Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Rosenborg, søndag 1. september kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [QUOTE=donny;n559511]Noen som syntes muren ble plassert jævlig langt unna fra dommer på scoringen til Hedenstad?

Sant! Vi snakket om samme her hjemme, så for meg ut som om de hadde tre meter tillegg, dvs at muren havnet på 12 i stedet for 9.. Gir i så fall skytteren betraktelig bedre mulighet for å komme over

Comment

• Originally posted by enga View Post

Jeg må da minne deg på at han ( Akintola) er svart!

Eller, kanskje dem skal bruke at han fikk akutt krampe!!
      Ah... selvsagt - Sterkt formildende omstendigheter, begge deler...

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
        Føles ut som tap dette her. Pinlig at vi ikke får til mere enn å spille jevnt mot 10 mann i over 50 min på hjemmebane. Dette RBK laget var det svakeste spillemessig på årevis og vi får neppe større sjanse til å slå dem med det første. Vi har en stor sjanse til å avgjøre, men det har søren meg de og. At Deila ikke bytter ut banens dårligste i Dønnum før 89 min er utrolig. Det skrikes fortsatt etter en målscorer på topp. Kan ikke skjønne at George var det beste alternativet vårt.
        Oppsummeringen med "pinlig" er for brutal, men er til dels enig i noen av poengene dine. Føles som en "lost opportunity" dette, vi hadde de på gaffelen etter 45. Derfor jeg også beskrev annenomgang som noe av et antiklimaks til tross for at dette totalt sett står til godkjent + slik som inngangen til denne matchen var.

Dønnum dessverre ikke påskrudd i dag, men helt fortapt var han heller ikke, så vanskelig å kritisere at han forblir på banen så lenge som han gjorde. En av få som er potensiell matchvinner.

Ellers helt enig med deg vedrørende George, synes ikke han verken er god nok, eller passer inn i miksen. Bare sånn passe god i alt, og virker utrent og ikke skarp

Comment

• Har sjeldent vært så sint som jeg var i 1.omgang. Deilig trøkk; spent på hvor mye stemme jeg har igjen i morra.
          Utrolig kjipt at vi gir bort et frispark. Barten fikk selvsagt drømmetreff derfra..
          Utrolig bra kjempa av gutta. Lyste innsats og ståpåvilje. Bare å fortsette sånn så kan det bli noen artige kamper i de siste 10..

Comment

• Godkjent av alle i dag og Sam var kongen !! ....camara var en typisk gira 20-åring som skulle vise seg frem i sin debut og det er helt greit. Prøvde han å ha årets dårligste filming ?? Det bør evt deila luke bort kjapt, men man så beina hans gikk som trommestikker og RBK tørte ikke /rakk ikke å ta fra han ballen ifare for å lage frispark . Han kan bli ny ejuke. ....og hadde azemi fått den ballen på hue som matti fikk, hadde vi vunnet ....men super innsats sv alle gutta

Comment

• Forresten en liten højdare bare å se Oslo-gutt, Amin Nouri, tilbake i kongeblått
              - selv om han bare fikk ( og kanskje bare orka ?) ca.35-40 minutter.

Velkommen hjem, Amin !

Comment

• Moro å se at Abu tar steget opp i dag og spiller kanskje sin beste match denne sesongen.

Comment

• Godkjent av gutta i dag. Synd dommeren ikke så albuen til Akintola. Synd ikke Matti fikk lurt den headinga på innsida av sommeren. Synd ikke Camara prøvde et skudd på tampen der. Bra trøkk på tribunen også. Men; Noen av dere som står foran og flagger som leser her?
                  Fint om dere prøver å følge litt med på fotballkampen også, og legger ned flagga når det skjer ting på banen folk bak dere kunne tenke seg å få med seg.

Comment

Føles ut som tap dette her. Pinlig at vi ikke får til mere enn å spille jevnt mot 10 mann i over 50 min på hjemmebane. Dette RBK laget var det svakeste spillemessig på årevis og vi får neppe større sjanse til å slå dem med det første. Vi har en stor sjanse til å avgjøre, men det har søren meg de og. At Deila ikke bytter ut banens dårligste i Dønnum før 89 min er utrolig. Det skrikes fortsatt etter en målscorer på topp. Kan ikke skjønne at George var det beste alternativet vårt.
                    Ingenting i denne kampen var pinlig fra Vål'enga sin side, det var derimot kvantesteg i riktig retning i forhold til de 5 forrige kampene. Synd vi ikke vant kampen, noe vi hadde større sjanser for enn bartene.
                    Det som var pinlig var heller at dommeren IKKE fikk med albuen til Akintola!
                    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

• Høydepunktet i dag må være Borchgrevink. Jeg mener han er den beste høyrebacken vi har i klubben og at han burde spille fast. Han har helt klart den beste innleggsfoten og er den beste vi har offensivt, i tillegg hadde han god kontroll på Meling defensivt også i kveld og virket stødig ellers.

Comment

• Originally posted by zeta View Post
                        Et stort kudos til alle de som greier å ta seg sammen og mobilisere skikkelig i kveld, og kjempe sammen med Enga!
                        Ta'ræ sammen a' for faen!!!
                        Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                          Høydepunktet i dag må være Borchgrevink. Jeg mener han er den beste høyrebacken vi har i klubben og at han burde spille fast. Han har helt klart den beste innleggsfoten og er den beste vi har offensivt, i tillegg hadde han god kontroll på Meling defensivt også i kveld og virket stødig ellers.
                          Vi får en ekstra dimensjon med innleggs- og skuddfoten hans. Vi mister litt defensiv trygghet, spesielt mtp Juarez med sin erfaring, men så får vi et bedre offensivt våpen. Noen som vet ståa til Juarez?
                          Men nå har vi 3 backer i stallen, og både Juarez og Nouri er spillere som forventes å spille fast, så moro hvis Borchgrevink ender opp som førstevalg ved sesongslutt.

Comment

• Kvantesprang i forhold til de siste kampene. Ser ikke at RBK var nærme CL gruppespill i det hele tatt.
                            Denne intensiteten trenger vi hver gang.
                            George har mye inne, sterk, rask og binder opp masse folk. Litt bedre timing og plassering av løp så har vi en goalgetter.

Borchgrevink bør bli fast på backen utover høsten. Beste innleggsfoten vi har. Viktig at han får utvikla seg litt på dette nivået nå som vi havner i ingenmannsland uansett. Bra intensitet på han og.

Gleder meg til Camara-show utover høsten.
                            Dette blir bra bare gutta er like jævla påskudd hver gang!

Comment

Han hadde alt gjort to bytter, et pga skade og et taktisk og vi kom til sjanser. Går an å diskutere om det hadde vært bedre å beholde Finne og heller bytte Vega med Dønnum.
                              Men når to bytter var gjort så synes jeg det var greit å holde igjen det tredje. Enig i at det ikke var Dønnums beste kamp, men uansett er han en potensiell matchvinner. Så det syntes jeg var en helt riktig vurdering.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Kan nok hende det, men den var helt rein, så den burde gå. Kameramannen var en uheldig tilfeldighet.
                                Som fotograf på kampa er det der noe jeg er mest bekymra for.

Fyren ble for øvrig tatt med av Røde Kors og kom ikke tilbake. Veit ikke hva som skjedde.

Comment

Working...
                                X