Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvordan kan VIF bli en toppklubb?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zeta
    replied
    En advarsel er også på plass. Det er farlig for en klubb som Enga å se på verdens beste lag og spillere. En klubb som ikke har basics på plass skal være forsiktig med å prøve å etterligne de aller beste i verden. For resultatet av det blir bare at vi blir sittende igjen med alle svakhetene til de beste, men uten de ekstreme ferdighetene. For alle har svakheter. Hva hadde Messi, Ødegaard, Busquets, Pirlo osv vært uten de ekstreme ferdighetene?

Så Vålerenga må være forsiktige her. De må konsentrere seg mye mer om å ruste seg for krigen på banen enn å ligne på de beste i verden

Leave a comment:

• zeta
    started a topic Hvordan kan VIF bli en toppklubb?

Hvordan kan VIF bli en toppklubb?

Det må være mulig å få VIF til topps. Etter min mening bør VIF bygges på følgende 3 prinsipper:

1. Vålerenga trenger mange spillere som utmerker seg i en mot en-situasjoner og dueller. Dette er svært viktig og svært undervurdert i norsk fotball. Og det holder ikke med motivasjon og innsats, spillerne må ha de tekniske og fysiske kvalitetene som gjør at de utmerker seg.

2. Vålerenga trenger mange spillere som kan føre ball i høy fart og som kan føre ball under press.

3. Vålerenga må gå 100% inn for å vinne midtbanekampen. Dette er helt unorsk og innebærer å tenke grundig gjennom hva det vil si å vinne midtbanen. Etter min mening handler det om kroppstempo, pasninger, ballføring og å vinne situasjoner.

Hvis disse prinsippene kan komme på plass tror jeg resten vil ordne seg, ved hardt arbeid selvsagt
Working...
X