Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spinner
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Ønsker meg følgende lag:
    Klaesson
    Borchgrevink-Kanstrup (knepent foran Ivan)-Bjørdal-Adekugbe
    Lekven- Horn Myhre
    Camara-Dønnum-Finne
    Matti
    I mangel på bedre alternativer kan jeg stille meg bak dette ønsket Kom igjen, armen til Shala, gro!

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Denne kampen blir som mange andre hjemmekamper.
    Motstanderen kommer med et mål om uavgjort, men med håp om seier ved å kontre og parkere bussen.
    Slipper vi inn først blir det spill mot et mål og 11-manns buss resten av kampen.

Dette er krevende for alle klubber men VIF har sjeldent vært gode på å takle dette.
    Så for all del: IKKE SLIPP INN FØRST.
    Og nummer 2: ingen midlertidige hjerneblødninger i forsvar eller i midtbaneleddet når vi er på vei fremover.
    Og så må vi evne å sette Viking under press og helst få et mål relativt tidlig slik at kampen åpner seg.

Ønsker meg følgende lag:
    Klaesson
    Borchgrevink-Kanstrup (knepent foran Ivan)-Bjørdal-Adekugbe
    Lekven- Horn Myhre
    Camara-Dønnum-Finne
    Matti

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Denne vonde trenden må da snu snart. Skal det løsne til helgen da.. Det kommer en del fine hjemmekamper på rappen nå. La oss bare vinne de..

Leave a comment:

• ForesttGump
    replied
    En ting er 5 stjerner i en papirevaluering, nå må dette bety noe i praksis. Det bør være en selvfølge at Klaesson, Borch og Horn Myhre starter! Hadde gjerne sett Thiago Holm og Camara også.

Leave a comment:

• Ed1913
    replied
    Jeg synes det er enda flere åpne kamper til helgen enn til vanlig. Med seier kan vi komme oss opp på sjuendeplass. Med tap og maks uflaks kan vi havne på 11. plass bak Lillestrøm, Haugesund, og Stabæk. Da må Lillestrøm slå KBK hjemme (ganske sannsynlig), Haugesund ta poeng mot Brann borte (ganske sannsynlig), og Stabæk slå Molde hjemme (ikke sannsynlig, men mye mer sannsynlig enn det hadde vært om lagene møttes for noen uker siden).

Som nevnt i en annen tråd, så tror jeg vi kommer til å vinne mot Viking. De fikk et bra resultat mot Odd sist, men var grisedårlige mot S08 runden før det, og spilte 2-2 hjemme mot Ranheim runden før det igjen. Vi tar det her og skaffer oss en enda større luke ned til bunnstriden.

Leave a comment:

• Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

På tabellen er det "nabooppgjør",Viking 3 poeng bedre før matchen.

Håper på Borchgrevink i stedet for Juarez og gjerne Israelsson eller Horn Myhre inn fra start på midten.

Kun 3 poeng som gjelder her,koste hva det koste vil!
Working...
X