Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga, onsdag 14. august kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dalagubbe
    replied
    Taper vi mot Haugesund nå så er vi hengt av

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Sterkt mener Ronny....

Leave a comment:

• Vader
    replied
    Originally posted by JohnF View Post

Kan ikke zeta bare få mene ting..?
    Jo men det får være grenser til å spre meningene sine.

Leave a comment:

• Vader
    replied
    Originally posted by zeta View Post
    Lekven har to oppgaver: slå støttepasninger og å tape dueller på dødball. Det kan ikke bli medalje med en slik spiller
    Nå må du faen meg gi deg. Omtrent hvert jævla innlegg du skriver handler om Lekven. Se også litt på målet. Demidov går rimelig hardt til på Lekven så hva skal han gjøre? Der kunne det fort ha blitt frispark også til oss uten at jeg skal klage på avgjørelsen. Men zeta. SKJERP DEG.

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    De fleste hadde slitt, men poenget er å ikke la folk gå opp så fritt. Det er bare å ligge i kroppen når han starter løpet. Han får ta løpefart og gå på den ballen helt uforstyrret

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by Flem View Post

Vi har forstått at du ikke liker Lekven, selvom han gjorde en god kamp idag.
    Har han vært borti morra di?
    Kan ikke zeta bare få mene ting..?

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Et gjesp av en fotballkamp. Dama sovna, jeg duppa av i pausen.
    Vålerenga og dommer akkurat så dårlige som forventet. 2 bortekamper mot 2 nedrykkstrua bunnlag og 5 poeng tapt.
    Jeg nekter å tro at vi er så ræva bare fordi Ejuke dro. Det må være noe mer som er galt.

Men det er noe Vålerengsk over det vi presterer for tiden.
    Jeg er ikke overrasket. Bare forbanna.

Leave a comment:

• Robban65
    replied
    Lekven har to oppgaver: slå støttepasninger og å tape dueller på dødball. Det kan ikke bli medalje med en slik spiller
    Hva er agendaen din? Lekven er kanskje en av de mest stabile spillerne vi har. Er dama di litt heit på'n?

Leave a comment:

• Belhaven
    replied
    De fleste hadde nok slitt i den hodeduellen der.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Vi har forstått at du ikke liker Lekven, selvom han gjorde en god kamp idag.
    Har han vært borti morra di?

Leave a comment:

• zeta
    replied

Leave a comment:

• Flem
    replied
    1 poeng mot 2 bånnlag, så jeg er spent på hvordan vi gjør det når vi møter motstand .... Går det an å få minus poeng?
    Huffameien.

Leave a comment:

• Trasskuken
    replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Faen så elendige cornere vi slår!
    Vi har jo absolutt intet å komme med på dødballer. Skudd fra Finne, eller så kan vi like gjerne bare banke den til innkast, så blir vi i hvertfall ikke kontra på

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Nok en treningskamp gjennomført. Dørgende kjedelig, og så er det pamper fra Bærum som blør for drakta. Ikke rart publikum uteblir, ikke rart engasjementet er borte for i år. Får bare bare jobbe steinhard og fokusert samt bygge relasjoner inn mot neste sesong

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Det gikk akkurat så dritt som man ventet, takk Deila.

Leave a comment:

Working...
X