Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Robban65
    replied
    Originally posted by tordvif View Post

Var inne på tanke om å drite i å se resten av kampene her om dagen jeg også. Tror jeg aldri har hatt den tanken før, men mot Sarp var det så ræva at jeg mistet litt motet.

Anyway, vi får ta turen å støtte gutta. De trenger støtten vår mer enn noen gang nå, så da er det vel ingen unnskyldning til å bli hjemme når man bor 15 min unna stadion med kollektivt.. Jeg tenker at det må jo snu en gang, og jeg nekter å tro at vi går 8 kamper uten å vinne. Da blir jeg rett og slett sjokkert uansett hvor ræva vi har sett ut i det siste.

Kom igjen Enga!
    Tar bussen inn fra Skedsmokorset og håper ting snur!

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Har egentlig gitt opp sesongen og faktisk vurdert gi bæng i å se resten av kampene. Er helt jævlig være så likegyldig, men så ille er det blitt. Hjelper ikke at klubben gir fullstendig bæng selv med å prøve lokke oss på kamp.

Men når alt kommer til alt, var det ikke mer enn litt kaptein Sabeltann på full guffe til småkidsa i bilen som skulle til.

Jeg kommer alltid tilbake, jeg er på evig jakt.

Sees i morra
    Var inne på tanke om å drite i å se resten av kampene her om dagen jeg også. Tror jeg aldri har hatt den tanken før, men mot Sarp var det så ræva at jeg mistet litt motet.

Anyway, vi får ta turen å støtte gutta. De trenger støtten vår mer enn noen gang nå, så da er det vel ingen unnskyldning til å bli hjemme når man bor 15 min unna stadion med kollektivt.. Jeg tenker at det må jo snu en gang, og jeg nekter å tro at vi går 8 kamper uten å vinne. Da blir jeg rett og slett sjokkert uansett hvor ræva vi har sett ut i det siste.

Kom igjen Enga!

Leave a comment:

• donny
    replied
    Har egentlig gitt opp sesongen og faktisk vurdert gi bæng i å se resten av kampene. Er helt jævlig være så likegyldig, men så ille er det blitt. Hjelper ikke at klubben gir fullstendig bæng selv med å prøve lokke oss på kamp.

Men når alt kommer til alt, var det ikke mer enn litt kaptein Sabeltann på full guffe til småkidsa i bilen som skulle til.

Jeg kommer alltid tilbake, jeg er på evig jakt.

Sees i morra

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Hvis vi ikke vinner imorgen, er vi i seriøst i nedrykksstriden...

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Mikkell View Post
    Håper vi tør å la unggutta slippe til, nå som sesongen likvel er kjørt:

Klaesson
    Borchgrevink - Nakkim - Ivan - Adekugbe
    Horn Myhre - Israelsson
    Dønnum - Sahraoui - Werni
    Matti
    Dette er en fjern drøm uten rot i virkeligheten. Hvis du hadde plasser vårt 2.lag i ES, hadde de rykka ned - så enkelt er det.
    Vi må sikre plassen i ES nå, og vinne 2 kamper. For en ubetydelig plassering og sikra plass, helt enig, dytt på et rent "juniorlag".

Leave a comment:

• Buss
    replied
    Israelsson sin største svakhet er orientering før mottak. Han preger dessverre ikke VIF 2 engang. Flere på Ullern som så bedre ut i siste kamp. Borch bør få mye mer spilletid på A-laget etter min mening.
    Sahraoui er veldig energisk i sin spillestil og god med ball, men slipper ofte ballen for sent. Da er løpene gått og lukene tettet. Da er vi like langt siden A-laget sliter mest mot lag som ligger bakpå.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Nå er vel ikke vår kjære trener kjent for å skifte ut for mange av sine eldre spillere. Så vi kan drømme om endringer men realistisk skjer det vel kun en endring eller to - maks. Men lov å drømme og håpe.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Er ikke dette litt vel skummelt med tanke på å blande oss inn i nedrykksstriden??
    Nå har det jo ikke fungert så veldig bra med de etablert spillerne på banen heller så langt etter sommerpausen da.. Kanskje de har godt av en kamp på benken hvor vi slipper til de yngre?!

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Er ikke dette litt vel skummelt med tanke på å blande oss inn i nedrykksstriden??
    Tja, er det egentlig det? Et lag med sultne unggutter med vinnervilje og riktig innstilling vs. de tilsynelatende mette, umotiverte "etablerte" spillerne vi har sett i høst? Innsats trumfer i stor grad ferdighet. I tillegg så er det vel kun Ranheim hjemme og Mjøndalen borte som MÅ vinnes for å unngå nedrykk, så å gutse litt mot Viking er ikke SÅ skummelt.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by hmchrist View Post

Dette er feil fokus. Det er defensivt og egna til å heve skuldre på noen og en hver.
    Fokuset må være SKÅR FØRST!!
    Det er offensivt og frampå. Alle må tenke angrep. Angrep er beste forsvar.
    So true!
    Skal vi ha noen sjangs må vi være offensive i huet

Leave a comment:

• Spinner
    replied

Klaesson
    Horn Myhre - Israelsson
    Matti

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Så for all del: IKKE SLIPP INN FØRST
    Dette er feil fokus. Det er defensivt og egna til å heve skuldre på noen og en hver.
    Fokuset må være SKÅR FØRST!!
    Det er offensivt og frampå. Alle må tenke angrep. Angrep er beste forsvar.

Leave a comment:

• Ingar
    replied

Klaesson
    Horn Myhre - Israelsson
    Matti
    Det der hadde vært spennende! Den dagen det skjer skal jeg spasere til match! Tommel opp!

Leave a comment:

• Mikkell
    replied

Klaesson
    Horn Myhre - Israelsson
    Matti

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Fridjonsson scorer vel i denne? Kremmerhus fra midtbanen incoming.

Leave a comment:

Working...
X