Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Haugesund, søndag 18. august kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Haugesund, søndag 18. august kl. 18:00

Kun tre dager igjen til kamp. Nesten nødt til å vinne denne for å henge med. De to neste etter denne er mot hhv. Glimt borte og Rosenborg hjemme...

Vi vant kampen i Haugesund 4-1 etter scoringer av Dønnum, Ejuke og Finne x 2. Tilsvarende oppgjør hjemme på Valle i fjor endte 2-2.
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Faen jeg gleder meg til denne kampen! Selv om det ser litt svart ut er det nå vi skal backe laget som faen slik at de yter det lille ekstra.Her er det bare å møte opp å synge seg hes!
    Utrolig kjiipt med bare ett poeng i Bærum pg tap i Drammen men nå skal vi faen meg snu det.....SAMMEN!

KOM IGJEN!

Comment

At Haugesund akkurat nå spiller borte mot PSV, kan jo være en bitteliten fordel. Denne skal vi ta!

Comment

Er vel å tro på julenissen at Camara blir klar til denne..

Comment

Spørsmålet er om Kanstrup starter i midtforsvaret. Dro ikke Bjørdal på seg en karantene forrige kamp?

Comment

Perfekt resultat mellom odds og rbk. Vi har igjen mulighet til å passere rbk, og knappe inn på odds.

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
              Perfekt resultat mellom odds og rbk. Vi har igjen mulighet til å passere rbk, og knappe inn på odds.
              Jepp. Nå fikser vi 3 poeng

Comment

Hvis vi vinner ja

Comment

Av alle vanlige HUB-spill Norsk Tipping tilbyr i Eliteserien i dag, er H til VIF spillet med lavest odds. Altså er vi Norsk Tippings største favoritter i dag. Det lukter det bananskall av... På tide å bære favorittstempelet med stil og klinke til med en storseier igjen!

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                    Spørsmålet er om Kanstrup starter i midtforsvaret. Dro ikke Bjørdal på seg en karantene forrige kamp?
                    Det er karantene etter 4-6-8 osv kort. Bjørdal fikk sitt 5. mot Stabæk (Det 4. fikk han mot RBK og sona mot S08). Neste gule på Bjørdal gir ny karantene.

Kanstrup er i bruttotropoen på 20 mann (2 skal ut). Det er også Camara, så vi kan kanskje få hilse på to nye spillere i dag.

Nouri er også med i troppen, men det er ikke Juarez som ikke har fått orden på kneet etter Stabækkampen. Tipper likevel vi starter med Borch på HB.

Troppen:
                    Kjetil Haug, Kristoffer Klaesson, Amin Nouri, Christian Dahle Borchgrevink, Ivan Näsberg, Johan Lædre Bjørdal, Markus Nakkim, Pierre Kanstrup, Sam Adekugbe, Aron Dønnum, Bård Finne, Deyver Vega, Felix Horn Myhre, Herolind Shala, Magnus Lekven, Magnus Retsius Grødem, Matthías Vilhjálmsson, Mayron George, Mohammed Abu og Ousmane Camara.

Blir spennende å se hva slags ellever vi starter med. Og hvem av de to i bruttotroppen som ikke er med på benken.

Klaesson i buret er en nobrainer.

I forsvarsrekka tror jeg som sagt Borch starter på HB, med mindre Nouri har vært outstanding på trening de siste dagene. På VB er Sam A selvskrevet. Usikker på om Kanstrup starter i midtforsvaret, men om han har spilt seg varm i trøya på trening og viser forståelse for vårt spill og relasjonene til spillerne rundt seg, så er det spennende å se han. Hvem han ev. skyver ut av Näsberg og Bjørdal er jeg også usikker på, men er vel redd det er Näsberg som må vike om Kanstrup får starte.

Lekven er kaptein om dagen og jobber godt synes jeg. Ingen grunn til ta han ut. Men, om han får med seg Shala eller Abu ved siden av seg kommer nok litt an på hva som gjøres offensivt. Blir overraska om Shala ikke starter, men om han flyttes frem på banen blir det Lekven/Abu sentralt.

Føler meg nokså sikker på at Dønnum og Georg starter. Dønnum er i kjempeform og Georg skåra sist og er kun leid inn for en kort periode, så blir rart å ikke bruke ham fra start. Da bør høyre kant og spissplassen være besatt. I 10ern er det mer åpent. Her kan Shala, Finne og Matti fort få plass. Håper nok på Shala (og Abu sentralt) eller Finne (om Shala starter sentralt). Tenker Matti kan få starte på benk i dag og ev. ta over når George blir sliten. Også er det venstrekanten da... Vega? Finne? Camara? Eller har Deila tatt seg faen på at Horn Myhre skal bli kantspiller?

