Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Betyr det at Camara er 10`ern?

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
      Laget:
      Klaesson
      Juarez - Bjørdal - Näsberg - Sam
      Abu - Lekven
      Dønnum - Camara - Finne
      Matti

Liker det jeg ser, spesielt disponeringen av den offensive fireren. Ronny er tydeligvis enig i at Kanstrup er rusten, og har valgt Ivan fra start. Ingenting å si på det. Shala er klar nok til å være på benken, så da har vi litt flere strenger å spille på om en av de to sentrale på midten ikke har dagen.
      Merkelig oppstilling. Kanstrup har ikke vært problemet. Camara har ikke overbevist overhodet på VIF2. Rask men mangler oversikt. Shala hadde ikke tatt av gipsen i går så hvordan han kan spille i dag skjønner jeg lite av. Noen mulighet for å bruke han som fighter på midten går neppe.

Comment

Og så lurer jeg på en ting til, må du være «utlending» for å få sjansen? Hvorfor ikke Borch eller Horn Myhre? Hvorfor Camara? Er det pga agenter som raskere flytter spillere som blir benket? Klart signal til de unge i eget akademi og andre steder i landet, hold dere unna VIF til Deila er borte.

Comment

Et klart b preget Viking bør vi absolutt slå.

Comment

Originally posted by clash View Post
            Betyr det at Camara er 10`ern?
            Dønnum på kant, Camara på kant

Comment

Var intervju med Deila på Eurosport: Näsberg inn for Kanstrup fordi han har vært god i hele år, og dette er en backrekke som har gode relasjoner og trygghet. Ronny meldte at de fire sammen nesten ikke har sluppet inn mål i etablert spill, uten at jeg skal gå god for den påstanden.

I motsetning til hva jeg skrev basert på bildet klubben publiserte på twitter, så er det Dønnum som skal spille i 10ern. Ronny sier at det er der han ser for seg at Dønnum kommer til å ende til slutt, og han hadde visst en god match i 10ern på U21. Camara og Bård på hver sin kant. JJ hyper opp Camara, og mener at det er helt riktig å satse på ham. Han har sett ham i enkelte kamper i Sverige, og han har visst tidvis herjet selv om han fortsatt er udisiplinert.

Er for øvrig enig i at Kanstrup ikke har vært dårligere enn resten av laget de kampene han har spilt, men litt rusk har det vært. Har uansett kjempetro på ham, han har en solid CV.

Her skal altså Dønnum og Camara bytte plass!

Comment

Blir morsomt. To avblåsninger, begge helt koko.

Comment

Juarez sitt mål. Nå MÅ Borchgrevink få den plassen!!!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Så var det det med å slippe inn enkle mål, eller stå på stasjonen når toget går. Men, jeg synes vi ser litt vassere ut enn vi har gjort den siste tida, Tap her er helt krise, så er bare å snu denne

Comment

Flaut å se det dårlige oppmøte på klanstribunen. Flaut å være medskyldig til det glisne oppmøtet.
                      Flaut å se oss sleppe inn mål før det er gått 5 min.
                      Flaut å værra enga om dagen.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Juarez sitt mål. Nå MÅ Borchgrevink få den plassen!!!
                        Ja, den markeringen der var grov. Synd, synes Juarez i perioder er stabil uten å utmerke seg voldsomt
                        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Vi har jo ikke samspill.....
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

De er giddalause og helt blottet for selvtillit. Bård finne er totalt ute av det, men det er så mange så det er vanskelig å peke på bare en ting. Risikerer nedrykk og trenerskifte nå ja..
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Godt å se at Deila stilte opp i dress i sin egen begravelse som VIF trener i hvert fall. Det er faen meg nok nå.

Comment

Jeeeezz...
                                Spiker'n i kista for deila nå eller?

Comment

Working...
                                X