Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Rosenborg, søndag 1. september kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Rosenborg, søndag 1. september kl. 20:00

Trønderne har ett tap på de elleve siste kampene sine (8s-2u-1t). Blant disse elleve kampene finner vi også hjemmekampen mot oss, som endte 3-0 så sent som 16. juni.

Ingenting tyder på at vi skal vinne, RBK har alt presset på seg.
    Kanskje dette er kampen vi trenger nå? Vi presterer jo ikke mot bunnlaga, så...
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Er det en kamp hvor vi kan slå oppover - så er det en kamp som denne. Ingen forventer at vi skal vinne, så jeg håper gutta tørr å spille fotball slik vi har sett dem hjemme tidligere.

Comment

Her må gutta ta med seg vaselin, helland bruker den i håret, tror vi må bruke det på en annen plass for å si det sånn..

Comment

Nytt eksempel på VIF talent som blomstrer straks man kommer seg ut av Oslo,Castro med tre mål mot Kamma ikveld, yeeeh

Comment

Det eneste jeg FORLANGER er lave skuldre,hjerte utapå drakta og masse innsats og vilje! Den drakta er mer enn et stykke tøy!

Comment

Har vært på et tosifra matcher mot hele norges rbk (hjemme og borte). Enda ikke fått en seier. Har ikke trua denne gangen heller, men tar selvsagt turen og gleder meg. Håper vi klarer å holde nullen den første halvtimen, så slipper å jage umiddelbart. OG, passer oss for dødballene deres. De er livsfarlige der, og vi har vel sluppet inn på dødball i samtlige matcher etter ferien med unntak av fkh-kampen.
            - LGRW

Comment

Originally posted by Ingar View Post
              Det eneste jeg FORLANGER er lave skuldre,hjerte utapå drakta og masse innsats og vilje! Den drakta er mer enn et stykke tøy!
              Da tror jeg du blir skuffet om du forlanger lave skuldre på en gjeng som ikke eier selvtillit. Jeg kan derimot garantere at dem har høye skuldre.

Comment

Spåkula: Vi spiller en god kamp, men taper fordi rbk er bedre i begge bokser.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                  Høres kjent ut, ut i fra de siste oppgjørene mot RBK. Vi spilte bra mot de på Intility forrige sesong, men det var vel Issam Jebali som scoret på en dødball(corner) helt på slutten og avgjorde kampen.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                    Jeg tror ikke vi spiller en god kamp engang. Jeg tror vi vil spille en svak kamp men at det blir mindre synlig hvor svake vi er fordi det er rbk vi møter og ikke ranheim.

Comment

Originally posted by Madaxe View Post

Jeg tror ikke vi spiller en god kamp engang. Jeg tror vi vil spille en svak kamp men at det blir mindre synlig hvor svake vi er fordi det er rbk vi møter og ikke ranheim.
                      Nja vet ikke. Jeg er langt nede om dagen, men vi pleier å være på høyde med rbk hjemme. De trekker riktignok det lengste strået omtrent hver gang. Jeg tror vi spiller bra, men ikke får noe igjen for det.

Comment

Håper vi presterer på et greit nivå, jeg orker ikke enda overhøvling på kort tid. Men jeg kommer på kampen som optimist.
                        Gimme hope johanna

Comment

De siste kampene har vel vist oss følgende:
                          Vi takler ikke å havne
                          Vi takler ikke å ta ledelsen

Så dette blir gøy...

Sånn jeg ser det har vi strengt tatt bare et håp for å unngå bart i samtlige kroppsåpninger, og det er at 0-0 holder seg lenge og at vi putter rett før slutt.
                          Skal det holde må forsvaret vårt fungere; det er utfordring nok...

Comment

Regner med solid spillemessig fremgang, men at vi likevel taper med ett mål eller to.

Comment

Jeg kommer på kampen for å synge kjærka, og alle de kule sangene vi synger på tribunen. Forventer at andre rundt meg synger like høyt som meg. Av lage forventer jeg dessverre ikke så mye

Comment

Working...
                              X