Såååå... skal jeg sette en knapp på noe, så prøver jeg denne startelleveren:
                    Klaesson
                    Borch-Bjørdal-Kanstrup-Adekugbe
                    Lekven-Abu
                    Dønnum-Shala-Finne
                    George

Comment

Originally posted by hmchrist View Post

Det er karantene etter 4-6-8 osv kort. Bjørdal fikk sitt 5. mot Stabæk (Det 4. fikk han mot RBK og sona mot S08). Neste gule på Bjørdal gir ny karantene.

Kanstrup er i bruttotropoen på 20 mann (2 skal ut). Det er også Camara, så vi kan kanskje få hilse på to nye spillere i dag.

Nouri er også med i troppen, men det er ikke Juarez som ikke har fått orden på kneet etter Stabækkampen. Tipper likevel vi starter med Borch på HB.

Troppen:
                      Kjetil Haug, Kristoffer Klaesson, Amin Nouri, Christian Dahle Borchgrevink, Ivan Näsberg, Johan Lædre Bjørdal, Markus Nakkim, Pierre Kanstrup, Sam Adekugbe, Aron Dønnum, Bård Finne, Deyver Vega, Felix Horn Myhre, Herolind Shala, Magnus Lekven, Magnus Retsius Grødem, Matthías Vilhjálmsson, Mayron George, Mohammed Abu og Ousmane Camara.

Blir spennende å se hva slags ellever vi starter med. Og hvem av de to i bruttotroppen som ikke er med på benken.

Klaesson i buret er en nobrainer.

I forsvarsrekka tror jeg som sagt Borch starter på HB, med mindre Nouri har vært outstanding på trening de siste dagene. På VB er Sam A selvskrevet. Usikker på om Kanstrup starter i midtforsvaret, men om han har spilt seg varm i trøya på trening og viser forståelse for vårt spill og relasjonene til spillerne rundt seg, så er det spennende å se han. Hvem han ev. skyver ut av Näsberg og Bjørdal er jeg også usikker på, men er vel redd det er Näsberg som må vike om Kanstrup får starte.

Lekven er kaptein om dagen og jobber godt synes jeg. Ingen grunn til ta han ut. Men, om han får med seg Shala eller Abu ved siden av seg kommer nok litt an på hva som gjøres offensivt. Blir overraska om Shala ikke starter, men om han flyttes frem på banen blir det Lekven/Abu sentralt.

Føler meg nokså sikker på at Dønnum og Georg starter. Dønnum er i kjempeform og Georg skåra sist og er kun leid inn for en kort periode, så blir rart å ikke bruke ham fra start. Da bør høyre kant og spissplassen være besatt. I 10ern er det mer åpent. Her kan Shala, Finne og Matti fort få plass. Håper nok på Shala (og Abu sentralt) eller Finne (om Shala starter sentralt). Tenker Matti kan få starte på benk i dag og ev. ta over når George blir sliten. Også er det venstrekanten da... Vega? Finne? Camara? Eller har Deila tatt seg faen på at Horn Myhre skal bli kantspiller?

Såååå... skal jeg sette en knapp på noe, så prøver jeg denne startelleveren:
                      Klaesson
                      Borch-Bjørdal-Kanstrup-Adekugbe
                      Lekven-Abu
                      Dønnum-Shala-Finne
                      George
                      Felix starter på benken om ikke annet. Vil gjette på samme lag som sist men eneste unntak av mulig stopper bytte.

Comment

Jeg tror denne kampen kommer for tidlig for Camara pga arbeidstillatelse osv. Blir gjerne positivt overrasket dog, men jeg tror han er en av de to som skal ut av troppen. Sammen med Camara tror jeg Nouri eller Grødem ryker. Muligens Nakkim eller Ivan.

Uansett, det kan ikke bli sagt tydelig nok: Denne MÅ vi vinne.

Comment

Jeg tror denne kampen kommer for tidlig for Camara pga arbeidstillatelse osv. Blir gjerne positivt overrasket dog, men jeg tror han er en av de to som skal ut av troppen. Sammen med Camara tror jeg Nouri eller Grødem ryker. Muligens Nakkim eller Ivan.
                          Ivan ut av troppen ville være galskap. Han er eneste fornuftige reserve for både VB og midstopperplass.
                          Enig i at Camara trolig er for tidlig og tenker Grødem henger i den tynneste tråden...
                          Med mindre noen av de andre har urolig mage, vond lysk eller annet som gjør det fornuftig å spare de.

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                            Altså er vi Norsk Tippings største favoritter i dag.
                            Vet Norsk Tipping noe vi ikke vet?

Comment

Uansett, det kan ikke bli sagt tydelig nok: Denne MÅ vi vinne.
                              Hvorfor ha med Camara i en bruttotropp om ikke arbeidstillatelsen er klar? Regner med at den er klar siden han er med.

Comment

Working...
                              X