Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stem på tredjedrakta 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by hp29 View Post

Det blir mindre på den neste...
    Har du bilde/link til neste års hjemmedrakt? Finner kun de grusomme tredjedraktene.

Comment

Originally posted by Vader View Post

Har du bilde/link til neste års hjemmedrakt? Finner kun de grusomme tredjedraktene.
      Slettet - 10 tegn
      Last edited by hp29; 26.08.2019, 12:45.

Comment

Jeg har lovet å ikke dele det, men dessverre gjorde jeg det til min avatar ved et fryktelig hendig uhell. Satser på at jeg finner ut hvordan jeg endrer tilbake i løpet av dagen :/
        Takk hvertfall

Min mor lærte meg en gang at har man ikke noe pent å si så hold heller munn. Nå har jeg gått imot dette noen ganger i dag men denne gangen velger jeg å følge min mors råd

Comment

Originally posted by Vader View Post

Takk hvertfall

Min mor lærte meg en gang at har man ikke noe pent å si så hold heller munn. Nå har jeg gått imot dette noen ganger i dag men denne gangen velger jeg å følge min mors råd
          Det verste med Umbro-draktene er ikke at vi får drakter som er på nedrykksplass designmessig, men at de er enda trangere enn Kappa-draktene. Antar jeg ikke er alene her på forumet i å ha en kropp som gjenspeiler at puben blir besøkt oftere enn helsestudio, og jeg synes Umbro-draktene er åletrange, selv i en størrelse opp fra vanlig.

Comment

Tusen takk for at du deler! Jeg velger også å lytte til Vaders kloke mor. Jeg har spredd nok kritikk både her og i sesongtråden de siste dagene, har for øyeblikket ikke så mye annet å komme med.

Er det noen som vet hvem i klubben som har ansvar for utforming av draktene? Hvem må man kontakte for å få en finger med i spillet? Enhver med grunnleggende estetisk sans og tilgang til en draktleverandørs basismaler klarer å lage drakter som er finere enn dette.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
              Tusen takk for at du deler! Jeg velger også å lytte til Vaders kloke mor. Jeg har spredd nok kritikk både her og i sesongtråden de siste dagene, har for øyeblikket ikke så mye annet å komme med.

Er det noen som vet hvem i klubben som har ansvar for utforming av draktene? Hvem må man kontakte for å få en finger med i spillet? Enhver med grunnleggende estetisk sans og tilgang til en draktleverandørs basismaler klarer å lage drakter som er finere enn dette.
              Jeg vet ikke hvem i klubben som er ansvarlig, men det er ikke bra. Sorte armer funket ikke på årets rosa drakter. De turkise Kappa-draktene var greie nok, men det forslaget som klubben har slengt ut nå er noe av det jævligste jeg har sett. Selv den helsorte varianten ser slapp ut.

Comment

Hvem må man kontakte for å få en finger med i spillet?
                Send en epost til post@vif.no. Den leses av de som har med dette å gjøre i Vålerenga.

Comment

Det blir mindre på den neste...
                  Hvordan vet du det?
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Jeg mener ikke at det er for mye rødt på draktene våre, jeg mener bare at det som er der er pinlig dårlig gjennomført. Ser ut som om draktene er tegna av en kid som ikke har spissa rød-blå blyanten sin.
                    :-D Kan sikkert gjøres bedre
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Det verste med Umbro-draktene er ikke at vi får drakter som er på nedrykksplass designmessig, men at de er enda trangere enn Kappa-draktene. Antar jeg ikke er alene her på forumet i å ha en kropp som gjenspeiler at puben blir besøkt oftere enn helsestudio, og jeg synes Umbro-draktene er åletrange, selv i en størrelse opp fra vanlig.
                      Nå må du huske på en ting. Scantrade/Umbro holder til i Vennesla, med andre ord, sør i landet hvor det kryr av bedehus og veldig lite puber. Du forventer vel ikke at de skal klare å lage drakter for oss pubfolk når de holder til i tjukkeste bedehusland? Nei nå synes jeg du er storforlangende her mrk ironien.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Hvordan vet du det?
                        Fordi jeg har sett den.

Comment

Working...
                        X