Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Israelsson sin største svakhet er orientering før mottak. Han preger dessverre ikke VIF 2 engang. Flere på Ullern som så bedre ut i siste kamp. Borch bør få mye mer spilletid på A-laget etter min mening.
    Sahraoui er veldig energisk i sin spillestil og god med ball, men slipper ofte ballen for sent. Da er løpene gått og lukene tettet. Da er vi like langt siden A-laget sliter mest mot lag som ligger bakpå.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
      Håper vi tør å la unggutta slippe til, nå som sesongen likvel er kjørt:

Klaesson
      Borchgrevink - Nakkim - Ivan - Adekugbe
      Horn Myhre - Israelsson
      Dønnum - Sahraoui - Werni
      Matti
      Dette er en fjern drøm uten rot i virkeligheten. Hvis du hadde plasser vårt 2.lag i ES, hadde de rykka ned - så enkelt er det.
      Vi må sikre plassen i ES nå, og vinne 2 kamper. For en ubetydelig plassering og sikra plass, helt enig, dytt på et rent "juniorlag".
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hvis vi ikke vinner imorgen, er vi i seriøst i nedrykksstriden...

Comment

Har egentlig gitt opp sesongen og faktisk vurdert gi bæng i å se resten av kampene. Er helt jævlig være så likegyldig, men så ille er det blitt. Hjelper ikke at klubben gir fullstendig bæng selv med å prøve lokke oss på kamp.

Men når alt kommer til alt, var det ikke mer enn litt kaptein Sabeltann på full guffe til småkidsa i bilen som skulle til.

Jeg kommer alltid tilbake, jeg er på evig jakt.

Sees i morra

Comment

Originally posted by donny View Post
            Har egentlig gitt opp sesongen og faktisk vurdert gi bæng i å se resten av kampene. Er helt jævlig være så likegyldig, men så ille er det blitt. Hjelper ikke at klubben gir fullstendig bæng selv med å prøve lokke oss på kamp.

Men når alt kommer til alt, var det ikke mer enn litt kaptein Sabeltann på full guffe til småkidsa i bilen som skulle til.

Jeg kommer alltid tilbake, jeg er på evig jakt.

Sees i morra
            Var inne på tanke om å drite i å se resten av kampene her om dagen jeg også. Tror jeg aldri har hatt den tanken før, men mot Sarp var det så ræva at jeg mistet litt motet.

Anyway, vi får ta turen å støtte gutta. De trenger støtten vår mer enn noen gang nå, så da er det vel ingen unnskyldning til å bli hjemme når man bor 15 min unna stadion med kollektivt.. Jeg tenker at det må jo snu en gang, og jeg nekter å tro at vi går 8 kamper uten å vinne. Da blir jeg rett og slett sjokkert uansett hvor ræva vi har sett ut i det siste.

Kom igjen Enga!

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Var inne på tanke om å drite i å se resten av kampene her om dagen jeg også. Tror jeg aldri har hatt den tanken før, men mot Sarp var det så ræva at jeg mistet litt motet.

Anyway, vi får ta turen å støtte gutta. De trenger støtten vår mer enn noen gang nå, så da er det vel ingen unnskyldning til å bli hjemme når man bor 15 min unna stadion med kollektivt.. Jeg tenker at det må jo snu en gang, og jeg nekter å tro at vi går 8 kamper uten å vinne. Da blir jeg rett og slett sjokkert uansett hvor ræva vi har sett ut i det siste.

Kom igjen Enga!
              Tar bussen inn fra Skedsmokorset og håper ting snur!

Comment

Ta en klapp og en sang ekstra for meg pls, noen må sitte å jobbe helt til klokka 23 på en søndag...
                For de som kan styre sitt eget lag:
                vif.managerleague.com

Comment

Viking mangler Tripic forresten. Det burde være fordel oss. Han har vært ekstremt god i det siste, men nå har han karantene.

Comment

Hvis vi skal fortsette å spille late George i form skjønner jeg ingenting. Juarez burde også være ferdig, og kanskje også Kanstrup og Lekven. Horn Myhre synes jeg burde få spille fast resten av sesongen ved siden av Abu/Lekven og få lov til å gjøre noen feil uten å bli benket for det.

Har uansett ikke mye tro på poeng, men tap blir lettere å svelge hvis vi bruker unggutter og tenker fremover.

Comment

Litt av en gjeng på Valle. I går var både Adam og Shala sykemeldt men i dag er begge i troppen. Shala skulle snart ta av gipsen. «Snart»? Tviler på at de er spilleklare men det sier vel litt hvis vi må «fylle opp» troppen med halvskada spillere.

Comment

Ikke for at de eldre rutinerte har gjort d så jævlig bra, men de fleste unggutta kan brukes når vi har sikra oss videre spill i eliteserien. Håper nå uansett at camara starter for vi MÅ ha en x-faktor i angrep. Sprø tanke men hva med israelsson på topp med George eller matti? Israelsson har sin styrke i boksen selv om jeg ikke har sett han på Vif-2 i det siste. Har bare sans for typen og hans lojalitet , ingen syting og klaging, noe han virkelig kunne gjort med rette.

Comment

I dag må vi vinne for ikke å rote oss ned i sumpa.
                          er noen lag som går forbi oss om de plukker poeng og vi ikke gjør det.
                          vi har 2 seiere på de siste 13 matchene! Det er så horribelt dårlig at det er vanskelig å ta inn over seg.

når det er sagt, så tror jeg faktisk vi vinner i dag. Dum som jeg er.

Comment

Har troa på seier selv idag. Veldig positivt om Shala er klar også.

Comment

Laget:
                              Klaesson
                              Juarez - Bjørdal - Näsberg - Sam
                              Abu - Lekven
                              Dønnum - Camara - Finne
                              Matti

Liker det jeg ser, spesielt disponeringen av den offensive fireren. Ronny er tydeligvis enig i at Kanstrup er rusten, og har valgt Ivan fra start. Ingenting å si på det. Shala er klar nok til å være på benken, så da har vi litt flere strenger å spille på om en av de to sentrale på midten ikke har dagen.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
                                Laget:
                                Klaesson
                                Juarez - Bjørdal - Näsberg - Sam
                                Abu - Lekven
                                Dønnum - Camara - Finne
                                Matti

Liker det jeg ser, spesielt disponeringen av den offensive fireren. Ronny er tydeligvis enig i at Kanstrup er rusten, og har valgt Ivan fra start. Ingenting å si på det. Shala er klar nok til å være på benken, så da har vi litt flere strenger å spille på om en av de to sentrale på midten ikke har dagen.
                                Merkelige greier. Kanstrup har da vært solid bortsett fra den feilpasningen.

Comment

Working...
                                X