Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga, onsdag 14. august kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tja hva nå Deila? Dette er til tider gørr kjedelig å se på!
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Voldsomt til negativitet her da.
      Syns vi gjør en ganske ålreit match, men mangler litt marginer, og killerinstinkt i boksen.
      var på et tidspunkt (kan ha vært rundt 60?) 14-4 i avslutninger favør oss. Det er brukbart spør du meg.
      Hyggelig å se at George scorer. Greit at vi har hemta en som ikke trenger år og dag på å bidra.
      Borch imponerte meg i dag. Gjorde mye bra utpå der.
      Tydelig at de hadde snakka mye om Dønnum, men han klarte å skape litt allikevel.
      Matti, ikke særlig farlig, men gud bedre han kriger!
      Shala var ganske god.
      Abu bedre enn på lenge.
      Lekven gjorde mye bra.
      Ivan og Bjørdal var gode.
      Sam var brukbar, men burde hatt bedre innlegg i flere situasjoner. Finne var litt "meh", men helt ok.
      Vega får minus for filminga. Hans andre gule i år. Husler jeg det rett om det første også var for filming? Isåfall må noen ta en prat med ham. Flaut.
      Klaesson godkjent. Gjør ingen feil. Kan ikke lastes for målet.

Alt i alt syns jeg kampen var ganske bra. Sa på forhånd at jeg var fornøyd om vi ungikk tap.
      Det jeg plages mest med er at vi skaper for lite store sjanser. Vi hadde noen få. Kunne hatt et mål til ved Dønnum, men vi er nødt for å skape mer skal dette bli noe mer enn midt på tabellen igjen.

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Åssen kan folk mene at Lekven spiller bra? Bidrar med ingenting fremover, bare kjappe støttepasninger. Så får han oppgaver på defensiv dødball, men taper selvfølgelig disse på fysikken.

Hva slags midtbanespill er det han driver med? Ingen ballføring, ikke noe temposkifte, ingen sugende taklinger. Spillet går så treigt. VIF skal ha medalje med den midtbanen? Ja, jeg skjønner at jeg er i utakt med de fleste. Hvordan er det egentlig folk rundt klubben ser på midtbanespill?

Dessuten er det kritikk mot Deila dette. Lekven gjør bare sitt beste
        Det var for øvrig Dønnum som ble smadra i duellen med Hanche-Olsen. Lekven ble slengt i bakken av Demidov i forkant.
        Tror dóg ikke engang Panzer-Hagen hadde vunnet mot Hanche akkurat der.
        og apropos... hva skal til for å få ham til å skifte drakt? Makan til innsats og tæl har vi ikke i vårt lag. Kudos!

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
          Voldsomt til negativitet her da.
          Syns vi gjør en ganske ålreit match, men mangler litt marginer, og killerinstinkt i boksen.
          var på et tidspunkt (kan ha vært rundt 60?) 14-4 i avslutninger favør oss. Det er brukbart spør du meg.
          Hyggelig å se at George scorer. Greit at vi har hemta en som ikke trenger år og dag på å bidra.
          Tydelig at de hadde snakka mye om Dønnum, men han klarte å skape litt allikevel.
          Shala var ganske god.
          Abu bedre enn på lenge.
          Lekven gjorde mye bra.
          Sam var brukbar, men burde hatt bedre innlegg i flere situasjoner. Finne var litt "meh", men helt ok.
          Vega får minus for filminga. Hans andre gule i år. Husler jeg det rett om det første også var for filming? Isåfall må noen ta en prat med ham. Flaut.

Alt i alt syns jeg kampen var ganske bra. Sa på forhånd at jeg var fornøyd om vi ungikk tap.
          Det jeg plages mest med er at vi skaper for lite store sjanser. Vi hadde noen få. Kunne hatt et mål til ved Dønnum, men vi er nødt for å skape mer skal dette bli noe mer enn midt på tabellen igjen.
          Bra oppsummert.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
            Tja hva nå Deila? Dette er til tider gørr kjedelig å se på!
            Akkurat denne kampen var stor fobedring i forhold til Godset kampen mener jeg da vi var ett stolpeskudd unna seier men det er fortsatt en del å gå på og totalt sett er dette for svakt og Deila mister tilhengere for hver kamp som blir spilt nå uten seier. Dette kan umulig fortsette veldig lenge nå.

