Det har vært en del negativitet på forumet i det siste. Jeg må innrømme at jeg ikke er veldig optimistisk selv og syns det er kjipe tider. Litt lei av at det ebber ut hver sommer liksom.
Tenkte å dra i gang en tråd hvor jeg utfordrer alle til å sette opp to lag. Den første skal bestå av spillere som har vært innom Vålerenga siden du selv fulgte laget som kunne valset over serien.
Den andre skal være et lag bestående av dine absolutte favoritter, uansett hvordan det ville prestert. Prøv å sett opp lag nr 2 i en fornuftig formasjon med spillere i riktig formasjon.
Tenkte dette kan være en slags romantisk tråd hvor man kan le og glede seg litt over alle fantastiske spillere vi har hatt.
Jeg var på min første engakamp det året vi rykket ned i 00.
så tar kun med spillere fra etter den tiden.
A-laget :
Arni
Brocken Panzer Wæhler lecjaks
Berge ogude
Moa zahid Håvard nielsen
kjartanson
Mitt enga :
Hirschfield
panzer wæhler freddy
berre bojan reka hæstad dfh
Kjartanson shelton
har en følese av at jeg har glemt litt av vært.
mitt enga består av spillere jeg har gode minner om. Noen større legender enn andre. Men spillere jeg likte å se den tiden de var her.
spent på å se hva dere kommer med.
Edit* klarer ikke sette opp lagene sånn at det ser ut som en 11er. Formasjonene er 4231 og 352
Tenkte å dra i gang en tråd hvor jeg utfordrer alle til å sette opp to lag. Den første skal bestå av spillere som har vært innom Vålerenga siden du selv fulgte laget som kunne valset over serien.
Den andre skal være et lag bestående av dine absolutte favoritter, uansett hvordan det ville prestert. Prøv å sett opp lag nr 2 i en fornuftig formasjon med spillere i riktig formasjon.
Tenkte dette kan være en slags romantisk tråd hvor man kan le og glede seg litt over alle fantastiske spillere vi har hatt.
Jeg var på min første engakamp det året vi rykket ned i 00.
så tar kun med spillere fra etter den tiden.
A-laget :
Arni
Brocken Panzer Wæhler lecjaks
Berge ogude
Moa zahid Håvard nielsen
kjartanson
Mitt enga :
Hirschfield
panzer wæhler freddy
berre bojan reka hæstad dfh
Kjartanson shelton
har en følese av at jeg har glemt litt av vært.
mitt enga består av spillere jeg har gode minner om. Noen større legender enn andre. Men spillere jeg likte å se den tiden de var her.
spent på å se hva dere kommer med.
Edit* klarer ikke sette opp lagene sånn at det ser ut som en 11er. Formasjonene er 4231 og 352
Comment