Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga, onsdag 14. august kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nico 8 View Post

Når vi henter inn nye spillere som kun skal være her 4 måneder, så tar jeg det for gitt at dette er spillere som er klare for å spille 90 minutter fotball i de 4 månedene, ellers er det jo helt meningsløst å hente de.
    Enig men kikket på trening med spissen og er ikke helt overbevist om at han tåler 90 min. Men kan jo ta feil...

Comment

Originally posted by Pete View Post

Enig men kikket på trening med spissen og er ikke helt overbevist om at han tåler 90 min. Men kan jo ta feil...
      Hvis han er i for dårlig form, hvem er det som har vært å speida på han da? De kan ikke hente inn spillere på som ikke er i form fra dag 1.

Comment

Om george ikke er i kampform, er det ikke dumt å ha en sprinter på benken som kan komme innpå de siste 30 når det er slitne bein utpå der.
        Kanstrup går kanskje rett inn? Litt dristig sånn relasjonsmessig kanskje? Husker feks Lekjacs(?) Sin første kamp da han vle kasta rett i det. Helt katastrofalt. Men han ble jo styggbra utover.

Skal felix spille, håper jeg vi slipper å se ham på kanten. Det fungerte ikke særlig bra etter mitt skjønn. I såfall bedre med finne-matti-dønnum. Håper dóg at Vega er klar for å starte.

Skeptisk til denne kampen. Kan gå alle veier.

Comment

Vi kan da vel for faen ikke tape for to dumpekandidater etter hverandre!! Denne MÅ vi ta!

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
            Vi kan da vel for faen ikke tape for to dumpekandidater etter hverandre!! Denne MÅ vi ta!
            Det er nettopp den innstillingen der som gjør at vi garantert taper denne. Heldigvis er det øl på bussen.

Comment

Denne tror jeg vi tar greit.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                Denne tror jeg vi tar greit.
                Og DER blei jeg nervøs...

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Og DER blei jeg nervøs...
                  Magefølelsen min sa tap før Godset, nå sier magefølelsen min at vi vinner. En må alltid stole på magefølelsen min før kamp..

Comment

Har ikke følelser igjen etter dei to siste kampene, lamslått

Comment

http://www.sotahjornet.no/?p=11798

Sotahjørnet bekrefter at begge nye er spilleberettiget og klare; samt interessant analyse om mulig 11’er.
                      Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                      -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Magefølelsen min sa tap før Godset, nå sier magefølelsen min at vi vinner. En må alltid stole på magefølelsen min før kamp..
                        Tror jeg har samme magefølelse som deg. Bør bli er skippertak i dag mot overkommelig motstand.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Raske defensive midtbanespillere er sjeldent å se, til og med i de beste ligaene.
                          Ellers enig med deg at man burde ha et balansert lag med litt ulike typer som utfyller hverandre.
                          Ja, jeg synes det er kjempeviktig at stallen består av forskjellige typer. Det er mange typer egenskaper og ferdigheter som trengs i et lag. Her har klubben mye å gå på.

Det er flott at klubben nå ser etter fart og fysikk, men midtbanen bekymrer meg. Når man vil ut i Europa trengs det mer på midten enn spillere som bare er gode på å lese spillet. Dessuten spørs det hvor gode spillerne egentlig er til dette. Her er det lett å overvurdere sine egne.

Midtbanespillere må kunne ta tak i kamper og bidra skikkelig i begge ender. Kampen om midtbanen er svært viktig i en fotballkamp. Så skulle jeg svært gjerne sett at de greide å følge motstandere som setter fart

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Makelele, Busquets, Gatusso, de Rossi, Cocu, Pirlo, Pep, Vieira, Davids, Deschamps, Dunga, Keane, Matthäus..
                            lista over fantastiske defensive midtbanespillere er eviglang, men ingen av dem huskes for farta. Det er heeeelt andre egenskaper som kreves av en god DM. Fart er rein bonus.
                            F eks Pirlo var kjempegod med ballen. Men jeg ville tro at han kunne trenge en ved siden av seg som hadde fart til å dekke rom og rydde godt opp?

Comment

Laget:
                              Klaesson
                              Juárez, Bjørdal, Näsberg, Adekugbe
                              Lekven, Abu
                              Dønnum, Vilhjálmsson, Shala
                              George.
                              Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                              -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by donny View Post
                                Laget:
                                Klaesson
                                Juárez, Bjørdal, Näsberg, Adekugbe
                                Lekven, Abu
                                Dønnum, Vilhjálmsson, Shala
                                George.
                                VET du dette, eller gjetter du?
                                For de som kan styre sitt eget lag:
                                vif.managerleague.com