Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga, onsdag 14. august kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tordvif View Post

Skjønner poenget, men er vel en gang sånn at spillet også har endret seg litt siden de gutta der var på topp. Spillet går mye raskere og i et mye høyere tempo nå vil jeg tro.. Kanskje ikke i Eliteserien dog, men i hvert fall i PL og de andre store ligaene.
    Njaaa
    ​​​​​​har spilt en del FIFA, raske defensive midtbanespillere er sjelden å se idag også. Det er mer en bonus som G-mazta skriver.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Njaaa
      ​​​​​​har spilt en del FIFA, raske defensive midtbanespillere er sjelden å se idag også. Det er mer en bonus som G-mazta skriver.
      Joa, er enig med dere i det. Mulig jeg bare følte for å kverrulere litt

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Joa, er enig med dere i det. Mulig jeg bare følte for å kverrulere litt
        Det er for øvrig en av grunnene til at Sander Berge kan bli magisk i DM-rollen. Ikke mange DM'er som har den farta kombinert med alle de andre kvalitetene Sander besitter.

Comment

Og fremdeles ingen tropp... Tydelig at de håper på å få vår nye spiss klar (ihvertfall håper jeg det). Men det er en uting at de ikke klarer å finne tropp før 2 timer før kampen.

Comment

Da er hvertfall Myron og dansken registrert hos forbundet. Da antar jeg at UDI har gjort jobben sin.

Comment

Originally posted by Viking76 View Post
              Da er hvertfall Myron og dansken registrert hos forbundet. Da antar jeg at UDI har gjort jobben sin.
              Og for å fortsette tråden.. Begge er i dagens tropp i følge vif-fotball.no
              Kjetil Haug, Kristoffer Klaesson, Christian Dahle Borchgrevink, Efraín Juárez, Ivan Näsberg, Johan Lædre Bjørdal, Markus Nakkim, Pierre Kanstrup, Sam Adekugbe, Aron Dønnum, Bård Finne, Deyver Vega, Erik Israelsson, Felix Horn Myhre, Herolind Shala, Magnus Lekven, Magnus Retsius Grødem, Matthías Vilhjálmsson, Mayron George og Mohammed Abu.

Comment

Dette er gledelig!
                Kan vi håpe på litt offensiv satsing i kveld?

Med forbehold om at Nouri ikke er ute av form:

Klaesson
                Nouri - Kanstrup - Bjørdal - Adekugbe
                Abu - Shala
                Dønnum - Vilhjalmsson - Finne
                Mayron

Litt usikker på om jeg helst ser Bjørdal eller Näsberg på plass... Samme gjelder Finne vs Vega.
                Har litt trua på at Abu er på vei tilbake igjen, men det gjenstår jo må se.

Comment

Brutto tropp ute med begge de to nye - men to skal ut...

Kjetil Haug, Kristoffer Klaesson, Christian Dahle Borchgrevink, Efraín Juárez, Ivan Näsberg, Johan Lædre Bjørdal, Markus Nakkim, Pierre Kanstrup, Sam Adekugbe, Aron Dønnum, Bård Finne, Deyver Vega, Erik Israelsson, Felix Horn Myhre, Herolind Shala, Magnus Lekven, Magnus Retsius Grødem, Matthías Vilhjálmsson, Mayron George og Mohammed Abu.

Nouri fremdeles ute...

Comment

Originally posted by crl View Post

Dette er gledelig!
                    Kan vi håpe på litt offensiv satsing i kveld?

Med forbehold om at Nouri ikke er ute av form:

Klaesson
                    Nouri - Kanstrup - Bjørdal - Adekugbe
                    Abu - Shala
                    Dønnum - Vilhjalmsson - Finne
                    Mayron

Litt usikker på om jeg helst ser Bjørdal eller Näsberg på plass... Samme gjelder Finne vs Vega.
                    Har litt trua på at Abu er på vei tilbake igjen, men det gjenstår jo må se.

Nouri er ikke i bruttotroppen desverre.

Comment

Hater bruttotropp.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                        Hater bruttotropp.
                        Enig... Men er alle friske så er det vel Grødem (som spilte hele vif2 kampen på mandag) Israelsson og/eller Myhre som forsvinner ut av troppen. Håper begge de to nye er i form nok til 90 min.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Enig... Men er alle friske så er det vel Grødem (som spilte hele vif2 kampen på mandag) Israelsson og/eller Myhre som forsvinner ut av troppen. Håper begge de to nye er i form nok til 90 min.
                          Tipper Grødem og Nakkim skal ut. Mulig Israelsson og Nakkim.
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

Nouri er ikke i bruttotroppen desverre.
                            Godt jeg tok forbehold da

Når alt kommer til alt så skrev jeg mine ønsker. Fasiten er nok mer sånn her:

Klaesson
                            Juarez - Lædre - Kanstrup - Sam
                            Lekven - Shala
                            Dønnum - Vilhj - Finne
                            Mayron

Om ikke Deila tar den helt ut og setter FInne som spiss med Felix på ving igjen da, selvfølgelig

Comment

Originally posted by crl View Post

Godt jeg tok forbehold da

Når alt kommer til alt så skrev jeg mine ønsker. Fasiten er nok mer sånn her:

Klaesson
                              Juarez - Lædre - Kanstrup - Sam
                              Lekven - Shala
                              Dønnum - Vilhj - Finne
                              Mayron

Om ikke Deila tar den helt ut og setter FInne som spiss med Felix på ving igjen da, selvfølgelig
                              Er vel et lite spørsmål om de to nye er i form til 90 min...

Comment

Originally posted by Pete View Post

Er vel et lite spørsmål om de to nye er i form til 90 min...
                                Når vi henter inn nye spillere som kun skal være her 4 måneder, så tar jeg det for gitt at dette er spillere som er klare for å spille 90 minutter fotball i de 4 månedene, ellers er det jo helt meningsløst å hente de.
                                Last edited by Nico 8; 14.08.2019, 13:11. Reason: Trykkleif

Comment

Working...
                                X