Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stem på tredjedrakta 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stem på tredjedrakta 2020

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ve...ye-tredjedrakt

Det som er klart er at Vålerengas hjemmedrakt blir kongeblå med hvit shorts og røde strømper.

Vålerengas andredrakt blir hvit med hvit shorts og hvite strømper.

Tredjedrakta får svart shorts og svarte strømper, men hvilken farge skal drakta ha?

Alle som avgir sin stemme på drakta som blir valgt er med i trekninga om en signert tredjedrakt!

Fy fader for noen helt jævlig grusomme drakter designmessig. La nå 2020 være siste året med Umbro. Men skulle jeg forvilla meg til å si min mening var mosegrønn den som var ett lite hakk bedre enn de andre. Trodde ikke det var mulig å finne noe verre enn Vipers Kristiansand draktene vi har nå men det var det faktisk.

Comment

Originally posted by Vader View Post
      Fy fader for noen helt jævlig grusomme drakter designmessig. La nå 2020 være siste året med Umbro. Men skulle jeg forvilla meg til å si min mening var mosegrønn den som var ett lite hakk bedre enn de andre. Trodde ikke det var mulig å finne noe verre enn Vipers Kristiansand draktene vi har nå men det var det faktisk.
      Det er vel pga. At det absolutt må være sorte ermer, sorte shorts og sorte strømper som gjør at uansett hva man finner på så blir det stygt. Noen som kan forklare hvorfor det på død og liv må være sorte ermer?

Comment

Fikk svar, da blir det Umbro i minst 2 år til. Trist.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
          Som jeg frykta. Nå vet ikke jeg hvor mye hold det var i Nike ryktene men vi kan håpe på at dem kjøper ut Umbro fra 2021. Hele eliteserien spiller også med eliteserieballen nå med unntak av oss tror jeg siden ball også er med i avtalen.

Comment

Som jeg frykta. Nå vet ikke jeg hvor mye hold det var i Nike ryktene men vi kan håpe på at dem kjøper ut Umbro fra 2021. Hele eliteserien spiller også med eliteserieballen nå med unntak av oss tror jeg siden ball også er med i avtalen.
            Vi har hatt flere møter med Nike. Det er 100% sikkert. Slik jeg forstår det kommer vi oss ikke ut av Umbro kontrakten og må fullføre. Det kan jeg ikke skjønne da jeg også vet at dem har ikke levert og ofte levert feil. Brudd på kontrakt gjentatte ganger burde kunne resultere i å si opp kontrakten. Men så er dette VIF da.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
              Hvem hørte du det fra?

Comment

Alternativene de har hostet opp er grelle, unntatt sort. Hjemmedrakta blir samme design (med Umbro armer), men rød hals som vi har nå. Den hvite blir med rød og blå stripe horisontalt bak logoen. Mener et bilde av den sirkulerte en tid tilbake.

Comment

Originally posted by hp29 View Post

Alternativene de har hostet opp er grelle, unntatt sort. Hjemmedrakta blir samme design (med Umbro armer), men rød hals som vi har nå. Den hvite blir med rød og blå stripe horisontalt bak logoen. Mener et bilde av den sirkulerte en tid tilbake.
                  Det er 2 positive ting å si om draktene.

1 - DNB logoen er ikke fullt så voldsom som på dagens drakter. Akkurat den størrelsen var helt nydelig. Dette har dog ikke noe med Umbro å gjøre.

2 - Vi slapp da i det minste Umbro firkantene på skuldrene helt ned til armene. Nesten rart det ikke kom på også.

Comment

Kult at klubben tar med supporterne i denne prosessen, tommel opp!

Men... Umbro lager bare drit, og jeghåper vi får mye spenn for å bruke de greiene der. Nekter å tro at det er klesdesignere som har hosta opp dette. Synes selv hjemmedrakta er stygg, alt for tykke røde kanter i halsen og på ermene.

Comment

Det er 2 positive ting å si om draktene.

1 - DNB logoen er ikke fullt så voldsom som på dagens drakter. Dette har dog ikke noe med Umbro å gjøre.

2 - Vi slapp da i det minste Umbro firkantene på skuldrene helt ned til armene. Nesten rart det ikke kom på også.
                      1 - DNB logoen blir nok som i dag. Men den hvite drakta skal visst få en forbedring på sponsorfargene, dvs alle sponsorlogoene i blått, istedet for orange og turkis som vi har hatt tom i år.

2 - En fattig trøst.

Venter bare på at supporternorge skal spamme ned avstemningen med alternativ 4 og fargen gul.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
                        Synes selv hjemmedrakta er stygg, alt for tykke røde kanter i halsen og på ermene.
                        Helt uenig. Synest det er for lite rødt på dem.
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Det blir mindre på den neste...

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Jeg mener ikke at det er for mye rødt på draktene våre, jeg mener bare at det som er der er pinlig dårlig gjennomført. Ser ut som om draktene er tegna av en kid som ikke har spissa rød-blå blyanten sin.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post

Vi har hatt flere møter med Nike. Det er 100% sikkert. Slik jeg forstår det kommer vi oss ikke ut av Umbro kontrakten og må fullføre. Det kan jeg ikke skjønne da jeg også vet at dem har ikke levert og ofte levert feil. Brudd på kontrakt gjentatte ganger burde kunne resultere i å si opp kontrakten. Men så er dette VIF da.
                              Sier seg selv at vi skal ut av dette hvis dem alt 2 år før avtalen utløper er i dialog med andre. Så tidlig starter ikke en slik prosess hvis alt hadde vært på stell. Uten at vi har innsidestoff i forhold til hva som står i kontrakten så må det da være mulig å følge opp dette juridisk hvis det er begått gjentatte avtalebrudd. Nå sier du ikke så mye mer enn at de ikke har levert og levert feil så det er ikke så lett for oss å bedømme dette med mindre du ikke har noe mer konkret du vil/kan dele.

Du fikk rett i 2015 ang. Umbro så jeg stoler på deg igjen at dette med Nike er høyst reelt.

Comment

Working...
                              X