Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, søndag 11. august kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fatt mot! Vi snur det i 2. omgang.

Comment

Hei, denne kampen er ikke tapt, vi må bare opp med tempo. Godset holder ikke sitt tempo i 90 min så her kommer det til å bli sjanser. Men det er flere som virker litt «døde» i beina. Vi var bra i 15 min men så stoppet det litt opp. La oss for en gangs skyld få en god pause prat og full rulle i andre omgang.

Comment

Vi har vel ikke godt nok lag til å være med helt der oppe,det må vi vel bare innse.Syntes vi er alt for ufarlig,å idag går det veldig treigt på midtbanen.Det snur sikkert,men neppe ikveld.

Comment

Vi har ennå en omgang å snu dette på. Absolutt mulig. Så la oss vente med gravøl en liten stund til....

Comment

Jeg ser ingenting som tyder på at vi skal snu dette i 2. Det finnes ingen grunn til det, annet enn at fotball er uforutsigbart. Enga derimot, er jævla forutsigbare.
            Godset har vært bedre emn oss i alt. Og godset er pr nå det dårligste laget i eliteserien.
            jeg vet helt ærlig ikke hvor mye lenger jeg orker det her. Det er så jævla lenge siden det var spenning og moro, at det er så vidt jeg husker noe av det.

her legger vi oss lavt, uten å ha fart på topp. Jævla smart. Vi starter også med samme lagoppstilling som overhodet ikke fungerte sist. Dritlurt.
            samma gamle driten, om og om igjen. År etter år.
            piss og balle, nå er jeg sur ass.

Comment

Enig i at det ikke er helt natta her. Vi var gode i et kvarter. Dønnum spesielt! Men så mister vi kontrollen. At en fjott som aldri scorer gjør det mot oss er ingen bombe, men skuffa over at vi ikke skaper noe. Gjør vi samme grepet her som mot Kristiansund..?

Comment

Originally posted by Pete View Post
                Vi har ennå en omgang å snu dette på. Absolutt mulig. Så la oss vente med gravøl en liten stund til....
                Jeg beundrer virkelig optimismen din og dette er ikke sagt for å spre negativitet men jeg mener det virkelig. Jeg har sett dette alt for mange ganger til at jeg klarer å dele din optimisme. Når vi blir rundspilt av det dårligste laget i serien er det bekmørkt for min del.

Comment

Siste par kamper viser hvor avhengig vi var av Ejuke. Angrepet vårt er kanskje eliteseriens dølleste pdd.
                  Og vi rundspilles av eliteseriens dårligste lag.

Håper det snur i andre omgang og at vi som tok turen til Drammen får valuta for penga!
                  Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Synd Felix spiller på vingen, og merkelig at Deila ikke ser problemet siden sist kamp.
                    Adekugbe får jo ingen hjelp på siden, så Godset får komme gang på gang langs vår venstreside. Jaja, vi får se om det er muligheter, men jeg kan ikke se hva som skal gjøre at vi plutselig blir farlige framover. Da må i så fall Dønnum gjøre det alene.

Edit: Deila har endret ja, satt Felix inn i midt. Hva er det Deila egentlig driver med? Hvorfor ikke starte sånn?

Edit igjen, 2-0.
                    Skal ikke ta opp Ejuke diskusjonen igjen, men vi solgte oss fra øvre halvdel. Da er det bare å sette oss ned, og lande pent på en 7-10. plass.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Så sover vi igjen... faen...

Comment

• Det er så ræva at jeg finner ikke ord.

Comment

• Takk skal dere få en meg ha!!!!
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Er så lei av dette..

Comment

• Keita scorer. Skrevet i stein det óg! Jogger lett igjennom forsvaret vårt....

Comment

• Ække lett å vinne kamper når man lusker hjem mens man blir kontra på.
                                Lædre Bjørdal med sin dårligste kamp i tillegg.

Comment

Working...
                                X