-fotball.no/nyheter/troppen-mot-godset

Litt rart at det legges ut en bruttotropp så sent, det betyr at en spiller skal ut. Maryon George må da vel være spilleklar ettersom de skriver han opp der, så da er det vel en skade på en annen man vil skjule så lenge som mulig eller som man må teste helt opp mot kampstart. Jeg begynner også å lure på hvor lenge Adam Larsen er ute, det har vel ikke blitt sagt så mye mer om den enn at det er ryggen. Bra at Klasson har levert, men hadde vært bra å ha alle tilgjengelig snart.

Viktig kamp i dag, seier hadde vært hel nydelig. Da er det meste av håp ute for Godset og vi er fortsatt med i medalje kampen.

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
        Der kom endelig troppen.

Når Vålerenga setter seg i bussen retning Drammen senere søndag er det uten Adam Larsen Kwarasey, Jonatan Tollås Nation og Peter Michael som alle er skadet.

Kjetil Haug, Kristoffer Klaesson, Sam Adekugbe, Christian Dahle Borchgrevink, Efraín Juárez, Johan Lædre Bjørdal, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Mohammed Abu, Aron Dønnum, Bård Finne, Felix Horn Myhre, Erik Israelsson, Magnus Lekven, Mayron George, Magnus Retsius Grødem, Herolind Shala, Deyver Vega og Matthías Vilhjálmsson.

Litt rart at det legges ut en bruttotropp så sent, det betyr at en spiller skal ut. Maryon George må da vel være spilleklar ettersom de skriver han opp der, så da er det vel en skade på en annen man vil skjule så lenge som mulig eller som man må teste helt opp mot kampstart. Jeg begynner også å lure på hvor lenge Adam Larsen er ute, det har vel ikke blitt sagt så mye mer om den enn at det er ryggen. Bra at Klasson har levert, men hadde vært bra å ha alle tilgjengelig snart.

Viktig kamp i dag, seier hadde vært hel nydelig. Da er det meste av håp ute for Godset og vi er fortsatt med i medalje kampen.
        Ingen Nouri heller ser jeg.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Ingen Nouri heller ser jeg.
          Godt poeng, det hadde jeg nesten glemt. Jeg synes det er veldig rart, han omtales ikke som skadet heller. Jeg kan ikke forstå at han ikke skal være god nok til enten å spille eller være reserve. Man skulle ikke tro utenlandsoppholdet hadde gjort han til en dårligere spiller. Håper vi får se han i aksjon igjen, men har en følelse av at han snart forsvinner.

Comment

Hele "utlånet" er jo pinlig. Få vekk Nouri, Carvalho og ikke minst, Ingebrigtsen. Lei av "ledere" som betrakter Oslos største klubb, som en breddeklubb. Få inn folk med ambisjoner, ikke det greiene der.

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
              Der kom endelig troppen.

Jeg tolker det som at George ikke er spilleklar, men man putter han der for å "lure" Godset.

Comment

Blir vel samme tropp og 11er som sist. Hadde George blitt spilleklar hadde de sikkert markert det bedre.

Comment

Interessant å høre på Eurosport. «Alle» forventer og tror på Godset seier. Her er det bare å motbevise og score det første målet.

Comment

Må innrømme jeg frykter denne litt selv. Etter alt jeg leser så godset vesentlig bedre ut i forrige kamp enn de har gjort ellers i år. På tross at de tapte.
                    I tillegg er det bortebane, Stengel, Mos, Keita og vår historikk mot godset...

Vi skal være et bedre lag, men vi er varierende i prestasjonene våre og må være på vårt beste mot et tent godset.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                      Må innrømme jeg frykter denne litt selv. Etter alt jeg leser så godset vesentlig bedre ut i forrige kamp enn de har gjort ellers i år. På tross at de tapte.
                      I tillegg er det bortebane, Stengel, Mos, Keita og vår historikk mot godset...

Vi skal være et bedre lag, men vi er varierende i prestasjonene våre og må være på vårt beste mot et tent godset.
                      Ja, denne blir tøff. Føler det er typisk oss å møte lag i form, men mulig alle supportere føler det på denne måten.

Klarer vi å stå av åpningspresset tror jeg vi har gode muligheter.

Comment

Samme 11er som sist. Vega og Abu på benken. George ikke spilleklar - som forventet.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                          Blir vel samme tropp og 11er som sist. Hadde George blitt spilleklar hadde de sikkert markert det bedre.
                          Stort bedre kan man vel ikke treffe. Irriterende at det tydeligvis tar lengre tid for oss enn andre klubber å få nye spillere klare. Jeg skjønner det handler om UDI i dette tilfelle, men det gir uansett andre klubber et konkurransefortrinn.
                          Spent på Horn Myhre i dag, en spiller jeg forventer mye av i framtiden, men som ikke hadde sin beste kamp sist. Ser han mer som enn 6-er enn som en ving, men han må nok en gang prøve seg på kant.

Kom igjen Enga!

Comment

Overraska over samme startellever. Ble ganske åpenbart bedre sist når vi tok Felix ned fra kanten. Skjønner ikke bæret av denne disponeringen!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                              Overraska over samme startellever. Ble ganske åpenbart bedre sist når vi tok Felix ned fra kanten. Skjønner ikke bæret av denne disponeringen!
                              Burde satt Shala opp i 10ern, Matti på topp, Bård som kant og Felix i 6ern. Det gjorde susen sist. Må vel justere i løpet av første omgang.

Comment

Med forbehold om at jeg kan være en idiot, så syns jeg det er helt feil å starte med felix på kanten. Igjen.
                                Det funka ikke spes bra sist, og vi ble mye bedre etter vi rokkerte om. Hvorfor da prøve det samme igjen?

jaja. Kanskje det fungerer bedre i dag.

Comment

Working...
                                X