Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Haugesund, søndag 18. august kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by hengern View Post

Og sjel for meg er det samme som engasjement. Den dagen jeg slutter å bry meg om klubben, er kanskje sjela borte for meg?..
    Det understreker jo bare poenget mitt. Sjel er jo bare en subjektiv oppfatning, en følelse, som egentlig ikke betyr en dritt. Så da å si at Vålerenga har mistet sjelen sin er en ganske feig ting å si. Hvordan skal man forsvare seg mot noe sånt?
    Jeg har holdt med Enga så lenge at Wiggo Strømme ringte på fasttelefonen og spurte om jeg ville donere penger til klubben for å unngå konkurs. Jeg var der når vi kastet bananer etter Caleb Francis. Jeg var der når vi holdt på å rykke ned i 2 divisjon. Jeg var der når vi føkka opp Kuvicek-overgangen og mistet to essensielle poeng i nedrykksstriden. Hvis det er sjel er jeg faen så glad vi har mistet den.
    Jeg kjenner ikke til at klubben kastet bananer etter Caleb Francis. Trodde det var Apeberget. Og det er jo greit å ta noen historiske lavpunkt som eksempel for å få et billig poeng. Det er nok av positive ting å trekke fram også for å få et poeng andre veien.

Vålerengas sjel, identitet, DNA, kall det hva du vil, har alltid vært evnen til å skape engasjement. Vi har vært en klubb folk må ta stilling til. På godt og vond. Og fordi vi har vært så polarisende så har vi vært elsket og hatet.

Nå synes jeg vi framstår som noe det er vanskelig å være annet enn likegyldig til.

Ja, det er subjektivt. Men det er også subjektivt det de forsvarer seg med. Bedre struktur internt og sånne ting.

Jeg skjønner godt hva Rekdal mener og jeg er enig med han. Bare det å velge lsk-hallen foran Valhall i vinter. Hvor er stoltheten? Vi trener da for faen ikke hos lsk? Og spiller vennskapskamp mot dem før sesongstart?

Comment

Rekdal sier alltid det han mener, helt uten filter, men det betyr ikke at det er sannheten. Å lage merkelapper som «Team Drammen» er direkte lavmål og kun en billig hersketeknikk. Dessuten så er det jo faktisk Rekdal selv som hentet inn denne gjengen. Og hva mener han med at det ikke er noen sjel? Kan noen fortelle meg hva det betyr, for jeg aner ikke. Det er litt rart når du er vokst opp som en forblåst sauebonde på Vestlandet og skal definere hva Vålerengas sjel er. Det vil si, han definerer jo absolutt ingenting, han bare kommer med en udefinert påstand uten substans. I England holder jeg med Tottenham. Tror ikke Pochettino har så jævlig tottenhamsjel. Eller at han tyskeren med hestetennene i Liverpool er liverpoolsjel.. »
      Du mener Rekdal lager merkelapper som Team Drammen og driver med hersketeknikk.

Hva gjør du selv? Vokst opp som en forblåst sauebonde og tyskeren med hestetennene i Liverpool? Vet ikke helt om du er den rette til å uttale deg på den måten du gjør, eller for å si det enkelt. Diskuter og kritiser men å kaste stein i glasshus på den måten du gjør her bør du holde deg for god til.
      Last edited by Vader; 20.08.2019, 09:25.

Comment

etter hver hjemmekamp er Players lounge åpen for alle der både spillere og støtteapparat er til stede og tilgjengelige.
        Dette er jo bra for all del, men hvor finner man den type informasjon? Første gangen jeg leste akkurat dette er her og nå. Og hvordan fungerer dette i praksis hvis jeg som privatperson vil prate med en eller flere av spillerne/trenerne?

Comment

• Originally posted by Vader View Post

Dette er jo bra for all del, men hvor finner man den type informasjon? Første gangen jeg leste akkurat dette er her og nå. Og hvordan fungerer dette i praksis hvis jeg som privatperson vil prate med en eller flere av spillerne/trenerne?
          Det er bare å rusle inn og snakke i vei... Akkurat der er nok konseptet ganske åpent og bra. Mulig du må finne deg i og stå i kø hvis du skal prate med trener men ellers er det fritt fram.

