Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sarpsborg 08-Vålerenga,mandag 16/9 kl 19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Sarpsborg 08-Vålerenga,mandag 16/9 kl 19

Mandagskamp,bare det gir meg brekninger!

Hjemmelaget pent plassert nest sist på tabellen,mens vi innehar den velkjente 7.plassen.

Flere hakk opp spillemessig mot hele Norges kjæledegge,å i kjent stil rykker vi tilbake til start i denne kampen?

Lukter vel ikke store forandringer i laget,håper Christian får fornyet tillit på backplass,å er Shala tilbake?

Hjemmekampen i sommer endte 1-1 å alt annet enn seier her er nederlag.

Shala er neppe tilbake iflg intervju med Eurosport. Kan ta opp til 3 mnd men er vi heldige tar det «bare» 1,5...

Utrolig spent på laguttak til denne kampen. En typisk snublefelle men håper noen har lært litt av hva som gikk galt i forrige pause.

Comment

Sarpsborg i poengnød, bare vunnet 2 kamper i år, vi vet hvordan denne ender. Hjelpernes hjelper bidrar til S08 sin tredje seier for sesongen og fornyet håp om ny Eliteserie- kontrakt.

I beste fall tror jeg det blir uavgjort. Har vi egentlig vunnet mot S08 under Deila?
      Last edited by tordvif; 14.09.2019, 19:33.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
        Sarpsborg i poengnød, bare vunnet 2 kamper i år, vi vet hvordan denne ender. Hjelpernes hjelper bidrar til S08 sin tredje seier for sesongen og fornyet håp om ny Eliteserie- kontrakt.

I beste fall tror jeg det blir uavgjort. Har vi egentlig vunnet mot S08 under Deila?
        Stygt redd du har rett. Jeg tenker det samme hver gang vi møter lag som ikke har vunnet siden forrige istid.
        Og dum som jeg er går jeg hver gang og håper at det blir annerledes nå...

Comment

Det som blir spennende her er forsvarsspillet. Jeg synes det rett og slett virket bedre i forrige kamp. Kan det fortsette?

Comment

Selvfølgelig taper vi denne kampen. Sarpsborg har ikke sett så ille ut de siste kampene. Scoret først i de tre siste hjemmekampene. Vi liker å hjelpe lag som trenger poeng. Klink H

Comment

Originally posted by zeta View Post
              Det som blir spennende her er forsvarsspillet. Jeg synes det rett og slett virket bedre i forrige kamp. Kan det fortsette?
              Kanstrup ga oss iallefall litt av fysikken vi mistet etter Boof forsvant. Litt rust og fersk på laget, men jeg syns det lover bra. Blitt bedre med spilletid.
              George er en konsant trussel med sin fart, styrke og vilje. Abu var bedre sist enn på lang tid.
              Det er litt seint å få laget i form, men bedre enn aldri.

Comment

Ja tror vi taper her.

Comment

De føler ikke noe stort behov for å markedsføre kampen, legge ut tropp og litt info feks.

Comment

Taper vi denne så ser det stygt ut for deilas målsetting ihvertfall...

Comment

To mål fra Mos er vel bankers i denne kampen.

Comment

Ja... Taper vi denne er det altså åtte poeng ned til sisteplass, og ni poeng opp til 4. plass. Pissnervøs, har dessverre ikke trua. Sarpsborg vinne.

Comment

Stiller dei med samme innstilling som mot RBK så kan det jo gå bra...

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                            Mandagskamp,bare det gir meg brekninger!

Hjemmelaget pent plassert nest sist på tabellen,mens vi innehar den velkjente 7.plassen.

Flere hakk opp spillemessig mot hele Norges kjæledegge,å i kjent stil rykker vi tilbake til start i denne kampen?

Lukter vel ikke store forandringer i laget,håper Christian får fornyet tillit på backplass,å er Shala tilbake?

Hjemmekampen i sommer endte 1-1 å alt annet enn seier her er nederlag.
                            Siden du posta har faktisk Viging lånt 7. plassen vår. Når vi er tilbake fra ranstoktet i Østfolds fylkeshovedstad så har vi vrista den tilbake. #sevenforever
                            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

VI(F) er jo kjent for å være veldig rause mot bunnlagene og statistikken mot SB08, styrker ikke akkurat sjansene for 3 poeng på bortebane her. Men VI(F) er VI(F) og alt kan skje.

Unngå tidlig baklengs og være tålmodige tror jeg er stikkordene her - SB08 må ha poeng (Godset vant i går) og det bør gi rom for kontringer. Kanskje Camara kan utgjøre en forskjell i denne matchen?
                              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Working...
                              X