Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Sist gang vi vant i Bærum var i 2014.
Siden 2000 er statistikken i Bærum på 9-5-2 i favør hjemmelaget i seriespill
Dette er altså en møkkabane der vi ikke pleier å innfri.
Etter innsatsen i Drammen i går, der vi også har en grusom statistikk, så har jeg ingen tro på at vi snur statistikken mot de små og blå.
Det eneste som taler for en forbedring av statistikken er at Boli er solgt. Sånn sett kan vi håpe på 0-0. Men Kassi løper vel rett gjennom forsvaret vårt 2 ganger før vi våkner og så taper vi 2-1..
Vi har heng på toppen med seier. Stabæk sliter i bunn, 1 seier på de siste 7.
Ypperlig mulighet til å sende dem ned i sumpa og vinne på en bane vi har slitt på de siste årene.
Forhåpentligvis med to nye spillere klare og spillere i riktig posisjon. Få Felix ned i 6ern og Shala opp i 10ern. Ny spiss og ny stopper. Matti kan hvile og Bård på kant. Dette burde bli 3p.
Hvis Deila velger å bruke en spiller som ikke er ving på vingen i denne kampen også, så må noen få sendt han på en mentalt sjekk. Skal ikke gå ann å gjøre samme feilen 3 kamper på rad. Enten får han bruke Vega fra start/Shala opp i banen, eller så får han legge om til vanlig 433, med Finne og Dønnum på vingene, og 3er på midten fram til han har nok offensive spillere. Håper også at begge de nye starter denne matchen.
Forhåpentligvis med to nye spillere klare og spillere i riktig posisjon. Få Felix ned i 6ern og Shala opp i 10ern. Ny spiss og ny stopper. Matti kan hvile og Bård på kant. Dette burde bli 3p.
Ja la oss håpe Deila setter opp laget riktig fra start av så vi slipper å sitte å vente i 1 omgang før kampen begynner..
Vi trenger å bytte litt på laget, samtidig som vi må ha kontinuitet i laget. Gutta ser slitne ut for tiden... Jeg vil ikke si dette er vårt beste lag, men vi trenger litt hvile og friske bein i en hengekamp.
Claesson
Borchre - dansken - Ivan/Bjørndal - Sam
Lekven/Shala-Abu
Dønnum - Shala/Vega - Finne
George/Mattii
Originally posted by heiheiludoblirvialdrileiView Post
Vi trenger å bytte litt på laget, samtidig som vi må ha kontinuitet i laget. Gutta ser slitne ut for tiden... Jeg vil ikke si dette er vårt beste lag, men vi trenger litt hvile og friske bein i en hengekamp.
Claesson
Borchre - dansken - Ivan/Bjørndal - Sam
Lekven/Shala-Abu
Dønnum - Shala/Vega - Finne
George/Mattii
De som ser mest slitne ut og stort er ute av det på tampen er jo Shala, Finne og Matti - akkurat nå. I tillegg virker Vega rusten etter langt skadeavbrekk. Og det er vel et spørsmålstegn om vår nye spiss er klar for 90min med engang også. Er han i kampform?
Comment