Comment

• Og for å skyte inn en siste ting vedr sjel og Vålerenga. Ja det er subjektivt hva man mener er sjel men hvis jeg skal kunne definere sjel så hør på låta "Fra store stå på Bislett". Den handler om en del av det som kjennetegner Vålerenga og sjela etter mitt syn. Noen er sikkert uenige.

Comment

http://www.vif-fotball.no/nyheter/se...ordag-i-sjappa

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Det er bare å rusle inn og snakke i vei... Akkurat der er nok konseptet ganske åpent og bra. Mulig du må finne deg i og stå i kø hvis du skal prate med trener men ellers er det fritt fram.
                Hvor nøyaktig er denne players lounge? Der hvor kantina er, på VIP-siden?

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Hvor nøyaktig er denne players lounge? Der hvor kantina er, på VIP-siden?
                  Det er akkurat slik type informasjon jeg mener er mangelfull. Og bare så det er sagt. Ja jeg fant den linken til Askeladden selv også som ligger over den hp29 har quota, men for å finne den selv uten å ta den lette veien og trykke rett på Askeladdens link måtte jeg inn på nyheter og trykka på "vis flere" cirka 15-20 ganger (har ikke telt etter) før jeg kom til rett dato og artikkel. Tok 3-4 minutter bare med trykking. Rimelig bortgjemt spør du meg. Det burde vært en egen link på toppen med players lounge med skikkelig informasjon på hjemmesidene om ikke annet.

Comment

Det er akkurat slik type informasjon jeg mener er mangelfull. Og bare så det er sagt. Ja jeg fant den linken til Askeladden selv også som ligger over den hp29 har quota, men for å finne den selv uten å ta den lette veien og trykke rett på Askeladdens link måtte jeg inn på nyheter og trykka på "vis flere" cirka 15-20 ganger (har ikke telt etter) før jeg kom til rett dato og artikkel. Tok 3-4 minutter bare med trykking. Rimelig bortgjemt spør du meg. Det burde vært en egen link på toppen med players lounge med skikkelig informasjon på hjemmesidene om ikke annet.
                    Akkurat dette blir jo også opplyst om under hver eneste hjemmekamp, både på storskjermen og over høyttaler , selv om sistnevnte stort sett aldri mulig høre hva som blir sagt.
                    Men ellers enig mye forbedringspotensial på informasjonsfronten. Dog, var det så mye bedre for 3 år, 5 år siden, 10:år siden. Har vi ikke alltid mast om dette...?

Comment

• Originally posted by torerik View Post

Akkurat dette blir jo også opplyst om under hver eneste hjemmekamp, både på storskjermen og over høyttaler , selv om sistnevnte stort sett aldri mulig høre hva som blir sagt.
                      Men ellers enig mye forbedringspotensial på informasjonsfronten. Dog, var det så mye bedre for 3 år, 5 år siden, 10:år siden. Har vi ikke alltid mast om dette...?
                      OK My bad. Dette har jeg ikke fått med meg fra supportertribunen under kamp så den får jeg ta på egen kappe, men likevel så bør dette informeres mye bedre om på hjemmesidene hvis man skal prøve å få flere på kamp. Hjelper ikke å opplyse om dette først når man er inne på stadion. Skjønner at man ikke kan opplyse om alt i hue og ræva, men forbedringspotensialet er absolutt til stede.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Vålerengas sjel, identitet, DNA, kall det hva du vil, har alltid vært evnen til å skape engasjement. Vi har vært en klubb folk må ta stilling til. På godt og vond. Og fordi vi har vært så polarisende så har vi vært elsket og hatet.

Nå synes jeg vi framstår som noe det er vanskelig å være annet enn likegyldig til.

Jeg skjønner godt hva Rekdal mener og jeg er enig med han. Bare det å velge lsk-hallen foran Valhall i vinter. Hvor er stoltheten? Vi trener da for faen ikke hos lsk? Og spiller vennskapskamp mot dem før sesongstart?
                        Synes du er inne på noe. Kan ikke huske jeg var mer apatisk og likegyldig foran Haugesund kampen. Eneste følelse jeg hadde var at jeg trodde vi ville tape.

Når penger og veldig spesielle treningsmåter gjør at vi skal leke med stasjonsbygda, kan man lure på hvor sjela har blitt av.
                        Last edited by bengt; 20.08.2019, 18:09. Reason: Skrivefeil

Comment

Working...
                        X