Comment

Shala var ganske god.
              Abu bedre enn på lenge.
              Lekven gjorde mye bra.

Hans første gule var også filming i følge dommer men alle repriser viste at dette var en feil avgjørelse men denne derimot er helt riktig og ikke bra av Vega.

Comment

• Originally posted by zeta View Post
                Lekven taper avgjørende duell igjen..
                Skaff nye briller, Lekven var dagens beste

Comment

• To hengekamper og bare 1 poeng må man si er skuffende. Jeg lurer på hva Vilhjalmsson egentlig bidrar med i en kamp som denne? Han taper alt av hodedueller, og det er jo det han skal være god på.. Ellers synes jeg han surrer rundt uten å bidra med alt for mye.

Vår nye spiss derimot synes jeg så bra ut. En trussel i bakrom, sterk i duellene, vinner mye på hodet og skårer mål i første kamp.

Comment

• Originally posted by StenzEnga View Post

Enig, og han har faktisk vært en av våre beste etter at han ble kaptein.

Comment

Shala var ganske god.
                      Abu bedre enn på lenge.
                      Lekven gjorde mye bra.

Enig!
                      Om jeg kort skal oppsummere mine inntrykk fra kampen:
                      1) Vi må få fart i kula mot etablert Stabæk-forsvar.
                      2) Vi må ta overgangsmulighetene.
                      3) Shala gjør mye bra, men gjør seg nok enda bedre i 6ern.
                      4) Stabæk spiller så grisete at de har begynt å knekke nesa på hverandre. Allikevel fikk vi 5 gule og Stabæk 3.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by Vader View Post

Akkurat denne kampen var stor fobedring i forhold til Godset kampen mener jeg da vi var ett stolpeskudd unna seier men det er fortsatt en del å gå på og totalt sett er dette for svakt og Deila mister tilhengere for hver kamp som blir spilt nå uten seier. Dette kan umulig fortsette veldig lenge nå.
                        Akkurat der er jeg faktisk uenig. Godset kampen hadde en fart og en intensitet som det er lenge siden vi har sett. Det laget med alle nye spillere er mye bedre enn plasseringen. Stabæk og har også noen nye men ikke på langt nær noen med samme trykk.

Så får vi se hvordan dette går i neste kamp. Hvis noen viste tegn på å være slitne i dag kan det bli spennende å se på søndag med enda en kamp i beina.

Vår nye spiss er en Bendter i light versjon. Ikke like god med ball og pasninger og jobber overhodet ikke mer enn nødvendig. Han tåler ikke mer enn 30 min med trøkk og forsvarsspill. De som er fornøyd med en kar som kun bidrar når han ser en mulighet for å score selv, ikke jobber defensivt og heller ikke orker å løpe på annet «100%-sjanser» er ikke en spiss som vil bidra med mye til laget. Betyr at de 10 andre må jobbe desto mer og blir raskere slitne. Orker de det og samtidig kan prestere? Flott med scoring men han får ikke en stor scor for innsats av meg.

Comment

• Originally posted by StenzEnga View Post

Jeg forstår at det er en avgrunn mellom hva jeg og hva Vålerenga mener er godt midtbanespill. Jeg mener også at dette er klubbens problem og en av de viktigste grunnene til at klubben ikke kommer opp fra 6-7

Men jeg skjønner også at det blir litt mye mas, så jeg kan godt ta et par ukers pause fra forumet

Comment

• Og forresten Zeta, det var Matti’s mann som putta

Comment

• Jeg synes heller ikke at det var så helsvart som mange skal ha det til. Nye spissen så bra ut, Horn-Myhre er borte fra kant. Det er klart det er skuffende med 1 poeng mot to bunnlag, men husk at de lagene her er i poengnød, og da er de også vanskelig å møte. Godset hadde hentet et helt nytt lag, så å sammenligne de med laget som tapte alt i vår blir heller ikke riktig. Nå er vi heller ikke best mot de dårligste lagene, så at motstanden tar seg opp trenger ikke å være feil på motivasjonen til gutta. Jeg tror for eksempel det er lettere å møte Haugesund enn Stabæk/Godset som er i poengnød per nå.

Få inn en rask dribleving nå så kan dette bli en spennende høst likevel

Comment

• Enig med folk angående Borchgrevink også. Positivt innhopp fra han. Spilte jo nesten hele kampen. Han ser lovende ut, og den innleggsfoten hans ser bra ut

Comment

Working...
                                X